רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

דיווח: בתחילת אפריל - איחוד האמירויות תקפה באיראן

icon-msg
9 תגובות
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

שורש כל הרע בכנופיית החונטה והדיקטטורים הארורים עוטי החליפות בממשלה שיכורי הכוח ותאבי השררה מנותקים מהעם והמדינה מעבירים חוק הפותר חרדים מגיוס לצה"ל כאילו לא נרצחו מעל 2000 אזרחים ילדים נשים חיילים וחיילות וכאילו לא היתה מלחמה

דניאל בליניקוב
דניאל בליניקוב הגיב/ה תגובה אחת
Smack  -~
Smack -~

שדורשים תקיפה, התוצאה היא אין תקיפה. אולי צריך לעשות הפוך בכדי שזה יקרה. נתניהו אסור לך לתקוף באיראן.

מריו זלקינד
מריו זלקינד

הודעה חשובה לכל הקפלניסטים: דחוף להתייצב עד סוף השבוע להיבדק אצל וטרינר מומחה, לרשימת הוטרינרים המומחים היכנסו בגוגל ל- קפלניסט חולה

1
הצג את כל 2 התגובות
רונן אליה
רונן אליה

ואחר כך הריראנים הכניסו להם חזק מאחורה וגם לאורך כל המלחמה מדינה פאתטית

אילנית חמו
אילנית חמו

נו מה נעשה עם המידע הזה. סתומין תקפו אותם עכשיו כולם ביחד. נימאס כבר הרגתם אותו