דיווח: הצבא האמריקני תקף מכליות שניסו לפרוץ את המצור בהורמוז
14 תגובות
יפה עבד
תתקוננו לעוד אזעקות האיראניים יתקפו אותנו שוב בתקווה שלא אך הם תוקפים את האמיריות מה להם לאבו דאבי ערב הסעודית דובאי
א
⏬️⏬️לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה חפשו
⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️
ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
רומן פינחסוב
טראמפ אסטרטג ענק ויודע לנהל מלחמות. אני מאמין שהכל לטובתנו, בעזרת השם.ישר כח לכח ימין!
מיכל רועה
ברגע זה האירנים יורים על האמריקאים במפרץ.טראמפ אידיוט.שקרן.פגעו אמש במשחתות של האמריקאים.טראפ אידיוט חלש האירנים עושים ממנו סמרטוט.קאקס.בדחה.
ביביסט יה אללה
טרמפולינה ליצן הביתה פיפי ולישון 70 אחוז נישאר להם מה עשיתם שם חודשים כלום
עם ישראל חי ישראל
AVI שמאליני עלוב ואומלל מה אתה מבין במלחמות חוץ מלרשום שטויות לך תעשה יומים צבא ואז תדבר
הצג את כל 2 התגובות
Smack -~
איראן צריכה לתקוף, המלחמה היא הדרך היחידה שלהם לנער מעצמם את המצב הזה.
מקס סבג
הפרקליטות שלנו חולה אנשים שם מקבלים משכורות עתק אבל באים לעבןדה ולא באים לעבוד...רדודים וכושלים!! איך יתכן להגיש כתב אישום של רצח על פחות מיזה הנערים רצחו בכוונת מכוון אבל הרדודים בפרקליטות לא רוצים לעבוד קשה הם רוצים רק עיסקאות טיעון עבודה קלה ...
Smack -~
על איזו הפסקה הם מדברים המצחיקים האלה..
AVI AVI
מה קרה לליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט
ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ????
ואיפה הניצחון המוחלט ???
עוד סיסמאות חסרת תוכן
א
⏬️⏬️לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה חפשו עכשיו
⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️
ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
תתקוננו לעוד אזעקות האיראניים יתקפו אותנו שוב בתקווה שלא אך הם תוקפים את האמיריות מה להם לאבו דאבי ערב הסעודית דובאי
⏬️⏬️לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה חפשו ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
טראמפ אסטרטג ענק ויודע לנהל מלחמות. אני מאמין שהכל לטובתנו, בעזרת השם.ישר כח לכח ימין!
ברגע זה האירנים יורים על האמריקאים במפרץ.טראמפ אידיוט.שקרן.פגעו אמש במשחתות של האמריקאים.טראפ אידיוט חלש האירנים עושים ממנו סמרטוט.קאקס.בדחה.
טרמפולינה ליצן הביתה פיפי ולישון 70 אחוז נישאר להם מה עשיתם שם חודשים כלום
AVI שמאליני עלוב ואומלל מה אתה מבין במלחמות חוץ מלרשום שטויות לך תעשה יומים צבא ואז תדבר
איראן צריכה לתקוף, המלחמה היא הדרך היחידה שלהם לנער מעצמם את המצב הזה.
הפרקליטות שלנו חולה אנשים שם מקבלים משכורות עתק אבל באים לעבןדה ולא באים לעבוד...רדודים וכושלים!! איך יתכן להגיש כתב אישום של רצח על פחות מיזה הנערים רצחו בכוונת מכוון אבל הרדודים בפרקליטות לא רוצים לעבוד קשה הם רוצים רק עיסקאות טיעון עבודה קלה ...
על איזו הפסקה הם מדברים המצחיקים האלה..
מה קרה לליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ??? עוד סיסמאות חסרת תוכן
⏬️⏬️לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה חפשו עכשיו ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
אפילו בסודאן לא נלחמים ככה