שופטים מעלי אקספרס לא שווים גרוש חייבים רפורמה משפטית בגץ זה אסון למדינת ישראל
E. Mesh
אין שופטים בישראל, רק חולרות אליטות מנותקים מהעם🤮
כ ל
השופטים במדינה הם אוייבי המדינה
יוסף מרקוביץ
אם היו להם שופטים כאלה .
יוסף מרקוביץ
שופטים ארסיים . אפילו בסדום היו שמחים עם היו להם שופטים כאלה . הם מטורללים ?
יוסף מרקוביץ
הברנש סולברג . חשוב שהקשישה הזאת היא אימך .גם היית מזכה ? מה קורה עם הסולברג הזה ? אולי הגיל מסובב את מוחו ? העיקר הכיפה שעל ראשו . ממש הקופי של הברנש בנט .אולי הם אחים .
צבי הילף
אלוהים יקח אתכם אחד אחת
אני אנונימי
"בן דוד" חח מה הפלא?
אבי הצדיק
למה שמנ ו ת זה הזיו ן הכי טוב כי הם חושבות שאתה האחרון של ה חחחחחחחחח חח חח ח ח
אבי הצדיק
רק תראו את שמות המשפחה של השופטים תבינו למה חייב רפורמה ועוד בוחרי השמאל שומרים עליהם איכסס טפי על יכם וואח ד וואחד
גד ביט
סדום ועמורה
אילנה אזרזר
לא יאמן.אך בואו נחשוב על המעשה,לשכב עם ישישה בת 82? ?? זה נראה נורמלי?
אסתר גרוס
השופטים לא נורמלים. אישה בת 82 - בהסכמה ? הגדירו אותה כבלתי עיקבית , מה הם מצפים מאישה בת 82. אלוהים, הם פשוט לא נורמלים. חלמאות חסרת כל הגיון, הזוי.
Jase Frost
סדום ועמורה.
ביביבי ביביבי
שתישרפו כל השופטים, מקיאה עליכם, איפה יפות הנפש שיעצרו דבר כזה ויצאו להפגנה כל חברות הכנסת
דוד סיני
חחחחח מי שמייצר את הפשע במדינה בסוף יחטוף חזרה
י עמליה אלימלך
בושה לבתי המשפט
אלי הרשקוביץ
היום נכנס לפחות ל-10 שנים לבית סוהר זה כאילו בית המשפט הולך יד ביד עם המגזר
שמעון חיוט
מושחטים זבל משחררים מחבל שיתביישו להם בית מזפט של מחבלים
אתי לוי
עדת מחבלים ארורים יושבים שם בבית משפט, חובה להפסיק אותם לאלתר.
מיקו נווה
העליון זבל
noa livny
הו...נס
Gila Ly
אם היו או נ ס י ם את אמא של הא נ ס או אמא של השופט אז מה היה העונש ⁉️
שופטים מעלי אקספרס לא שווים גרוש חייבים רפורמה משפטית בגץ זה אסון למדינת ישראל
אין שופטים בישראל, רק חולרות אליטות מנותקים מהעם🤮
השופטים במדינה הם אוייבי המדינה
אם היו להם שופטים כאלה .
שופטים ארסיים . אפילו בסדום היו שמחים עם היו להם שופטים כאלה . הם מטורללים ?
הברנש סולברג . חשוב שהקשישה הזאת היא אימך .גם היית מזכה ? מה קורה עם הסולברג הזה ? אולי הגיל מסובב את מוחו ? העיקר הכיפה שעל ראשו . ממש הקופי של הברנש בנט .אולי הם אחים .
אלוהים יקח אתכם אחד אחת
"בן דוד" חח מה הפלא?
למה שמנ ו ת זה הזיו ן הכי טוב כי הם חושבות שאתה האחרון של ה חחחחחחחחח חח חח ח ח
רק תראו את שמות המשפחה של השופטים תבינו למה חייב רפורמה ועוד בוחרי השמאל שומרים עליהם איכסס טפי על יכם וואח ד וואחד
סדום ועמורה
לא יאמן.אך בואו נחשוב על המעשה,לשכב עם ישישה בת 82? ?? זה נראה נורמלי?
השופטים לא נורמלים. אישה בת 82 - בהסכמה ? הגדירו אותה כבלתי עיקבית , מה הם מצפים מאישה בת 82. אלוהים, הם פשוט לא נורמלים. חלמאות חסרת כל הגיון, הזוי.
סדום ועמורה.
שתישרפו כל השופטים, מקיאה עליכם, איפה יפות הנפש שיעצרו דבר כזה ויצאו להפגנה כל חברות הכנסת
חחחחח מי שמייצר את הפשע במדינה בסוף יחטוף חזרה
בושה לבתי המשפט
היום נכנס לפחות ל-10 שנים לבית סוהר זה כאילו בית המשפט הולך יד ביד עם המגזר
מושחטים זבל משחררים מחבל שיתביישו להם בית מזפט של מחבלים
עדת מחבלים ארורים יושבים שם בבית משפט, חובה להפסיק אותם לאלתר.
העליון זבל
הו...נס
אם היו או נ ס י ם את אמא של הא נ ס או אמא של השופט אז מה היה העונש ⁉️
בושה עד מתי רשעים יעלוזו בתי משפט סדום
בטח חלק מן השופטים מהמגזר... או שמאלנים