חיים הראלבושה למפעל הפייס למנכל המושחט יש הימור שאין חלוקה של הפרס נכון מנכל? שאוכל קוייר שחור כל בוקר על חשבון העם האומלל
טוב נו, הלוואי ונצליח.. תפסתי 4 מספרים פעם קודמת.
אשמח לזכות.
שקרנים נוכלים
הכול עוונטה בסוף הם בלוטו יסדרו להם את הפרס זה כול כך ברור שהם יקחו את הכסף
תמשיכו להעשיר את העשירים עם ה20 שקל האחרונים שיש לכם בכיס
עוד פרסומת סמויה ל לוטו.על מנת לעשוק את קצבאות הביטוח לאומי, מאנשים אומללים.
תעשו 5 מספרים וחזק . 6 זה יותר מדיי קשה
זכיתי ב 250 שקל לא סיפרתי לאישתי שלא תגיד בוא נלך לקניןן נבזבז 600 שקל
בושה למפעל הפייס למנכל המושחט יש הימור שאין חלוקה של הפרס נכון מנכל? שאוכל קוייר שחור כל בוקר על חשבון העם האומלל