אלמוני פלמוניהמספרים עצמם מראים שאין רצח עם יאללה שילכו לחפש מה לעשות עם עצמם בקרוב רצח עם באמת יהיה אצלכם
א היערכות שיא לקראת חידוש לחימה באיראן!! לכל הפרטים הצטרפו עכשיו ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-H Ha הגיב/ה תגובה אחת
עם ישראל חי ישראלבני א ל ף ז ו נ ו ת אתם המחבלים והרוצחים לעןלם לא נשכר את 7.10 הסיפור איתכם עוד לא נגמר 70 אלף מחבלים הרוגים בעזה ב 2.5 זה כלום
Naftali טייביצוחקים עלנו בפרצוף .בזמן ההצבעה יתנו 5 נקודות .ועוד אוסטריה הולדת וכול השאר הכול קובינה ...Naftali טייבי הגיב/ה תגובה אחת
המספרים עצמם מראים שאין רצח עם יאללה שילכו לחפש מה לעשות עם עצמם בקרוב רצח עם באמת יהיה אצלכם
במקור הטלר אוסטרי...
היערכות שיא לקראת חידוש לחימה באיראן!! לכל הפרטים הצטרפו עכשיו ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
בני א ל ף ז ו נ ו ת אתם המחבלים והרוצחים לעןלם לא נשכר את 7.10 הסיפור איתכם עוד לא נגמר 70 אלף מחבלים הרוגים בעזה ב 2.5 זה כלום
שוב מלחמה בשבוע הבא ?
מי שלא תומך שילכו להתנייק אין על ישראל🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱
זה אותם אנשים מקפלן
צוחקים עלנו בפרצוף .בזמן ההצבעה יתנו 5 נקודות .ועוד אוסטריה הולדת וכול השאר הכול קובינה ...
האיסלפ זה עם בכיין שבוכה לעולם במקום להלחם כמו גברים אז הם בוכים לעולם אפסים
איזה אנשים. אין עליהם
הפגנה של מטורללים
השמאלנים גרועים מהם