הצהרת נתניהו, קיש וסמוטריץ': מתווה הקיץ של החופש הגדול
14 תגובות
or bar studio
חודשיים בבית שיתנו חודש עם מורים, מורים מחליפים זה בייבי סיטר זה בדיוק כמו קיטנה שלא שווה כלום! או שלומדים או שזה קיטנה!!!!
or bar studio
בית ספר של החופש הגדול זה לא בית ספר!!
יעל וואיה
ממש חשוב למניאקים חינןך ילגי ישראל מזה דלוש שנים גמרו עליהם בחסות מךחמות שלא נגמרות ולא יפבקו עד שהעבריין מניאק יפול מהשילטון לכו חכם לעזטזאל שרפתם לנו את הנשמה ואת החיים תעף תיפול עליכם מכה שלא תקומו ממנה
אבי הצדיק
אולי נשלח את כול השמולנים לחפושה מפנקת באירן על חשבון המדינה כיון אחד הכול כלול גם ככה הם אוהבים אותם
Smack -~
צא למתקפה באיראן ימניאק
שמואל ג
הורים יקרים אם תיכננתם חופשה מראש . צאו תהנו . אסור לוותר . אל תיקחו מהילדים את החופש שהם חיכו לו . במיוחד לכל מי שהזמין חופשות .
שמואל ג
אף אחד לא יגיע אנשים כבר הזמינו חופשות . שילמו . ואין שום סיבה לבטל זה שהמדינה הייתה במלחמה זו לא אשמת הילדים . שר האוצר חי בסרט ואני מציע לו ללכת לקנות לעצמו פופקורן ויהיה מהסרט שהוא חי בו .
אבי הצדיק הגיב/ה תגובה אחת
אבי הצדיק
כול הכבוד לממשלה לפיד בגרות אין לו ואנגלית כמו הערבית של השמולנים חחחחחח והם רוצים שהוא ינהל את העולם בנט לפיד חחחחח בודה לכם לבקנים סוט ים קמצנים וגייי ז שונאי דת ותפילין
מיקו 🦺
אפילו הרופאים אומרים שהבינה טועה ב50% בענייני רפואה שיכולים לגרום למוות אפילו
שירה .
אין מצב כאילו
AVI AVI
תרחיקו מצלמות כי אם יגדל לו האף עלול להיות נזק ,זה שקרן פתולוגי,
AVI AVI
זה הליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט
ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ????
ואיפה הניצחון המוחלט ???
עוד סיסמאות חסרת תוכן
חודשיים בבית שיתנו חודש עם מורים, מורים מחליפים זה בייבי סיטר זה בדיוק כמו קיטנה שלא שווה כלום! או שלומדים או שזה קיטנה!!!!
בית ספר של החופש הגדול זה לא בית ספר!!
ממש חשוב למניאקים חינןך ילגי ישראל מזה דלוש שנים גמרו עליהם בחסות מךחמות שלא נגמרות ולא יפבקו עד שהעבריין מניאק יפול מהשילטון לכו חכם לעזטזאל שרפתם לנו את הנשמה ואת החיים תעף תיפול עליכם מכה שלא תקומו ממנה
אולי נשלח את כול השמולנים לחפושה מפנקת באירן על חשבון המדינה כיון אחד הכול כלול גם ככה הם אוהבים אותם
צא למתקפה באיראן ימניאק
הורים יקרים אם תיכננתם חופשה מראש . צאו תהנו . אסור לוותר . אל תיקחו מהילדים את החופש שהם חיכו לו . במיוחד לכל מי שהזמין חופשות .
אף אחד לא יגיע אנשים כבר הזמינו חופשות . שילמו . ואין שום סיבה לבטל זה שהמדינה הייתה במלחמה זו לא אשמת הילדים . שר האוצר חי בסרט ואני מציע לו ללכת לקנות לעצמו פופקורן ויהיה מהסרט שהוא חי בו .
כול הכבוד לממשלה לפיד בגרות אין לו ואנגלית כמו הערבית של השמולנים חחחחחח והם רוצים שהוא ינהל את העולם בנט לפיד חחחחח בודה לכם לבקנים סוט ים קמצנים וגייי ז שונאי דת ותפילין
אפילו הרופאים אומרים שהבינה טועה ב50% בענייני רפואה שיכולים לגרום למוות אפילו
אין מצב כאילו
תרחיקו מצלמות כי אם יגדל לו האף עלול להיות נזק ,זה שקרן פתולוגי,
זה הליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ??? עוד סיסמאות חסרת תוכן