יוסף מרקוביץ רמטכל קפלניסטי .צבא דפוק . למה רק ל- 30 יום מאסר ? למה לא ל- 4000000000000 שנים . היה עדיף למנות לרמטכל את. אחמד טיבי .
מארק שניידראבל פאצ'ים של לה טב ים דגל קשת מותר לשים. איך שומרי מצוות מסורתיים דתיים וחרדים ישרתו בצבא של קפלניסטים פרוגרסיבים בוגרי ווקסנר
עם ישראל חי ישראלרמטכל שיטפל דחוף בבן הגנב של היועמשית ויוריד דחוף את הדרגות של הפצארית וישלח אותה לכלא ל 10 שנים זה הדבר הכי חשוב שהוא יכול להתעסק עכשיו
רוני שומר חיאייל = השם לא מתאים לך זמיר= הקולות מפיך הם זמירות מסוכנות ביבי + כץ אתם טעיתם בבחירת הרמטכ"ל יש להדיח אותו וכמה שיותר מהר
Bbbgg צבא חרה למב להתגייס קודם להחליף את הקצונה באנשים נורמלי ואחרי זה להתגייס רמטכ"ל לכלה מנוול עוכל ישראל
ביבי ובנט בובות של עליית מחיר דירות רכבים והכל התקפלות לבלסטינים וארהב ואירופה סטטוס קווהרמטכ"ל הזה יעשה לנו עוד 7 באוקטובר הוא סוכן זר שרוצה שמוס למים יא נסו אותנו
ביבי ובנט בובות של עליית מחיר דירות רכבים והכל התקפלות לבלסטינים וארהב ואירופה סטטוס קווצריך לפטר את ה "הרמטכ"ל" הסוכן הזר בזבז ללוחם 30 ימים מהחיים על דבר כזה? ביבי צריך לפטר את כל מי שסוכן זר כמו ה "הרמטכ"ל"
נתנאל שרבטייב כהן (נתי)אני לא מבין הם רוצים את הדתיים בצהל או לא כי לפגוע לבן אדם באמונה ככה ומשיח זה דבר כל כך בסיסי לעם היהודי מי יש בורא לעולם וזה הולך לעצבן מלא אנשים
רמטכל קפלניסטי .צבא דפוק . למה רק ל- 30 יום מאסר ? למה לא ל- 4000000000000 שנים . היה עדיף למנות לרמטכל את. אחמד טיבי .
אבל פאצ'ים של לה טב ים דגל קשת מותר לשים. איך שומרי מצוות מסורתיים דתיים וחרדים ישרתו בצבא של קפלניסטים פרוגרסיבים בוגרי ווקסנר
רמטכל שיטפל דחוף בבן הגנב של היועמשית ויוריד דחוף את הדרגות של הפצארית וישלח אותה לכלא ל 10 שנים זה הדבר הכי חשוב שהוא יכול להתעסק עכשיו
זה הרכש של שר הביטחון כ"ץ השמולאני צריך לעוף מהליכוד
מה ציפיתם מאיש קרן וקסלר
לכל "יפה הנפש" בצה"ל חל איסור מוחלט לענוד סמלים שלא שייכים שאינם קשורים לצה"ל.
אייל = השם לא מתאים לך זמיר= הקולות מפיך הם זמירות מסוכנות ביבי + כץ אתם טעיתם בבחירת הרמטכ"ל יש להדיח אותו וכמה שיותר מהר
זה רמטכ"ל ששיך לקרן וקסנר מה הפלא זה שקוף ומה עם הפצארית כלום ושום דבר??????
צבא שמד
צבא חרה למב להתגייס קודם להחליף את הקצונה באנשים נורמלי ואחרי זה להתגייס רמטכ"ל לכלה מנוול עוכל ישראל
"רק ביבי לכלא jo" הוא חולה נפש הבן של הרמטכ"ל . הנכד של טיבי.
למה הלוחם נשפט רק ל - 30 יום ? למה לא ל 300 שנים ? רמטכל מטורלל על כל הראש . צבא דפוק .
ומה הרמטכל נתן לפצרית שהעלילה על חיילי צה״ל או שהיא חיה מוגנת
30 יום מחבוש זה מופרך מדי. יש פוליטיקה מאחורי ההחלטה הבזויה הזאת.
הרמטכ"ל הזה יעשה לנו עוד 7 באוקטובר הוא סוכן זר שרוצה שמוס למים יא נסו אותנו
צריך לפטר את ה "הרמטכ"ל" הסוכן הזר בזבז ללוחם 30 ימים מהחיים על דבר כזה? ביבי צריך לפטר את כל מי שסוכן זר כמו ה "הרמטכ"ל"
איזה גיבור הרמטכל שלנו על מי ?מה עם הפצרית אדון זמיר
הבן הגנב של היועמשית לא קיבל 30 יום כלא
אני לא מבין הם רוצים את הדתיים בצהל או לא כי לפגוע לבן אדם באמונה ככה ומשיח זה דבר כל כך בסיסי לעם היהודי מי יש בורא לעולם וזה הולך לעצבן מלא אנשים
זה מה שמטריד אותו? שישפוט את סרבני ה0מאל🤢
ליצן האמונה קודמת לכללי צהל. אשריכם שאתם ככה. רק הורדת חשק מהלוחמים לתרום טיפש
זה לא צודק מספיק ריתוק לשבועים רתוק למה חודש בפנים לא אבנתי
הרמטכ"ל אדיוא גמור, על מה החייל נידון למאסר ? על אמונה ?
נמאס לקרוא חשמל אנשים כבר עצבניים לא כדאי יותר טוב לשמוע נעימות
מי ישפוט את הרמטכל ובאזרחות מי ישפוט את בגץ.