התבקשו לרכוש אמל"ח: אזרח ו-3 חיילים נאשמים בריגול למען איראן
20 תגובות
הלכה לנו המדינה
בבקשה אני מתחנן, תתקשרו אליי, אני אצלם לכם כל מטוס מנייר שאני יודע להכין י בני zונות. אפילו את האסלה ואת הביוב, ייקח אתכם השד הלילה
רפי מדר
לא מבין את מדינת ישראל נתפסו ישר לגרדום תלמדו ממדינות ערב או מהארנינינים למ מחכים הבג צ ישחרר אותם אני מתאר לי הם מהגליל לפי תפסתה מענין לפני גיוסם מענין עד כדי מוכנים למכור את המדינה מה זה יש עוד הזמאלנים האלה רוצים בכוח להפיל את הימין
Horia Mendel
בכל מדינה מערבית ובטח שוודאי מדינות לא מערביות בגידה עונש מוות אין סלאח אין רחמים אין פשוט יש חוק בגידה עונש מוות
איציק בנאי
למה למה האכזריות הזאת לא נעים אני מציע שנה בכלא ואחרי זה לעמיד אותם בענידנות ליפני כיתת יורים אבח בעדינות 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
נוני נוני
לגרדום
מריו זלקינד
מעניין מדוע רוב המרגלים הם יוצאי הפגנות קפלן ?
H Ha הגיב/ה תגובה אחת
אתי לוי
מה קורה פה,עם כל המרגלים למיניהם? להעניש בחומרה רבה. חובה להפסיק את התופעה.
יהודה נהון
כלא 50 שנה ללא חנינה
ברוך אבוטבול
עונש מוות
Ricky Yanay
מזעזע !!! שלילת אזרחות וגירוש למדינה עויינת !
מיקו 🦺
חילונים כרגיל שעשו צבא למדו ליבה ונשארו זבל כמו הנוער של היום שכל יום דוק רים ועושים הכל אולי רק סרטן יעזור להם להרגע ולהורים שלהם שבמליטו יצורים כאלה ולא מחנכים אותם ואתם הנערים שתקבלו התקף לב על מה שעשיתם לזלקה יבני 🦮🦮🦮
זורבה היווני
ככה זה כשהיועצים הכי קרובים לראש הממשלה נאשמים בריגול לטובת קטאר והשוויש אומר זה לא פוגע בביטחון....
Gila Ly
איך לא זה מחיל האוויר שהצטרף לאייזנקוט
שונא ימין להתחיל להרכיב פזל הכל שנאה והסתה מבית
זכי קזאילה
מה עם חבל התליה של בן דביר שיעשה ניסוי כלים על המרגלים השפלים אם בארזים נפלה שלכת מה יאמרו אזובי הקיר
זכי קזאילה
בטוח ממוצא מזרחי מוכרים את המדינה תמורת נזיד עדשים אם היו אזרחים ערבים הרשת היתה סוערת
בבקשה אני מתחנן, תתקשרו אליי, אני אצלם לכם כל מטוס מנייר שאני יודע להכין י בני zונות. אפילו את האסלה ואת הביוב, ייקח אתכם השד הלילה
לא מבין את מדינת ישראל נתפסו ישר לגרדום תלמדו ממדינות ערב או מהארנינינים למ מחכים הבג צ ישחרר אותם אני מתאר לי הם מהגליל לפי תפסתה מענין לפני גיוסם מענין עד כדי מוכנים למכור את המדינה מה זה יש עוד הזמאלנים האלה רוצים בכוח להפיל את הימין
בכל מדינה מערבית ובטח שוודאי מדינות לא מערביות בגידה עונש מוות אין סלאח אין רחמים אין פשוט יש חוק בגידה עונש מוות
למה למה האכזריות הזאת לא נעים אני מציע שנה בכלא ואחרי זה לעמיד אותם בענידנות ליפני כיתת יורים אבח בעדינות 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
לגרדום
מעניין מדוע רוב המרגלים הם יוצאי הפגנות קפלן ?
מה קורה פה,עם כל המרגלים למיניהם? להעניש בחומרה רבה. חובה להפסיק את התופעה.
כלא 50 שנה ללא חנינה
עונש מוות
מזעזע !!! שלילת אזרחות וגירוש למדינה עויינת !
חילונים כרגיל שעשו צבא למדו ליבה ונשארו זבל כמו הנוער של היום שכל יום דוק רים ועושים הכל אולי רק סרטן יעזור להם להרגע ולהורים שלהם שבמליטו יצורים כאלה ולא מחנכים אותם ואתם הנערים שתקבלו התקף לב על מה שעשיתם לזלקה יבני 🦮🦮🦮
ככה זה כשהיועצים הכי קרובים לראש הממשלה נאשמים בריגול לטובת קטאר והשוויש אומר זה לא פוגע בביטחון....
איך לא זה מחיל האוויר שהצטרף לאייזנקוט שונא ימין להתחיל להרכיב פזל הכל שנאה והסתה מבית
מה עם חבל התליה של בן דביר שיעשה ניסוי כלים על המרגלים השפלים אם בארזים נפלה שלכת מה יאמרו אזובי הקיר
בטוח ממוצא מזרחי מוכרים את המדינה תמורת נזיד עדשים אם היו אזרחים ערבים הרשת היתה סוערת
צריך לעשות נוהל אחר לגבי כל חייל משמעת חזקה
יד-ברזל!!!!
מאסר עולם