רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

חצי מיליון לכל אחד? זה מה שטום ואלמוג יקבלו

icon-msg
9 תגובות
אבי אביק
אבי אביק

מס הכנסה עומדים כמו סרסורים קוטפים קופון. יביאו לנוכל, שיתן את זה לדתיים תאבי הבצע

אלירז אזולאי
אלירז אזולאי הגיב/ה תגובה אחת
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

יזכו לשיריון במפלגה של נפתול .הנוכל הבנלאומי . במקומות 95 96 .לפי הנפתול הדביל ולפי הסקר של "מעריב - בנט" הנפתול הזה יקבל בבחירות הבאות 3000 מנדטים .אגב את העיתון "מעריב- בנט קוראים 8 אנשים .

רובי פלדמן
רובי פלדמן

מה רע? ואם גם כל אחג מהם יקבל עט קמפיינים פרסומיים אז בכלל זה יהיה נחמד, שיהיו ובכיף

חניק פ"ת
חניק פ"ת

טום ואלמוג אתם אלופים ושווים יותר שיהיה לכם בהצלחה בהמשך החיים

יוסי חביב
יוסי חביב

בוטנים בשבילם הרוויחו הרבה יותר בקריירה המפוארת

1
אורי גב-רי
אורי גב-רי

צריך לתת להם מליון אחרי מיסים

2
Kfir Asulin
Kfir Asulin

מדינה מחורבנת גם זוכים וגם לוקחים גועל נפש גנבים

מרדכי אליאני
מרדכי אליאני

ההפקה הייתה צריכה לתת פרס כזה שאחרי מס הכנסה ישאר ביידי הזוכים מליון שקל נטו

4