טראמפ: רוצים יחסים טובים עם איראן ואם לא - נחזור למלחמה
28 תגובות
נחשון המנחש
איך לא מבהירים לגורמים אמריקאים שמי שמסכן אפילו רק קצת את הביטחון של ישראל יצפה לתגובה כואבת גם לידידות הטובות ביותר ממשלה של אוכלים
נחשון המנחש הגיב/ה תגובה אחת
גדי שלסקי
מטורף שלוקח סמי הזיה
Oo Oo
טפי
יום טוב חרוש
חחחחחחח
רק ביבי לכלא jo
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
ליז פרץ
מוזמן לחיות איתם לישון איתם לאכול איתם חתיכת דביל
דן גולן
אייחי בסרט דביל זה חחח יחסית טובים עים איראן טמבל לא מבין את מיזרח התיכון
Markus null
במלחמת עולם שניה אמלקיה לא עשתה דבר.למה אתם מצפים ?לא נצחה בשום מלחמה.
Tom Brown
חחחחחחחחחח, ארה״ב הלוזרים עם טראמפלה הלוזר הראשי יחזרו למלחמה!
יוסף יומטוביאן
נבחת מספיק סתום כבר
גן עדן
טוב אני פרשתי מלעקוב אחרי החדשות אחרי ההסכם הבזוי הזה.
שיהיה לכולם בהצלחה
דנית צצ
חחחח איזה יחסים בדיוק חכו כמה שנים
לימור בלום
תפסיקו להיות מושפעים מערוצי התעמולה המסחריים של הדיפסטייט הקפלניסטי שתמך בממשל אובמה/ביידן קמלה כנגד מדינת ישראל, סבלנות, כל נושאות המטוסים האמריקניות מקיפות את איראן, נתבג מלא במטוסי תובלה, חכו לסוף המונדיאל
עם ישראל חי ישראל
ממש מאמינים לך טראמפ האיראנים עובדים על כולם
אריק אריק
חכמולוג מרחוק. רוצה יחסים טובים עם תנין.. אבל משחרר אותו בסלון שלנו..
איריס דרור
עם אנחנו בעיניך יהודונים אתה ליצני משוגע פאשינג חולה בראש חולה נפש לך תבקש מהחברים שלך עים ביכלל יש לך שיגידו לך מיספר פעמים אודאתה תומאר להם מיספר פעמים ינתי פרזי שלום לך חולה נפש בראש מפגר
eliyahu bekhor
רק שלא תמכור לאיראנים את הסודות שלנו .ישבת במקומות הכי מסווגים שלנו
Gila Ly
תלך קיב י נ מ ט תצא כ פ ר ו ת על ילדי י ש ר אל ש ק ב ר ת באדמה הבאת חטופים קברת ל ו ח מ י ם ח ר א עליך גנגי מש ו ג ע
Markus null הגיב/ה תגובה אחת
עמי טואיטו
סבבה מה שתגיד
איריס דרור
אתה רואה כמה שאתה קוקוריקו פאשינג חולה. נפש. חולה בראש אנחנו לא ניסוג מלבנון ולא מדרומה ולא מסוריה ולא מעזה ותרד מאיתנו מעכשו נבלה מתה
יוסי לוי
מי פוגע בעם ישראל סופו קללה
Judah 10
מספיק לקשקש. 95, מליון נוצרים האוונגליסטים שבחרו בך יראו לך את הדרך מהר מאוד. הם בדרך לפעול ואתה תעוף כמו טיל לקזינו חזרה
מוש תור
תפסיק לדבר חתיכת לוזר,הם צוחקים עליך אתה לא מבין את השפה של האיסלם
איך לא מבהירים לגורמים אמריקאים שמי שמסכן אפילו רק קצת את הביטחון של ישראל יצפה לתגובה כואבת גם לידידות הטובות ביותר ממשלה של אוכלים
מטורף שלוקח סמי הזיה
טפי
חחחחחחח
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
מוזמן לחיות איתם לישון איתם לאכול איתם חתיכת דביל
אייחי בסרט דביל זה חחח יחסית טובים עים איראן טמבל לא מבין את מיזרח התיכון
במלחמת עולם שניה אמלקיה לא עשתה דבר.למה אתם מצפים ?לא נצחה בשום מלחמה.
חחחחחחחחחח, ארה״ב הלוזרים עם טראמפלה הלוזר הראשי יחזרו למלחמה!
נבחת מספיק סתום כבר
טוב אני פרשתי מלעקוב אחרי החדשות אחרי ההסכם הבזוי הזה. שיהיה לכולם בהצלחה
חחחח איזה יחסים בדיוק חכו כמה שנים
תפסיקו להיות מושפעים מערוצי התעמולה המסחריים של הדיפסטייט הקפלניסטי שתמך בממשל אובמה/ביידן קמלה כנגד מדינת ישראל, סבלנות, כל נושאות המטוסים האמריקניות מקיפות את איראן, נתבג מלא במטוסי תובלה, חכו לסוף המונדיאל
ממש מאמינים לך טראמפ האיראנים עובדים על כולם
חכמולוג מרחוק. רוצה יחסים טובים עם תנין.. אבל משחרר אותו בסלון שלנו..
עם אנחנו בעיניך יהודונים אתה ליצני משוגע פאשינג חולה בראש חולה נפש לך תבקש מהחברים שלך עים ביכלל יש לך שיגידו לך מיספר פעמים אודאתה תומאר להם מיספר פעמים ינתי פרזי שלום לך חולה נפש בראש מפגר
רק שלא תמכור לאיראנים את הסודות שלנו .ישבת במקומות הכי מסווגים שלנו
תלך קיב י נ מ ט תצא כ פ ר ו ת על ילדי י ש ר אל ש ק ב ר ת באדמה הבאת חטופים קברת ל ו ח מ י ם ח ר א עליך גנגי מש ו ג ע
סבבה מה שתגיד
אתה רואה כמה שאתה קוקוריקו פאשינג חולה. נפש. חולה בראש אנחנו לא ניסוג מלבנון ולא מדרומה ולא מסוריה ולא מעזה ותרד מאיתנו מעכשו נבלה מתה
מי פוגע בעם ישראל סופו קללה
מספיק לקשקש. 95, מליון נוצרים האוונגליסטים שבחרו בך יראו לך את הדרך מהר מאוד. הם בדרך לפעול ואתה תעוף כמו טיל לקזינו חזרה
תפסיק לדבר חתיכת לוזר,הם צוחקים עליך אתה לא מבין את השפה של האיסלם
אין בנשיא הזה אמונה מכר ישראל
חרטטן