רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

טראמפ: רוצים יחסים טובים עם ⁧‫איראן‬⁩ ואם לא - נחזור למלחמה

icon-msg
28 תגובות
נחשון המנחש
נחשון המנחש

איך לא מבהירים לגורמים אמריקאים שמי שמסכן אפילו רק קצת את הביטחון של ישראל יצפה לתגובה כואבת גם לידידות הטובות ביותר ממשלה של אוכלים

נחשון המנחש
נחשון המנחש הגיב/ה תגובה אחת
גדי שלסקי
גדי שלסקי

מטורף שלוקח סמי הזיה

Oo Oo
Oo Oo

טפי

יום טוב חרוש
יום טוב חרוש

חחחחחחח

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣

ליז פרץ
ליז פרץ

מוזמן לחיות איתם לישון איתם לאכול איתם חתיכת דביל

1
דן גולן
דן גולן

אייחי בסרט דביל זה חחח יחסית טובים עים איראן טמבל לא מבין את מיזרח התיכון

1
Markus null
Markus null

במלחמת עולם שניה אמלקיה לא עשתה דבר.למה אתם מצפים ?לא נצחה בשום מלחמה.

Tom Brown
Tom Brown

חחחחחחחחחח, ארה״ב הלוזרים עם טראמפלה הלוזר הראשי יחזרו למלחמה!

1
יוסף יומטוביאן
יוסף יומטוביאן

נבחת מספיק סתום כבר

1
גן עדן
גן עדן

טוב אני פרשתי מלעקוב אחרי החדשות אחרי ההסכם הבזוי הזה. שיהיה לכולם בהצלחה

דנית צצ
דנית צצ

חחחח איזה יחסים בדיוק חכו כמה שנים

1
לימור בלום
לימור בלום

תפסיקו להיות מושפעים מערוצי התעמולה המסחריים של הדיפסטייט הקפלניסטי שתמך בממשל אובמה/ביידן קמלה כנגד מדינת ישראל, סבלנות, כל נושאות המטוסים האמריקניות מקיפות את איראן, נתבג מלא במטוסי תובלה, חכו לסוף המונדיאל

2
עם ישראל חי ישראל
עם ישראל חי ישראל

ממש מאמינים לך טראמפ האיראנים עובדים על כולם

2
אריק אריק
אריק אריק

חכמולוג מרחוק. רוצה יחסים טובים עם תנין.. אבל משחרר אותו בסלון שלנו..

3
איריס דרור
איריס דרור

עם אנחנו בעיניך יהודונים אתה ליצני משוגע פאשינג חולה בראש חולה נפש לך תבקש מהחברים שלך עים ביכלל יש לך שיגידו לך מיספר פעמים אודאתה תומאר להם מיספר פעמים ינתי פרזי שלום לך חולה נפש בראש מפגר

1
eliyahu bekhor
eliyahu bekhor

רק שלא תמכור לאיראנים את הסודות שלנו .ישבת במקומות הכי מסווגים שלנו

2
Gila Ly
Gila Ly

תלך קיב י נ מ ט תצא כ פ ר ו ת על ילדי י ש ר אל ש ק ב ר ת באדמה הבאת חטופים קברת ל ו ח מ י ם ח ר א עליך גנגי מש ו ג ע

1
Markus null
Markus null הגיב/ה תגובה אחת
עמי טואיטו
עמי טואיטו

סבבה מה שתגיד

איריס דרור
איריס דרור

אתה רואה כמה שאתה קוקוריקו פאשינג חולה. נפש. חולה בראש אנחנו לא ניסוג מלבנון ולא מדרומה ולא מסוריה ולא מעזה ותרד מאיתנו מעכשו נבלה מתה

1
יוסי לוי
יוסי לוי

מי פוגע בעם ישראל סופו קללה

2
Judah 10
Judah 10

‏מספיק לקשקש. 95, מליון נוצרים האוונגליסטים שבחרו בך יראו לך את הדרך מהר מאוד. הם בדרך לפעול ואתה תעוף כמו טיל לקזינו חזרה

2
מוש תור
מוש תור

תפסיק לדבר חתיכת לוזר,הם צוחקים עליך אתה לא מבין את השפה של האיסלם

3
שלו מי בן סעדון
שלו מי בן סעדון

אין בנשיא הזה אמונה מכר ישראל

2
אבי ששון
אבי ששון

חרטטן

1