טראמפ: "אמרתי לנתניהו שהוא משוגע, ייתכן שאפגש עם חמינאי"
64 תגובות
פיני שירזי
דיי כבר עם ערבים כמו איראן אין בהם אמונה גם שלושים שנה בקבר כמה פעמים אמרו שלא יהיה להן נשק גרעיני ושיקרו לכול העולם
רומן פינחסוב
אין על ביבי, בעזרת השם ננצח.
kill the beast never say die
נראה שני המנהגים דפוקים לגמרי אשפוז דחוף
יהודית מור
השמאל לא ערב רב הימין הם אנשים מסוממים בחדר סגור והמדינה בסכנה קיומית כי ראש הפח מכר אותנו בשביל כיסא הפך אותנו למדינת חסות ועכשיו אנחנו קבלני העבודה של המטורף האמריקאי במחיר דמם של החיילים היקרים שלנו חובה להוריד את ראש הפח ומפלגתו מהשלטון ומהר
גדי שלסקי
מבין השניים מי שמשוגע זה טראמפ.
מאיר אדרי
השמאלנים הם נצר לערב רב הגנים לא מישתנים הם תמיד קצרי רוח תמיד מיתלוננים תמיד בוכים תמיד חמוציםכלום לא טוב להם
רוזן מתן ❤️צ❤️ה❤️ל❤️
מה קרה לטראמפ ?????
לאה אטדגי
המשוגע האמיתי זה טראמפ שהאירנים עובדים עליו בעניים
לאה אטדגי
טראמפ מרגיש שהוא מלך העולם הוא מוכר אותנו עכשו לאירנים וזה היה צפוי
שמאלן לשעבר
קשר של נתניהו וטראמפ לא היה מעולם טוב יותר. חרטא של כתבה שמאלנית תבוסתנית. רק ערוץ 14
יוסף מרקוביץ
המשוגע האמיתי הוא טראמפ . עדיף שתפגוש את עבאס ואחיו . הנפתול .הנוכל הלאומי .
יוסי אתגר
מיום ליום טראמפ רע למדינת ישראל.
זכי קזאילה
עשה לנו טובה קח את הפנינג ביבי כתך
Adiel Tsaady
מה קורה לכם לעזאזל
Adiel Tsaady
רק אהבל* לא יכול להבין שזו מלחמת התשה, רק משוגעים אמיתיים יתערבבו עם אחיהם וינסו לפגוע בעצמם**. תנו לאירני להבין שאנחנו מטורפים הרבה יותר מהם
גימי ימני ציוני
עוד,קשקשן יורידו לו האיראנים את כל הנוצות שיש לו בראש,
ab sc
נתניהו גם כן "נתן" הסכמתו...
menasheb@walla.co.il null
טראפ ממש נמאסתה
אבוקדו ישראלי
בינימין נתניהו מנהיג מדהים! השיג הישגים מדהימים! לפני התקיפה חייתי בפחד מהאירנים ומחיזבאללה. לא עוד!!! עכשיו ברור שכח הציר השיעי בנפילה חופשית לתהום! גם חמאס חי בשטח קטן! עוד קצת סבלנות מעם ישראל!
זורבה היווני
הנשיא טראמפ לא לשכוח לקחת איתך את נתניהו לפגישה עם חמינאי....יהיה שמייח.....
רק ביבי המלך jo
טראמפ אמר וכל השמאלנים קופצים.. אין שותפים יותר טובים מביבי וטראמפ מנהיגים הכי גדולים בעולם! 👏👏🇮🇱🇺🇲👏👏
הצג את כל 2 התגובות
H Ha
דומה מושך דומה
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם???
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
מאור אקוקה
הרגת את אבא שלו הוא לא ירצה להפגש איתך יא אפס מתרפס פשוט נשיא מפגר.
דיי כבר עם ערבים כמו איראן אין בהם אמונה גם שלושים שנה בקבר כמה פעמים אמרו שלא יהיה להן נשק גרעיני ושיקרו לכול העולם
אין על ביבי, בעזרת השם ננצח.
נראה שני המנהגים דפוקים לגמרי אשפוז דחוף
השמאל לא ערב רב הימין הם אנשים מסוממים בחדר סגור והמדינה בסכנה קיומית כי ראש הפח מכר אותנו בשביל כיסא הפך אותנו למדינת חסות ועכשיו אנחנו קבלני העבודה של המטורף האמריקאי במחיר דמם של החיילים היקרים שלנו חובה להוריד את ראש הפח ומפלגתו מהשלטון ומהר
מבין השניים מי שמשוגע זה טראמפ.
השמאלנים הם נצר לערב רב הגנים לא מישתנים הם תמיד קצרי רוח תמיד מיתלוננים תמיד בוכים תמיד חמוציםכלום לא טוב להם
מה קרה לטראמפ ?????
המשוגע האמיתי זה טראמפ שהאירנים עובדים עליו בעניים
טראמפ מרגיש שהוא מלך העולם הוא מוכר אותנו עכשו לאירנים וזה היה צפוי
קשר של נתניהו וטראמפ לא היה מעולם טוב יותר. חרטא של כתבה שמאלנית תבוסתנית. רק ערוץ 14
המשוגע האמיתי הוא טראמפ . עדיף שתפגוש את עבאס ואחיו . הנפתול .הנוכל הלאומי .
מיום ליום טראמפ רע למדינת ישראל.
עשה לנו טובה קח את הפנינג ביבי כתך
מה קורה לכם לעזאזל
רק אהבל* לא יכול להבין שזו מלחמת התשה, רק משוגעים אמיתיים יתערבבו עם אחיהם וינסו לפגוע בעצמם**. תנו לאירני להבין שאנחנו מטורפים הרבה יותר מהם
עוד,קשקשן יורידו לו האיראנים את כל הנוצות שיש לו בראש,
נתניהו גם כן "נתן" הסכמתו...
טראפ ממש נמאסתה
בינימין נתניהו מנהיג מדהים! השיג הישגים מדהימים! לפני התקיפה חייתי בפחד מהאירנים ומחיזבאללה. לא עוד!!! עכשיו ברור שכח הציר השיעי בנפילה חופשית לתהום! גם חמאס חי בשטח קטן! עוד קצת סבלנות מעם ישראל!
הנשיא טראמפ לא לשכוח לקחת איתך את נתניהו לפגישה עם חמינאי....יהיה שמייח.....
טראמפ אמר וכל השמאלנים קופצים.. אין שותפים יותר טובים מביבי וטראמפ מנהיגים הכי גדולים בעולם! 👏👏🇮🇱🇺🇲👏👏
דומה מושך דומה
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
הרגת את אבא שלו הוא לא ירצה להפגש איתך יא אפס מתרפס פשוט נשיא מפגר.
טראמפ מטורף