טראמפ מגיב על ההצעה האיראנית: "לא שילמו מחיר כבד מספיק"
16 תגובות
גן עדן
תקשיב טוב , אם לא תפיל את המשטר האיראני אתה יכול לשכוח ממצרי הורמוז. תפיל אותם קודם. בהצלחה
Yossi Bergel
ישראלים פשוט מטומטמים ביחוד מהצד השמאלי של המפה מגיבים כאן... תחקרו בדיוק מי יצר ומנהל את אופ״ק ובנוסף קבע שאירן תהיה חלק ממנו.
אולי תשאלו למה צארלס נאם בקונגרס שקיסינגר ב 71 הגה את הרעיון לתת ללונדון לנהל את הנושא ולקחת שילומים על כל ליטר שזז מהמפרץ.
Yossi Bergel הגיב/ה תגובה אחת
זורבה היווני
המעונות ביכול השרידות והעמידות של האיראנים בפני התקפות..נראה שהם מקשיחים את עמדתם יותר ויותר...יתכן שצריך להמשיך בלחץ הכךכלי והמצור במוצרי הורמוז , להגביר את הסנקציות הכלכליות ולהביא אותם לקריסה כלכלית
מיכל רועה
אידיוט.תפעל כבר.בגללך נהרגים ונפצעים חיילינו בלבנון.פסיכופת.רק לקשקש יודע .שקרן פסיכופת.
עדי עזרא
עים לא יוציאו מאיראן את האורניום ולא יהיה מהפך באיראן אז לא עשינו כלום ועניין של שנים בודדות איראן תמחק את ישראל ולא יעזור לנו שום אמריקה
לי ברגמן
ואתה לא ספגת מספיק השפלות
רק ביבי לכלא jo
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
פטריוט ישראלי
בקרוב,,,,חחחחח,,,,זה המתקון להתקפה קרובה...ככה התחילה המלחמה
משקיף מהצד לא ימני ולא שמאלי
הוא הכניס את עצמו לשטח שאירנים יותר חכמים ממנו
הם אבי אבי המתמקחים ובכך מרוויחים זמן
אבינועם רמות
טראמפ חכם הוא מביןמה המשטר הארור עשה עושה ויכול עו לעשות הוא נחוש ולא יעזוב אותם לנפשם. יחד עם זה הוא לא מוכן להרג מיותר והוא פועל באופן שאני מכיר כאמריקאי קלאסי. חתירה אל המטרה . נראה בסוף.
רונן אליה
🥕 דביל לא השיג כלום וגם לא ישיג
אורן גביש
כמה שהוא צודק כמה ❤️🇺🇸👑
מיקו 🦺
טרמפ רק מראה שהוא חכם מיום ליום הרבה מפגרים לא מרגישים ולא שמים לב למשל--- אנשים עם שכל של לפיד ועוד כמה מיני חלולים 🫏🫏🫏
תקשיב טוב , אם לא תפיל את המשטר האיראני אתה יכול לשכוח ממצרי הורמוז. תפיל אותם קודם. בהצלחה
ישראלים פשוט מטומטמים ביחוד מהצד השמאלי של המפה מגיבים כאן... תחקרו בדיוק מי יצר ומנהל את אופ״ק ובנוסף קבע שאירן תהיה חלק ממנו. אולי תשאלו למה צארלס נאם בקונגרס שקיסינגר ב 71 הגה את הרעיון לתת ללונדון לנהל את הנושא ולקחת שילומים על כל ליטר שזז מהמפרץ.
המעונות ביכול השרידות והעמידות של האיראנים בפני התקפות..נראה שהם מקשיחים את עמדתם יותר ויותר...יתכן שצריך להמשיך בלחץ הכךכלי והמצור במוצרי הורמוז , להגביר את הסנקציות הכלכליות ולהביא אותם לקריסה כלכלית
אידיוט.תפעל כבר.בגללך נהרגים ונפצעים חיילינו בלבנון.פסיכופת.רק לקשקש יודע .שקרן פסיכופת.
עים לא יוציאו מאיראן את האורניום ולא יהיה מהפך באיראן אז לא עשינו כלום ועניין של שנים בודדות איראן תמחק את ישראל ולא יעזור לנו שום אמריקה
ואתה לא ספגת מספיק השפלות
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
בקרוב,,,,חחחחח,,,,זה המתקון להתקפה קרובה...ככה התחילה המלחמה
הוא הכניס את עצמו לשטח שאירנים יותר חכמים ממנו הם אבי אבי המתמקחים ובכך מרוויחים זמן
טראמפ חכם הוא מביןמה המשטר הארור עשה עושה ויכול עו לעשות הוא נחוש ולא יעזוב אותם לנפשם. יחד עם זה הוא לא מוכן להרג מיותר והוא פועל באופן שאני מכיר כאמריקאי קלאסי. חתירה אל המטרה . נראה בסוף.
🥕 דביל לא השיג כלום וגם לא ישיג
כמה שהוא צודק כמה ❤️🇺🇸👑
טרמפ רק מראה שהוא חכם מיום ליום הרבה מפגרים לא מרגישים ולא שמים לב למשל--- אנשים עם שכל של לפיד ועוד כמה מיני חלולים 🫏🫏🫏
ק.ש.ק.ש.ן........
איזה מלך אתה טרמפ👑