התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
אנחנו היחידים לסבול מכל הבולשיט הזה שלהם.
מר טרמפ תפסיק לחרטט אותנו אנחנו סובלים לא אף אחד אחר
יאללה שיסתדרו רק טוב יצא מיזה
אנחנו היחידים לסבול מכל הבולשיט הזה שלהם.
מר טרמפ תפסיק לחרטט אותנו אנחנו סובלים לא אף אחד אחר
יאללה שיסתדרו רק טוב יצא מיזה