רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

יו"ר הקואליציה הגיש הצעת חוק לפיזור הכנסת

icon-msg
24 תגובות
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

חבל שהרבנים החרדים מובלים עי העסקנים . העסקנים שלהם .בעד שוחד יסכימו להמיר את דתם של הרבנים שלהם .

יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

העסקנים החרדים ימ" ש וזיכרם .הם כנופיה שבעד שוחד הם יסכימו לגזוז את זקנם של הרבנים שלהם ולהפוך אותם לבנטים .

יוסף מעוז
יוסף מעוז

השתגעתם לגמרי למה רוצים לפרק את ממשלת ימין

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣

יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

מיקי לוי- גוש טיטומת . הוא האח של בוגי העגלון ושל ליברמן המולדובי .

יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

החרדים הם כנופיה מסוכנת . חבורה של פסיכים . הלואי שהשמאל יעלה . השמאל יראה להם מאפה הדג משתין . שינקנקו אותם .

מארק שניידר
מארק שניידר

קפלניסטים ב אור גז מה מאושר

רומן פינחסוב
רומן פינחסוב

רק ביבי . נתניהו, אוהבים אותך.

1
מיקי לוי
מיקי לוי

העיקר חולי הנפש צעקו שלא יהיו בחירות, והרפורמה מסוכנת לדמוקרטיה, והתקשורת השמאלנית, חולת נפש לא פחות, הדהדה אותם. בקיצר, חולה נפש שמטרללים את הציבור לדעת. זו הסיבה שאין לי וואינט, ומאקו, ולא צופה ב12 וב13. כולם שם חולי נפש בכל מה שקשור לביבי!

2
דבורה אברמוביץ
דבורה אברמוביץ

הכל טריקים ושטיקים!!!

שאול א..
שאול א..

הכי טוב מחר..

צדק צדק
צדק צדק

הקואליציה רוצה לקחת לנו גם את הפנסיה ,שאנחנו נעבוד למענם ולמען סקטור דתיים, שלא רוצים לא להתגייס ,ולא רוצים לעבוד

1
הצג את כל 2 התגובות
רני   אוחנה
רני אוחנה

רציתם בחירות קיבלתם בוא נראה מה תעשו עם זה פשיסטים

3
סאלח חח
סאלח חח

ממשלת 7 אוקטובר

2
נפתלי זוהר
נפתלי זוהר הגיב/ה תגובה אחת
Yehuda Regev
Yehuda Regev

כל מי שאומר שביבי לא רוצה בחירות באוקטובר יסביר לי את ההגיון שהאופוזיציה הגישה בקשה לפיזור הכנסתאז אם הם רוצים בחירות באוקטובר אז למה ביקשו להקדים את הבחירות?

1
H Ha
H Ha הגיב/ה תגובה אחת
ג'נט ביטון
ג'נט ביטון

נקווה שלא תצטערו על זה

1
H Ha
H Ha

אם זה יקרה ובינימין נתניהו יבחר שוב המון אנשים יעזבו את המדינה וישארו חרדים שיצטרכו להתגייס כי לא תהיה להם ברירה .. עדיף אסטרטגית לפרוש ולהמשיך לפנסיה לא משנה ימין שמאל רק לא דתיים ולא לערבב דת ומדינה

2
הצג את כל 2 התגובות
מיכל רועה
מיכל רועה

הכל בלוף של זיבי.לא רצה שהבחירות יהיו באוקטובר בגלל הטבח הנורא.שהוא האשם בו.גייס את החרדים לבלוף הזה..,.

2