לפחות 80 מתים בהתפרצות אבולה בקונגו: "אין תרופה או חיסון"
5 תגובות
זורבה היווני
יש לנו נציג בקונגו ? אוגנדה ? יוסי שלי ? ברוורמן ? ביסמוט ??
סיני 💜
מבקשים מבורא עולם להביא את המחלה הזאת כאן לקפלן . לבית המשפט העליון שיושבים בה הבגץ והם ידביקו את גלי מיארה שהיא לא רוצה ללכת אחרי שפיטרו אותה והיא תדביק את יאיר גולן ולפיד ובנט והם כבר ידביקו את החברים למפלגה ואז תוכל במקום לקונגו להגיע לשקמה ברק אולמרט
זורבה היווני הגיב/ה תגובה אחת
בן ישראל
משרד המוות העולמי שוב חיסונים
אלירז אזולאי
מתי תפמפמו לנו שהתגלה חולה ראשון ותשלחו אנשים להזריק רעל ? משרד הבריאות? או המוות ...
יש לנו נציג בקונגו ? אוגנדה ? יוסי שלי ? ברוורמן ? ביסמוט ??
מבקשים מבורא עולם להביא את המחלה הזאת כאן לקפלן . לבית המשפט העליון שיושבים בה הבגץ והם ידביקו את גלי מיארה שהיא לא רוצה ללכת אחרי שפיטרו אותה והיא תדביק את יאיר גולן ולפיד ובנט והם כבר ידביקו את החברים למפלגה ואז תוכל במקום לקונגו להגיע לשקמה ברק אולמרט
משרד המוות העולמי שוב חיסונים
מתי תפמפמו לנו שהתגלה חולה ראשון ותשלחו אנשים להזריק רעל ? משרד הבריאות? או המוות ...