רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

מאי גולן: "שמחה שהיה לשגריר זמן להוציא את דבריי מהקשרם"

icon-msg
27 תגובות
איתי המאירי
איתי המאירי

באמת ביזבוז זמן לההיתייחב אל מאי גולן.

מקס סבג
מקס סבג

מאי גולן הפרצוף האמיתי של הליכוד החדש שקרנית נוכלת מושחתת ירודה וכו.שלתאלו שרי ישראל שעושים רק נזק ברדידותם וכישלונם..זוהי הגועליציה הכי מפגרת בממשלות העולם בן גביר אלוף בלהרוס המדינה.

3
זורבה היווני
זורבה היווני

מאי גולן, גוטליב, קרעי, יחריב, קיש, ביבי זה הפרצוף של מפלגת השלטון

1
אייזק ניוטון
אייזק ניוטון

אני רק שאלה...מה באמת קורה עם גלעד קריב שהדליף סודות מדינה ? האם לדעתכם גלי מיארה תמליץ להסיר את חסינותו ?

1
חיה ברקת
חיה ברקת

את עוסקת בחבלה לא בהסברה! אין הסברה בעולם על ישראל ואם את הפנים של ישראל, מה הפלא שאנחנו שנואים על כל נקודה במפה?

2
אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

צודקת

1
א ש
א ש

תמשיכו ככה בזכות הפה שלכם הימין מתחזק

1
דבורה אברמוביץ
דבורה אברמוביץ

אין שכל אין דאגה!!!!

3
אבי ששון
אבי ששון

מאי בקרוב בכלא נווא צרצה שם יהיו הרבה חברות ברמה שלך יאפסגנבה

2
שאול א..
שאול א..

עוד 3.5 חודשים....

1
אבי ששון
אבי ששון הגיב/ה תגובה אחת
רונן אליה
רונן אליה

חשבתי בחורה טובה מדובר במטומטמת פרחולה

3
דפנה קוניו
דפנה קוניו

לא חשבתי שאגיד את זלעולם אבל מגיע לביבי מחיאות כפיים על אוסף האפסים שהוא אגר לצידו ושעושים רק נזק לישראל

4
ויקטוריה שם חיבה ויקי בן שבת
ויקטוריה שם חיבה ויקי בן שבת

תעזבי אותנו את הורסת הכול עם הפה שלך כמו טרקטור שהורס בניין

3
ab sc
ab sc

פרחה....

3
מארק שניידר
מארק שניידר

קפלניסטים בעלי פיגור שכלי תסתמו תג'ורע

אבי ששון
אבי ששון הגיב/ה תגובה אחת
פ פ
פ פ

מקומך הכלא יה פרוצה

2
גן עדן
גן עדן

סתומה

3
זורבה היווני
זורבה היווני

צריכים עוד הרבה כמוה בליכוד....רק ככה נצליח להדיח את נתניהו

3
מיכל רועה
מיכל רועה

מפלצת.סתומה נעל .אלה פני הליכוד.אנשים תתי רמה.בזויים.פה ביוב.

6
דודי בואצי
דודי בואצי הגיב/ה תגובה אחת
ניקו ניקו
ניקו ניקו

נרקומנית מדברת...

1
Dror Bartal
Dror Bartal

אין ספק שחברי הכנסת של היום מייצגים את העם.בכל פעם שראש הממשלה שלנו מדבר על כוחנו באחדותנו,צריך להראות לו איך בכנסת הם מתייחסים שם אחד לשני,או לשניה...

2
Judah 10
Judah 10

‏כל הכבוד לך הגיע הזמן להפסיק עם הצביעות ולאמר את האמת בפנים

זורבה היווני
זורבה היווני הגיב/ה תגובה אחת