משפחת זלקה במחאה על האישום המסתמן נגד החשוד ברצח בנם
17 תגובות
מוטי הוד
למה תמיד כאשר מדובר באתיופים הם צרכים להילחם על הצדק אולי בגלל שעל הצדק יושבים אנשים יותר מידי לבנים
בובי מובי
אסור לתת להם לברוח מעונש!!
איתן צברי
יש שמועה שהרוצח קרוב לאיש בכיר במשטרה/משרד ביטחון
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
אמיר פדאי
זה לא מרגיש , הם צוחקים לכם ולכל העם בפרצוף , זה בית שימוש לא בית משפט
יצחק לנקרי
מינימום מאסר עולם
הלכה לנו המדינה
יאללה יאללה תתקפלו ימקופחים. יש חוק ויש בית משפט! וזה בלי קשר לזה שאני משתתף בצערכם הנורא וברור שהרוצח צריך לחטוף! אבל יש דרכים לערער. שם תצליחו יותר מלבכות שזה בגלל ובגלל....
למה תמיד כאשר מדובר באתיופים הם צרכים להילחם על הצדק אולי בגלל שעל הצדק יושבים אנשים יותר מידי לבנים
אסור לתת להם לברוח מעונש!!
יש שמועה שהרוצח קרוב לאיש בכיר במשטרה/משרד ביטחון
זה לא מרגיש , הם צוחקים לכם ולכל העם בפרצוף , זה בית שימוש לא בית משפט
מינימום מאסר עולם
יאללה יאללה תתקפלו ימקופחים. יש חוק ויש בית משפט! וזה בלי קשר לזה שאני משתתף בצערכם הנורא וברור שהרוצח צריך לחטוף! אבל יש דרכים לערער. שם תצליחו יותר מלבכות שזה בגלל ובגלל....