רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

הודיה רן - כתבת פלילים במרכז
הודיה רן - כתבת פלילים במרכז

משפחת זלקה במחאה על האישום המסתמן נגד החשוד ברצח בנם

icon-msg
17 תגובות
מוטי  הוד
מוטי הוד

למה תמיד כאשר מדובר באתיופים הם צרכים להילחם על הצדק אולי בגלל שעל הצדק יושבים אנשים יותר מידי לבנים

בובי מובי
בובי מובי

אסור לתת להם לברוח מעונש!!

1
איתן צברי
איתן צברי

יש שמועה שהרוצח קרוב לאיש בכיר במשטרה/משרד ביטחון

4
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
אמיר פדאי
אמיר פדאי

זה לא מרגיש , הם צוחקים לכם ולכל העם בפרצוף , זה בית שימוש לא בית משפט

4
יצחק לנקרי
יצחק לנקרי

מינימום מאסר עולם

9
הלכה לנו המדינה
הלכה לנו המדינה

יאללה יאללה תתקפלו ימקופחים. יש חוק ויש בית משפט! וזה בלי קשר לזה שאני משתתף בצערכם הנורא וברור שהרוצח צריך לחטוף! אבל יש דרכים לערער. שם תצליחו יותר מלבכות שזה בגלל ובגלל....

1
הצג את כל 6 התגובות