משרד החוץ: שני פעילים ממשט המחאה לרצועת עזה גורשו מישראל
5 תגובות
יוסף יוספי
למה לא כל ערב רב והמ סתננים
יוסף מרקוביץ
"רק ביבי לכלא jo ." פירחח חולה נפש .
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
יוסף מרקוביץ
מה משרד החוץ יעשה אם הנפתול הנוכל ישבץ אותם ברשימה שלו לכנסת ?אולי באותה הזדמנות תשלחו איתם את לזימי המופרעת .תחשבו על על זה . גם את מירב בן ארי .התרנגולת המקרקרת ואת מרב כהן המופרעת. לשלוח איתם .
רק ביבי לכלא jo
ממשלת הליכוד היא ממשלת הדחלילים החלולים. משחררים את המחבלים האלה כדי שיחזרו המשט הבא??
למה לא כל ערב רב והמ סתננים
"רק ביבי לכלא jo ." פירחח חולה נפש .
מה משרד החוץ יעשה אם הנפתול הנוכל ישבץ אותם ברשימה שלו לכנסת ?אולי באותה הזדמנות תשלחו איתם את לזימי המופרעת .תחשבו על על זה . גם את מירב בן ארי .התרנגולת המקרקרת ואת מרב כהן המופרעת. לשלוח איתם .
ממשלת הליכוד היא ממשלת הדחלילים החלולים. משחררים את המחבלים האלה כדי שיחזרו המשט הבא??