נועם בתן סיים את החזרה הראשונה: "עושה את זה כמו מלך"
7 תגובות
משנ
אמן שהשופטים יבחרו ללכת דרך האמת ולא השקר די לשנאת חינם אתם אומרים אחדות בין כל המדינות אתם משקרים הגיע הזמן שתעשו את זה,ותבחרו באמת מי שר יפה לכולם כבר נימאס שירים גימיקים אבל לצרפת ידעתם לתת להם מקום ראשון אם הצרפתייה שבכלל לא היה מגיע לה לישראל מגיע 🏆
משנ
ב"ה תגיע למקום הראשון וננצח את הרוע של השופטים המושחתים ואנטישמיים שלא מבינים בשירה כל השירים של המתחרים האחרים זה גימיקים סתם שירים לעומת שלנו עם עוצמה ומלא רגש.. הגיע הזמן שהשופטים ילכו דרך האמת ולא השקרנית כמו שנה שעברה שהמנחה רימת בתוצאות של הקהל..
מארק שניידר הגיב/ה תגובה אחת
מארק שניידר
בכל אופן שיהיה בהצלחה. זה לא שיר של זכיה גם לא שיר לטופ 5. אם תסיים במקום 6 או 8 גם מצויין בשביל ישראל
אמן שהשופטים יבחרו ללכת דרך האמת ולא השקר די לשנאת חינם אתם אומרים אחדות בין כל המדינות אתם משקרים הגיע הזמן שתעשו את זה,ותבחרו באמת מי שר יפה לכולם כבר נימאס שירים גימיקים אבל לצרפת ידעתם לתת להם מקום ראשון אם הצרפתייה שבכלל לא היה מגיע לה לישראל מגיע 🏆
ב"ה תגיע למקום הראשון וננצח את הרוע של השופטים המושחתים ואנטישמיים שלא מבינים בשירה כל השירים של המתחרים האחרים זה גימיקים סתם שירים לעומת שלנו עם עוצמה ומלא רגש.. הגיע הזמן שהשופטים ילכו דרך האמת ולא השקרנית כמו שנה שעברה שהמנחה רימת בתוצאות של הקהל..
בכל אופן שיהיה בהצלחה. זה לא שיר של זכיה גם לא שיר לטופ 5. אם תסיים במקום 6 או 8 גם מצויין בשביל ישראל
אלוף אין כמוך
אחוף אין כמוך
בהצלחה אלוף❤️🇮🇱