נתניהו וסער החליטו: ישראל תתבע את 'ניו יורק טיימס'
21 תגובות
יוסף מרקוביץ
קודם שיתבעו את הרמטכ"ל הקפלניסטי ואת מיארה ובן זוגה העמית .שלושת הקפלניסטים .הארורים
סיני 6
אבל את כל הדברים האלה עשו השבכ הארור למתיישבים בחסות אבי בלוט במרתפים ושמו שוטרים דובבים במרמה כאילו הם אסירים כדי שיודה ברצח הדוואיישה
cat windowsill
סוף סוף התעוררו. תודה רבה באמת, אחרי שכל הנזק כבר נעשה ואף יהודי בשום מקום בעולם לא בטוח
מני פרנקל
אפשר לתבוע גם עיתונאים ישראלים שהלילו על צהל
ובהחלט גם את יאיר המטורף שאמר שצהל הורג תינוקות עזתים
וזה האפס הכלומניק היה ס רמטכל
pako pak
בנימין נתניהו הצורר הדפקט המפגר חשב שאם יממן את חמאס אז יהיה שקט. בנימין נתניהו הדפקט הצורר הוא הראשון במדינת ישראל שאישר למדינת אויב קטאר לממן אירגון טרור חמאס וידיו מגואלות בדם של רצח של 2000 יהודים. לכלא ומיד. ומה7 לאוקטובר בנימין נתניהו לא נבחר העם.
אהרון אברג׳ל הגיב/ה תגובה אחת
אבי הצדיק
וגם את גולן לתבוע שאמר שצה ל הור ג תינוקות תחביב ואת פלג שאמר שכוח מאה אנ סי ם איפה השמאל שלא מגנה את זה מילה לא אמרו אך לא נקללל אותכם אך טפיי יעל הרוע והשקר שלכם שונאי ישראל מבית ומבחוץ
أدم الحكيم
כל הכבוד. לתבוע את אמאמא שלהם
רוזן מתן ❤️צ❤️ה❤️ל❤️
שיתבעו את ערוץ 12 העלוב
אלברט ברמוחה
ערוץ 12 וגאי פלג יותר גרועים
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
אילנה אזרזר
שיפנו לפצר"ית
Yehuda Regev
אז למה לא תובעים את ערוץ 12 מה ההבדל?
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
😎 חנינה ליגאל עמיר עכשיו 😎
לא הבנתי למה לתבוע צריך להתגאות במעשים האלה
הצג את כל 2 התגובות
לימור בלום
גם את ערוץ התעמולה והמונופולים המסחרי של הדיפסטייט ערוץ 12 צריך לתבוע על עלילת דם שדה תימן שעשתה ליהודים פיגוע דהלגיטמציה בינלאומי בהיקף של מאות מיליוני צפיות וצוטטה בהאג ובדוח של האום
קודם שיתבעו את הרמטכ"ל הקפלניסטי ואת מיארה ובן זוגה העמית .שלושת הקפלניסטים .הארורים
אבל את כל הדברים האלה עשו השבכ הארור למתיישבים בחסות אבי בלוט במרתפים ושמו שוטרים דובבים במרמה כאילו הם אסירים כדי שיודה ברצח הדוואיישה
סוף סוף התעוררו. תודה רבה באמת, אחרי שכל הנזק כבר נעשה ואף יהודי בשום מקום בעולם לא בטוח
אפשר לתבוע גם עיתונאים ישראלים שהלילו על צהל ובהחלט גם את יאיר המטורף שאמר שצהל הורג תינוקות עזתים וזה האפס הכלומניק היה ס רמטכל
בנימין נתניהו הצורר הדפקט המפגר חשב שאם יממן את חמאס אז יהיה שקט. בנימין נתניהו הדפקט הצורר הוא הראשון במדינת ישראל שאישר למדינת אויב קטאר לממן אירגון טרור חמאס וידיו מגואלות בדם של רצח של 2000 יהודים. לכלא ומיד. ומה7 לאוקטובר בנימין נתניהו לא נבחר העם.
וגם את גולן לתבוע שאמר שצה ל הור ג תינוקות תחביב ואת פלג שאמר שכוח מאה אנ סי ם איפה השמאל שלא מגנה את זה מילה לא אמרו אך לא נקללל אותכם אך טפיי יעל הרוע והשקר שלכם שונאי ישראל מבית ומבחוץ
כל הכבוד. לתבוע את אמאמא שלהם
שיתבעו את ערוץ 12 העלוב
ערוץ 12 וגאי פלג יותר גרועים
שיפנו לפצר"ית
אז למה לא תובעים את ערוץ 12 מה ההבדל?
לא הבנתי למה לתבוע צריך להתגאות במעשים האלה
גם את ערוץ התעמולה והמונופולים המסחרי של הדיפסטייט ערוץ 12 צריך לתבוע על עלילת דם שדה תימן שעשתה ליהודים פיגוע דהלגיטמציה בינלאומי בהיקף של מאות מיליוני צפיות וצוטטה בהאג ובדוח של האום
לתבוע אותם עד השקל האחרון
חתוליהו סמרטוטיהו