אבי אבי זוכר שגנץ איזנקנקוט ברחו מה ממשלהבגלל שביבי רצה להכנס לרפיח והם לא רצו אלה שאתה בטח בוחר בהם או ההרכב שלהם אלה שעד היום מסראלה היה חי סנואר ובאירן בכלל הם פחדו אז שב בשקט יותר טוב לך
הצג את כל 2 התגובות
AVI AVI
זה הליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט
ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ????
ואיפה הניצחון המוחלט ???
ויש לו עוד סיסמאות חסרת תוכן
אורן כהן הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא jo
בוקר טוב ממשלת ישראל
אחרי שנתיים וחצי של הרס בצפון
בוקר טוב לראש הממשלה
אחרי שנתיים וחצי של שרפות בישובי הצפון
בוקר טוב לביבי00טים
שישבו בשקט מ ו ח ל ט במשך שנתיים וחצי
ופתאום הצפון חשוב להם
אברהם ברזילי
אתה מדבר שטופות סמסטרים יעביר את הכסף למישתמתים
מאיר דדון
המרוקאים שולטים
sonda radio
אורן כהן . אתה מזכיר רק את השרים המזרחיים , בגרמניה היו גאים בגזען כמוך .
הצג את כל 2 התגובות
רק ביבי לכלא jo
מארק שניידר. האמת כואבת לכם??? זה בסדר וטוב מאוד 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
מארק שניידר הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא jo
ממשלת אסון. אסון וזדון.
תזכורת למנוולים שמנהלים אותנו ואת המדינה
רק עבריינים מתחננים לחנינה
אורן כהן
אבל נדמה לי שאמרת שאפשר בלי כמה טייסות אבל אי אפשר בלי ממשלה כל כך מוצלחת כמו ואטורי קרעי מאי גולן סעדה אמסלם דיסטל רגב שיקלי שזה באמת הרכב מנצח
מארק שניידר
קפלניסטים תסתמו תג'ורע שלכם. jo לכלא לכי לטיבי ש י פ מ פ ם אותך בכל זאת מדובר ב ג נ י ק ו ל ו ג מחבל עם חלוק
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא jo
ממשלת השביעי באוקטובר
היא ממשלת אסון. אסון וזדון
רק ביבי לכלא jo
הוא עוד מדבר ??? הוא אמר שמדינת ישראל יכולה להסתדר ללא 2 עד 4 טייסות
Naftali Moshe
ביבי תמשיך אל תתיחס לשמולנים הם מהקיבוצים.רעשנים לא רגועים.
אורן כהן הגיב/ה תגובה אחת
פטר מושקוביץ
נכון , יש לנו מטוסים וטייסים אדירים , אבל גם לא שוכחים שיש לנו ילד ז' משתמט אחד פרזיט במיאמי שהעלות שלו כמו מטוס , ועל חשבוננו .
אברהם ברזילי
לייצן אתה מתכנן מטוסים וסמוטריץ יּעביר את הכסף לחרדים
לך לקיבנימט
החבל. על. העוגה. של. בן. גביר. מיועד. לכל. אנשי. הליכוד. ולממשלה
אבי אבי זוכר שגנץ איזנקנקוט ברחו מה ממשלהבגלל שביבי רצה להכנס לרפיח והם לא רצו אלה שאתה בטח בוחר בהם או ההרכב שלהם אלה שעד היום מסראלה היה חי סנואר ובאירן בכלל הם פחדו אז שב בשקט יותר טוב לך
זה הליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ??? ויש לו עוד סיסמאות חסרת תוכן
בוקר טוב ממשלת ישראל אחרי שנתיים וחצי של הרס בצפון בוקר טוב לראש הממשלה אחרי שנתיים וחצי של שרפות בישובי הצפון בוקר טוב לביבי00טים שישבו בשקט מ ו ח ל ט במשך שנתיים וחצי ופתאום הצפון חשוב להם
אתה מדבר שטופות סמסטרים יעביר את הכסף למישתמתים
המרוקאים שולטים
אורן כהן . אתה מזכיר רק את השרים המזרחיים , בגרמניה היו גאים בגזען כמוך .
מארק שניידר. האמת כואבת לכם??? זה בסדר וטוב מאוד 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ממשלת אסון. אסון וזדון. תזכורת למנוולים שמנהלים אותנו ואת המדינה רק עבריינים מתחננים לחנינה
אבל נדמה לי שאמרת שאפשר בלי כמה טייסות אבל אי אפשר בלי ממשלה כל כך מוצלחת כמו ואטורי קרעי מאי גולן סעדה אמסלם דיסטל רגב שיקלי שזה באמת הרכב מנצח
קפלניסטים תסתמו תג'ורע שלכם. jo לכלא לכי לטיבי ש י פ מ פ ם אותך בכל זאת מדובר ב ג נ י ק ו ל ו ג מחבל עם חלוק
ממשלת השביעי באוקטובר היא ממשלת אסון. אסון וזדון
הוא עוד מדבר ??? הוא אמר שמדינת ישראל יכולה להסתדר ללא 2 עד 4 טייסות
ביבי תמשיך אל תתיחס לשמולנים הם מהקיבוצים.רעשנים לא רגועים.
נכון , יש לנו מטוסים וטייסים אדירים , אבל גם לא שוכחים שיש לנו ילד ז' משתמט אחד פרזיט במיאמי שהעלות שלו כמו מטוס , ועל חשבוננו .
לייצן אתה מתכנן מטוסים וסמוטריץ יּעביר את הכסף לחרדים