הגיע הזמן שתפגין משילות גם בתחום הזה וגם בשאר התחומים
אתי לוי
טוב מאוד, כדאי להדהד לבגץ" והפרקליטות, את זה,שיובן
אבי הצדיק
מלא מוסךמים יש כאן בשמות של ישראלים וגם שמולנים שתיי מניק מוח מד ההפיה גייי
מאיר אדרי
דדי ברנע הולך בדרך הכושלים כל ההצלחות בזכות נתניהו שלקח את האחריות והפעיל אותך אם הייתה חלילה תחת בנט לא הייתה כאן מדינה
מאיר אדרי
בושה לך ברנע ללא נתניהו הייתה כלום ביבי גילה שהביפרים עומדים להיתגלות ונתן הוראה להפעיל ועוד הרבה דברים אם ברצונך לצאת גדול תודה לנתניהו שהפעיל אותך כמו שצריך לא הייתה 100בביפרים ולא באירן נתניהו העצים אותך כשלקח את האחריות
מיכל רועה
נוכל שקרן.נבל.פסיכופת.
אבי הצדיק
ועדת חקירה מהיום הראשון שנכנסו השטנ ים לפיד בנט ופתחו מעברים לעבודה לנוקבות תמורת שקט ותאריך הכניסו פי עשר כסף לבנקים חשמל מים כנופית המושחתים שמינו לפיד בנט שבכ מוסד יועצת פצרית ועוד מלא משתפים מהצד הגועלי השמאלי המלשין
אבי הצדיק
ביבי בלעדך לא היה לנו מדינה המדינה רק למי שמאמין ומניח תפילין כול השאר הם עבדים על הכביש
אמיר נוה הגיב/ה תגובה אחת
שאול קשנטובסקי
ביבי. ממנה. רק. מלקקי. פנכה. וחסרי. ידע. ותואלת.
רפאל וקנין
הלוואי והשיקול הינו טובת המדינה
לצערינו האינטרסים האישיים גוברים
על כל שיקול שקשור לטובת המדינה
עוף לנו מהעיניים הרסתה כל חלקה טובה
אמיר נוה
תודה לאל שלא יהיה עוד אחד כמו ביבי.רוצה לסרס את כל מי שיכול לעצור אותו אם הוא עושה דברים לא חוקיים.לכל אחד יש מחליף גם לכל הטמבלים שקונים את השקרים שלו כאן.
אוהד מילר
ברור ופשוט שהוא לא מהקלוגות שלהם ולכן הם פוסלים פשוט הזוי מה שקורה לנגד עניינו
אישו רפאל
ביבי, דיי עם התינוקיאדה. תעשה את מה שמוטל עליך ובסמכותך מבלי להיצתדק ולהיתנצל.
לא משנה מה תעשה, ידברו עליך וימתחו ביקורת.
אז אם עושים, שיעשו כמו שצריך.
א
מתיחות שיא לקראת חידוש לחימה!! לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה הצטרפו עכשיו
⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️
ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
אבי הצדיק
שבו בשקט שמולנים ותחזרו לחורים שלכם יאלהה החתול מילל הכלב נובח הילדים בוכים במקום לכתוב שנאה איכסס שמאל
לבנה עפגין
השמאל בגץ הרסו את המדינה בגדו בה הביאו עלינו אסון ובאים אליך בתלונות
לבנה עפגין
ביבי יקר אחד בדור לא יקום ולא יהיה כמו ביבי ברכה והצלחה אמן 🙏❤️👑🇮🇱🪬
יעקב יעקב
אדוני ראש הממשלה , למה אתה מספר את זה לציבור ?? תגיד את זה לשני הגורמים האחרים שציינת
מריו זלקינד
המכתב שכתב ראש המוסד לרועצת מבלי להביא לידיעתו של ראש הממשלה זה דבר חמור ביותר, חובה לפטר אותו מיד ללא דיחוי, נמאס מכל השמאלנים חורשי המזימות
אמיר נוה הגיב/ה תגובה אחת
Smack -~
נתניהו אתה מאפשר לאיראן להשתקם.
season s
שקרן תמא לנו מהחיים יושב בבונקר ומתראיין כולם אשמים רק לא אתה יה כלום ושום דבר בכיין חורבן והרס הבאת עלינו. לך כבר יה חטיאר
חזוז חזוז
הרסת כל חלקה טובה במדינה, לך הביתה זי בי
אמיר לוי הגיב/ה תגובה אחת
אילנה אזרזר
די בהתערבות הבג"ץ והיועצת. די!
בני ארזי
אז אולי במקום תמנה את ברדוגו הוא גם נוכל עז נפש עבור החנינה שלך,חתיכת שקרן בן שקרן
הנוקם הנוקם
אני לא מבין מדוע אתה עדין בשילטון, מדוע זקני השבט לא מעיפים אותך
הגיע הזמן שתפגין משילות גם בתחום הזה וגם בשאר התחומים
טוב מאוד, כדאי להדהד לבגץ" והפרקליטות, את זה,שיובן
מלא מוסךמים יש כאן בשמות של ישראלים וגם שמולנים שתיי מניק מוח מד ההפיה גייי
דדי ברנע הולך בדרך הכושלים כל ההצלחות בזכות נתניהו שלקח את האחריות והפעיל אותך אם הייתה חלילה תחת בנט לא הייתה כאן מדינה
בושה לך ברנע ללא נתניהו הייתה כלום ביבי גילה שהביפרים עומדים להיתגלות ונתן הוראה להפעיל ועוד הרבה דברים אם ברצונך לצאת גדול תודה לנתניהו שהפעיל אותך כמו שצריך לא הייתה 100בביפרים ולא באירן נתניהו העצים אותך כשלקח את האחריות
נוכל שקרן.נבל.פסיכופת.
ועדת חקירה מהיום הראשון שנכנסו השטנ ים לפיד בנט ופתחו מעברים לעבודה לנוקבות תמורת שקט ותאריך הכניסו פי עשר כסף לבנקים חשמל מים כנופית המושחתים שמינו לפיד בנט שבכ מוסד יועצת פצרית ועוד מלא משתפים מהצד הגועלי השמאלי המלשין
ביבי בלעדך לא היה לנו מדינה המדינה רק למי שמאמין ומניח תפילין כול השאר הם עבדים על הכביש
ביבי. ממנה. רק. מלקקי. פנכה. וחסרי. ידע. ותואלת.
הלוואי והשיקול הינו טובת המדינה לצערינו האינטרסים האישיים גוברים על כל שיקול שקשור לטובת המדינה עוף לנו מהעיניים הרסתה כל חלקה טובה
תודה לאל שלא יהיה עוד אחד כמו ביבי.רוצה לסרס את כל מי שיכול לעצור אותו אם הוא עושה דברים לא חוקיים.לכל אחד יש מחליף גם לכל הטמבלים שקונים את השקרים שלו כאן.
ברור ופשוט שהוא לא מהקלוגות שלהם ולכן הם פוסלים פשוט הזוי מה שקורה לנגד עניינו
ביבי, דיי עם התינוקיאדה. תעשה את מה שמוטל עליך ובסמכותך מבלי להיצתדק ולהיתנצל. לא משנה מה תעשה, ידברו עליך וימתחו ביקורת. אז אם עושים, שיעשו כמו שצריך.
מתיחות שיא לקראת חידוש לחימה!! לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה הצטרפו עכשיו ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
שבו בשקט שמולנים ותחזרו לחורים שלכם יאלהה החתול מילל הכלב נובח הילדים בוכים במקום לכתוב שנאה איכסס שמאל
השמאל בגץ הרסו את המדינה בגדו בה הביאו עלינו אסון ובאים אליך בתלונות
ביבי יקר אחד בדור לא יקום ולא יהיה כמו ביבי ברכה והצלחה אמן 🙏❤️👑🇮🇱🪬
אדוני ראש הממשלה , למה אתה מספר את זה לציבור ?? תגיד את זה לשני הגורמים האחרים שציינת
המכתב שכתב ראש המוסד לרועצת מבלי להביא לידיעתו של ראש הממשלה זה דבר חמור ביותר, חובה לפטר אותו מיד ללא דיחוי, נמאס מכל השמאלנים חורשי המזימות
נתניהו אתה מאפשר לאיראן להשתקם.
שקרן תמא לנו מהחיים יושב בבונקר ומתראיין כולם אשמים רק לא אתה יה כלום ושום דבר בכיין חורבן והרס הבאת עלינו. לך כבר יה חטיאר
הרסת כל חלקה טובה במדינה, לך הביתה זי בי
די בהתערבות הבג"ץ והיועצת. די!
אז אולי במקום תמנה את ברדוגו הוא גם נוכל עז נפש עבור החנינה שלך,חתיכת שקרן בן שקרן
אני לא מבין מדוע אתה עדין בשילטון, מדוע זקני השבט לא מעיפים אותך