"מטובי בנינו": סרן מעוז ישראל ז"ל עמד להתחתן בעוד כחודש
18 תגובות
ביבי ובנט בובות של מדינות זרות עליית מחיר דירות רכבים והכל התקפלות לבלסטינים וארהב ואירופה סטטוס קוו
טראמפ מתקופף לערבים קטר וכו וללבנון ועזה וביבי מתקופף לאמריקה ואנחנו נה רגים תודה רבה ביבי בו גד
Mמ Vו
יהי זכרו ברוך
מרדכי שמביקו
ברוך דיין האמת , ה׳ ינקום דמו, תנחומים למשפחה
חנה שירי
יהי זיכרו ברוך💔😪
אביבית מכלוף
יהי זכרו ברוך
כרמי חלבי
תתעוררו
כרמי חלבי
אמרתי ואומר שוב התשובה לרחפנים היא ברורה. לתקוף מהאוויר ולהתקדם קרקעית עד אחרי ביירות וככה נשמיד את חיזבאללה עד המחבל האחרון וככה נגרש את השיעים מעל אדמת לבנון וככה נעשה הסכם שלום עם לבנון. רק חבל על כל יום עובר ונופל לנו עוד חייל ועוד חייל
סיני 💜
צבא שעוצר לוחם על סמל של משיח צריכים כולם ללכת להוציא 21 ולשים ז על המפקדים השמאלנים
יוסף יוספי
ת נ צ ב ה ומלחמה בעמלקים עד חורמה
אא בב
ביב תתעורר
משה זילברברג
הי"ד למחוק כפרי החזבלה כולם
יוסף מרקוביץ
כואב הלב . כדאי שהרמטכ" ל יעסוק בלחימה ולא בלירדוף אחרי החילים .
משה זילברברג
חיל האוויר להתעורררררררררררררררררררררר
דבורה אברמוביץ
יהי זכרו ברוך!!! דור הולך ונעלם!!!! ביבי תתעורר!!!!!!
חיה שרית
כמה עצוב הלב נקרע יהי זיכרו ברוך ה' יקום דמו 😢😭
Omer
יהי זכרו ברוך 💔השם יקום דמו 💔 רפואה שלמה לחייל הפצוע
מיכל פרקל
יהי זכרו ברוך...נורא ואיום, עד מתי????
דנית צצ
הלב,כואב עוד םרח נרצח לנו , איפה חיל הטויר שיכתוש את חיזבאלההה זאת הפסקת אש?????? מה נהיה פה
טראמפ מתקופף לערבים קטר וכו וללבנון ועזה וביבי מתקופף לאמריקה ואנחנו נה רגים תודה רבה ביבי בו גד
יהי זכרו ברוך
ברוך דיין האמת , ה׳ ינקום דמו, תנחומים למשפחה
יהי זיכרו ברוך💔😪
יהי זכרו ברוך
תתעוררו
אמרתי ואומר שוב התשובה לרחפנים היא ברורה. לתקוף מהאוויר ולהתקדם קרקעית עד אחרי ביירות וככה נשמיד את חיזבאללה עד המחבל האחרון וככה נגרש את השיעים מעל אדמת לבנון וככה נעשה הסכם שלום עם לבנון. רק חבל על כל יום עובר ונופל לנו עוד חייל ועוד חייל
צבא שעוצר לוחם על סמל של משיח צריכים כולם ללכת להוציא 21 ולשים ז על המפקדים השמאלנים
ת נ צ ב ה ומלחמה בעמלקים עד חורמה
ביב תתעורר
הי"ד למחוק כפרי החזבלה כולם
כואב הלב . כדאי שהרמטכ" ל יעסוק בלחימה ולא בלירדוף אחרי החילים .
חיל האוויר להתעורררררררררררררררררררררר
יהי זכרו ברוך!!! דור הולך ונעלם!!!! ביבי תתעורר!!!!!!
כמה עצוב הלב נקרע יהי זיכרו ברוך ה' יקום דמו 😢😭
יהי זכרו ברוך 💔השם יקום דמו 💔 רפואה שלמה לחייל הפצוע
יהי זכרו ברוך...נורא ואיום, עד מתי????
הלב,כואב עוד םרח נרצח לנו , איפה חיל הטויר שיכתוש את חיזבאלההה זאת הפסקת אש?????? מה נהיה פה