רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

"מטובי בנינו": סרן מעוז ישראל ז"ל עמד להתחתן בעוד כחודש

icon-msg
18 תגובות
ביבי ובנט בובות של מדינות זרות עליית מחיר דירות רכבים והכל התקפלות לבלסטינים וארהב ואירופה סטטוס קוו
ביבי ובנט בובות של מדינות זרות עליית מחיר דירות רכבים והכל התקפלות לבלסטינים וארהב ואירופה סטטוס קוו

טראמפ מתקופף לערבים קטר וכו וללבנון ועזה וביבי מתקופף לאמריקה ואנחנו נה רגים תודה רבה ביבי בו גד

Mמ Vו
Mמ Vו

יהי זכרו ברוך

מרדכי שמביקו
מרדכי שמביקו

ברוך דיין האמת , ה׳ ינקום דמו, תנחומים למשפחה

חנה שירי
חנה שירי

יהי זיכרו ברוך💔😪

אביבית מכלוף
אביבית מכלוף

יהי זכרו ברוך

כרמי חלבי
כרמי חלבי

תתעוררו

כרמי חלבי
כרמי חלבי

אמרתי ואומר שוב התשובה לרחפנים היא ברורה. לתקוף מהאוויר ולהתקדם קרקעית עד אחרי ביירות וככה נשמיד את חיזבאללה עד המחבל האחרון וככה נגרש את השיעים מעל אדמת לבנון וככה נעשה הסכם שלום עם לבנון. רק חבל על כל יום עובר ונופל לנו עוד חייל ועוד חייל

1
סיני 💜
סיני 💜

צבא שעוצר לוחם על סמל של משיח צריכים כולם ללכת להוציא 21 ולשים ז על המפקדים השמאלנים

יוסף יוספי
יוסף יוספי

ת נ צ ב ה ומלחמה בעמלקים עד חורמה

אא בב
אא בב

ביב תתעורר

משה זילברברג
משה זילברברג

הי"ד למחוק כפרי החזבלה כולם

1
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

כואב הלב . כדאי שהרמטכ" ל יעסוק בלחימה ולא בלירדוף אחרי החילים .

1
משה זילברברג
משה זילברברג

חיל האוויר להתעורררררררררררררררררררררר

1
דבורה אברמוביץ
דבורה אברמוביץ

יהי זכרו ברוך!!! דור הולך ונעלם!!!! ביבי תתעורר!!!!!!

1
חיה שרית
חיה שרית

כמה עצוב הלב נקרע יהי זיכרו ברוך ה' יקום דמו 😢😭

1
Omer
Omer

יהי זכרו ברוך 💔השם יקום דמו 💔 רפואה שלמה לחייל הפצוע

1
מיכל פרקל
מיכל פרקל

יהי זכרו ברוך...נורא ואיום, עד מתי????

1
דנית צצ
דנית צצ

הלב,כואב עוד םרח נרצח לנו , איפה חיל הטויר שיכתוש את חיזבאלההה זאת הפסקת אש?????? מה נהיה פה

4