פיצוץ גדול נשמע באזור בית שמש, דובר צה"ל: לא מכירים
24 תגובות
שיר ד
צהל בתגובה: לא יודע כן היה מה לא היה, אני יצאתי ב-17:00
יוסף מרקוביץ
זמיר .למה רק ל- 30 יום ? למה לא ל- 30 שנה ?
שמעון רוזנבלום
זה "בסדר" גם את ה07.10 עדיין לא תחקרו
Avi Abraham
עוד פעם משקרים ? לא יפה לשקר !
סיני 💜
גם אם טרמפ היה קורא בעברית את איריס החמורה היה חוסם ביום הראשון מרגישים שהיא קוקו
גרי טביב הגיב/ה תגובה אחת
משה זוהר
איך לא יודעים איךךך
שמחה שלו
ניראה לי בכפר ערבי
Smack -~
תגיד צנזורה וזהו
איריס דרור
צהל שבוע טוב תקשיבו לי על תפחדו מטראמפ הטמגוצי הבובה הוא קוקוריקו כברשנים שאינו מטפל במחלות ולכן הוא מסוכן ותיגשו ליבדוקמה היה הפיצוץ העז בבית שמש לא לשקר שזה תרגיל שהכינו מראש זה,שקר
Smack -~
מה זה לא מכירים.. חחחחח
Amir Leshem
לא מכירים עלאק. דרגת אמינות ג.יפית
אוריאל ניסן
טיטול מאירן תגובה ביום שלישי מוקדם בבוקר טראמפ יסע לפלורידה ונתניהו לקסריה כאילו לא קרה כלום
יצחק גת
איזה ירי מאיראן הילדים פה מטורפים!
איריס דרור
אדון טראמפ מעכשו מעכשו תקשיב טוב ליסןאתה לא מתערב בינינו לבין חיזבאללה בילבנון ושיר המחבלים זה שאתה כזהזו בעיה שלך תיתעסק אך ורק במדינתך שלך לא בישראל תעזוב במידית את הצבא שלנו מעכשו יתמגוצי בובה
הצג את כל 2 התגובות
מיכל רועה
זה מאירן.לתקוף אותם עוד הלילה.טראמפ הזה מביא אותנו לאבדון.נבל.שקרן.פחדן.וכל זה על גב החיילים שלנו.טינופת.
מיכל רועה
שקר.זה בבסיס של צה"ל.האירנים שיגרו טיל.
מיכל רועה
ירי מאירן.ושלא ישקרו שוב .זה לא פיצוץ תחמושת של צה"ל.מנסים לשקר לכם.
Judah 10
חרטות אין שם שום מפעל פרטי אומרים פיצוץ מבוקר גם זה חרטות
איריס דרור
מה זה הפיצוץ הגדול בבית שמש מה קרה הצבא מפחד לגשת ליבדוקשוב. פוחדים מטראמפ מטמגוצי הבובה
צהל בתגובה: לא יודע כן היה מה לא היה, אני יצאתי ב-17:00
זמיר .למה רק ל- 30 יום ? למה לא ל- 30 שנה ?
זה "בסדר" גם את ה07.10 עדיין לא תחקרו
עוד פעם משקרים ? לא יפה לשקר !
גם אם טרמפ היה קורא בעברית את איריס החמורה היה חוסם ביום הראשון מרגישים שהיא קוקו
איך לא יודעים איךךך
ניראה לי בכפר ערבי
תגיד צנזורה וזהו
צהל שבוע טוב תקשיבו לי על תפחדו מטראמפ הטמגוצי הבובה הוא קוקוריקו כברשנים שאינו מטפל במחלות ולכן הוא מסוכן ותיגשו ליבדוקמה היה הפיצוץ העז בבית שמש לא לשקר שזה תרגיל שהכינו מראש זה,שקר
מה זה לא מכירים.. חחחחח
לא מכירים עלאק. דרגת אמינות ג.יפית
טיטול מאירן תגובה ביום שלישי מוקדם בבוקר טראמפ יסע לפלורידה ונתניהו לקסריה כאילו לא קרה כלום
איזה ירי מאיראן הילדים פה מטורפים!
אדון טראמפ מעכשו מעכשו תקשיב טוב ליסןאתה לא מתערב בינינו לבין חיזבאללה בילבנון ושיר המחבלים זה שאתה כזהזו בעיה שלך תיתעסק אך ורק במדינתך שלך לא בישראל תעזוב במידית את הצבא שלנו מעכשו יתמגוצי בובה
זה מאירן.לתקוף אותם עוד הלילה.טראמפ הזה מביא אותנו לאבדון.נבל.שקרן.פחדן.וכל זה על גב החיילים שלנו.טינופת.
שקר.זה בבסיס של צה"ל.האירנים שיגרו טיל.
ירי מאירן.ושלא ישקרו שוב .זה לא פיצוץ תחמושת של צה"ל.מנסים לשקר לכם.
חרטות אין שם שום מפעל פרטי אומרים פיצוץ מבוקר גם זה חרטות
מה זה הפיצוץ הגדול בבית שמש מה קרה הצבא מפחד לגשת ליבדוקשוב. פוחדים מטראמפ מטמגוצי הבובה
בדיוק הפלצתי מהחמין של שבת .