רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ד"ר אמיר בוחבוט, פרשן צבאי
ד"ר אמיר בוחבוט, פרשן צבאי

פיצוץ גדול נשמע באזור בית שמש, דובר צה"ל: לא מכירים

icon-msg
24 תגובות
שיר ד
שיר ד

צהל בתגובה: לא יודע כן היה מה לא היה, אני יצאתי ב-17:00

יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

זמיר .למה רק ל- 30 יום ? למה לא ל- 30 שנה ?

שמעון רוזנבלום
שמעון רוזנבלום

זה "בסדר" גם את ה07.10 עדיין לא תחקרו

Avi Abraham
Avi Abraham

עוד פעם משקרים ? לא יפה לשקר !

סיני 💜
סיני 💜

גם אם טרמפ היה קורא בעברית את איריס החמורה היה חוסם ביום הראשון מרגישים שהיא קוקו

1
גרי טביב
גרי טביב הגיב/ה תגובה אחת
משה זוהר
משה זוהר

איך לא יודעים איךךך

שמחה שלו
שמחה שלו

ניראה לי בכפר ערבי

Smack  -~
Smack -~

תגיד צנזורה וזהו

איריס דרור
איריס דרור

צהל שבוע טוב תקשיבו לי על תפחדו מטראמפ הטמגוצי הבובה הוא קוקוריקו כברשנים שאינו מטפל במחלות ולכן הוא מסוכן ותיגשו ליבדוקמה היה הפיצוץ העז בבית שמש לא לשקר שזה תרגיל שהכינו מראש זה,שקר

1
Smack  -~
Smack -~

מה זה לא מכירים.. חחחחח

1
Amir Leshem
Amir Leshem

לא מכירים עלאק. דרגת אמינות ג.יפית

1
אוריאל ניסן
אוריאל ניסן

טיטול מאירן תגובה ביום שלישי מוקדם בבוקר טראמפ יסע לפלורידה ונתניהו לקסריה כאילו לא קרה כלום

יצחק גת
יצחק גת

איזה ירי מאיראן הילדים פה מטורפים!

איריס דרור
איריס דרור

אדון טראמפ מעכשו מעכשו תקשיב טוב ליסןאתה לא מתערב בינינו לבין חיזבאללה בילבנון ושיר המחבלים זה שאתה כזהזו בעיה שלך תיתעסק אך ורק במדינתך שלך לא בישראל תעזוב במידית את הצבא שלנו מעכשו יתמגוצי בובה

הצג את כל 2 התגובות
מיכל רועה
מיכל רועה

זה מאירן.לתקוף אותם עוד הלילה.טראמפ הזה מביא אותנו לאבדון.נבל.שקרן.פחדן.וכל זה על גב החיילים שלנו.טינופת.

מיכל רועה
מיכל רועה

שקר.זה בבסיס של צה"ל.האירנים שיגרו טיל.

1
מיכל רועה
מיכל רועה

ירי מאירן.ושלא ישקרו שוב .זה לא פיצוץ תחמושת של צה"ל.מנסים לשקר לכם.

2
Judah 10
Judah 10

‏חרטות אין שם שום מפעל פרטי אומרים פיצוץ מבוקר גם זה חרטות

1
איריס דרור
איריס דרור

מה זה הפיצוץ הגדול בבית שמש מה קרה הצבא מפחד לגשת ליבדוקשוב. פוחדים מטראמפ מטמגוצי הבובה

דודי אמזלג
דודי אמזלג

בדיוק הפלצתי מהחמין של שבת .

1
Eran Bracha
Eran Bracha הגיב/ה תגובה אחת