רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

פקיסטן: "מברכים את טראמפ על מאמציו יוצאי הדופן לקדם שלום"

icon-msg
11 תגובות
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

פקיסטן היא לא הסכנה . הסכנה הוא הנפתול הנוכל הבינלאומי . המגעיל שבמגעילים .אחיו של עבאס. הסבא של טיבי .

1
לירון
לירון

הכל כסף כסף שוב כסף

Avi Abraham
Avi Abraham

האיראנים ניצחו ! כל הכבוד להם !

1
דיאן שף
דיאן שף

פקיסטן שונאת ישראל מברכת את טראמפ על קידום שלום? חחח הצחקתם. כל הסיפור הזה מצחיק . ואיראן הסכימה לוותר על אורניום -עוד יותר מצחיק...טראמפ ליצן ואיראן ערמומית מחכה שיעוף טראמפ ותעשה לכולם בי"ס

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣

eli alfassy
eli alfassy

נקווה שהחיזבלה ינצרו את נשקם אחרת מה הסוף טראמפ יותר גרוע מאובמה חושב על הפרס נובל לשלום ביבי תתכונן הליכוד סיים את תפקידו אין לך ביבי ולליכוד אימץ מילה וכבוד לעם שלנו

2
eli alfassy
eli alfassy

עשה בית ספר לביהי אני מקווה שנתן לנו הרבה כסף ונשק שנשתוק

גיל ברזילי
גיל ברזילי

טראמפ מכר את ישראל בושה וחרפה ממה הוא שונה מאובמה

3
אחת שיודעת
אחת שיודעת

טראמפ הב. ו. ג. ד. תומך. ט. ר. ו. ר

1
Yoram  Shechter
Yoram Shechter

גדעון שב בשקט יה חמור מה אתה מבין ? כנראה כלום

1
גדעון מאור
גדעון מאור

נשיא יותר זבל מהנשיא העלוב שלנו

2