כך זמן שצה"ל הדרג המדיני וממשלת הליכוד מבליגים ונישמעים לטראפ זה רק לרעה איפוה צה"ל חיל האוויר שאמורים להילחם נגד אירן כל זמן שמבליגים ומראים חולשה מול אירן שבזמן הזה אירן מתחמשים ומתחזקים וומייצרים טילים
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
אין משילות אין מנהיגות טראפ קיפל את הזנב השתפן והדרג המדיני נחשמעים לטראפ שמפחד מאירן צאו תלחמו באירן תראו להם נחישות להילחם בהם גם בלי סיוע מטראפ לא צריך את טראפ יש לנו ברוך השם צבא חזק דניךחם בכמה חזיתות וניצחו ואת בורא עולם שכתוב בתורה שננצח בגדול
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
אין משילות אין מנהיגות שולחים חיילים להילחם במקום לתקוף מהאוויר דם חיילים לא הפקר תתחילו לדאוג ללוחמים ואזרחי מדינת ישראל לתקוף את אירן שעושה חד אחד עם חיזבאלה ומשת"פ אירן בנתיים מרוויחים זמן להתחמש וללתכנן את המלחמה נגד ישראל ונגד המזרח התיכון
ביי ביי ביבי ביבייייייייייי תם עידן נתניהו ! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל גדי אייזנקוט 🫡
דם חיילינו אינו הפקר
ביי ביי ביבי ביבייייייייייי תם עידן נתניהו ! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל גדי אייזנקוט 🫡
אדוני ראש הממשלה מר בנימין נתניהו .
שאלה לי אליך …
אם אתה כבר מסכן את חיי החיילים בלבנון ובעזה בכניסה לשם .
אז או שאתה כובש את השטחים הללו וזה יהיה מוצדק .
אבל אם אתה מכניס את הלוחמים ולא כובש .
אלא רק מטהר שטח אז אין שום סיבה שלא תשתמש בהפצצה מהאויר .
ביי ביי ביבי ביבייייייייייי תם עידן נתניהו ! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל גדי אייזנקוט 🫡
תפסיק לחסוך בפצצות ותוציא את החיילים מן התופת מייד .
תקדים תרופה למכה
ואל תחסוך כסף על חשבון חיילינו תתחיל להפציץ מהאויר שיעלה כמה שיעלה !
תיקח את התקציב מהמשרדים בממשלה .
גם חיילינו אינו הפקר .
הצג את כל 2 התגובות
חיים הראל
ביבי כלב אתה והשמנה שרה לא צריך שלום ולא זבביר משתין עלך ועל הזינזני מאמריקה אטום יסגור סיפור או שתפנה את לוחמנו מוות לאיסלם
כך זמן שצה"ל הדרג המדיני וממשלת הליכוד מבליגים ונישמעים לטראפ זה רק לרעה איפוה צה"ל חיל האוויר שאמורים להילחם נגד אירן כל זמן שמבליגים ומראים חולשה מול אירן שבזמן הזה אירן מתחמשים ומתחזקים וומייצרים טילים
אין משילות אין מנהיגות טראפ קיפל את הזנב השתפן והדרג המדיני נחשמעים לטראפ שמפחד מאירן צאו תלחמו באירן תראו להם נחישות להילחם בהם גם בלי סיוע מטראפ לא צריך את טראפ יש לנו ברוך השם צבא חזק דניךחם בכמה חזיתות וניצחו ואת בורא עולם שכתוב בתורה שננצח בגדול
אין משילות אין מנהיגות שולחים חיילים להילחם במקום לתקוף מהאוויר דם חיילים לא הפקר תתחילו לדאוג ללוחמים ואזרחי מדינת ישראל לתקוף את אירן שעושה חד אחד עם חיזבאלה ומשת"פ אירן בנתיים מרוויחים זמן להתחמש וללתכנן את המלחמה נגד ישראל ונגד המזרח התיכון
דם חיילינו אינו הפקר
אדוני ראש הממשלה מר בנימין נתניהו . שאלה לי אליך … אם אתה כבר מסכן את חיי החיילים בלבנון ובעזה בכניסה לשם . אז או שאתה כובש את השטחים הללו וזה יהיה מוצדק . אבל אם אתה מכניס את הלוחמים ולא כובש . אלא רק מטהר שטח אז אין שום סיבה שלא תשתמש בהפצצה מהאויר .
תפסיק לחסוך בפצצות ותוציא את החיילים מן התופת מייד . תקדים תרופה למכה ואל תחסוך כסף על חשבון חיילינו תתחיל להפציץ מהאויר שיעלה כמה שיעלה ! תיקח את התקציב מהמשרדים בממשלה . גם חיילינו אינו הפקר .
ביבי כלב אתה והשמנה שרה לא צריך שלום ולא זבביר משתין עלך ועל הזינזני מאמריקה אטום יסגור סיפור או שתפנה את לוחמנו מוות לאיסלם