התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
למה לא מציינים שצה" ל .בהנהגתו של נפתול . הנוכל הבינלאומי .
מעולה !
כל הצפון תומך ביבי והם נענשים על זה מהליכוד וחוסר הגנה מהצבא
יפה מאוד ..אך צריך וחייבים לתקוף בבירות בדחיאה
כלומר.. עד עכשיו לא תקף ???
למה לא מציינים שצה" ל .בהנהגתו של נפתול . הנוכל הבינלאומי .
מעולה !
כל הצפון תומך ביבי והם נענשים על זה מהליכוד וחוסר הגנה מהצבא
יפה מאוד ..אך צריך וחייבים לתקוף בבירות בדחיאה
כלומר.. עד עכשיו לא תקף ???