רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

הודיה רן - כתבת פלילים במרכז
הודיה רן - כתבת פלילים במרכז

צו סגירה הוצא למסעדה המוכרת בתל אביב - לאחר העסקת שב"חים

icon-msg
12 תגובות
Horia Mendel
Horia Mendel

קנס של 10 מיליון לשבור אותו כלכלית שלא יוכל לעמוד יציב בחיים יותר זבל מעסיק מחבלים

שמחה שלו
שמחה שלו

טוב מאוד

1
עם ישראל חי ישראל
עם ישראל חי ישראל

גם את בעל המסעדה צריך להכניס,לכלא ל 3 שנים

2
גן עדן
גן עדן

חבל, סוף מעשה במחשה תחילה. הייתם מקום טוב. ביי

1
יעקב פרידלר
יעקב פרידלר

מעניחן שכל שונאי ערבים בן גבירים במקום למצוא פתרון ואישורי עבודה כפי שהיה מחפשים בנרות למצוא פועלים לשמחת בן גביר כהנה חי

1
יעקב זגורי
יעקב זגורי הגיב/ה תגובה אחת
sunsmile
sunsmile

אז מה ,אם יש שב"חים ?! שזאת תהייה הבעיה בישראל . עבודה בעיניים והסחת דעת מבעיות הרבות, הקרסה והתעללות ב

1
חליבה החולב המודאג
חליבה החולב המודאג

טוב מאוד

2
דן גולן
דן גולן

לאחר מיכן מיתפלאים איך חלילה יש פיגועים

1
דן גולן
דן גולן

נו מה יקבל בעל העסק כלום קנס כספי קטן וכול יחזור לקדמותו

מאיר כהן
מאיר כהן

הגיע הזמן שנהגו נגד בעלי המסעדות שמעסיקים שבחים בצורה קשה ביותר

1
ביביבי ביביבי
ביביבי ביביבי

ימח שמו וזכרו וזכרם של הנבלות האלה. אבל גדול בית המשפט ממש יתחשב בו במיוחד כי הוא ערבי

1