רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

עידן קוולר - כתב מדיני
עידן קוולר - כתב מדיני

רומז לאיראן? טראמפ בטרות׳: ״לא משחק משחקים!"

icon-msg
17 תגובות
אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

די כבר עם הברברנות הזו.נמאס.או כן או לא.נמאס.

א
א

היערכות שיא לקראת חידוש לחימה באיראן!! לכל הפרטים הצטרפו עכשיו ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק     נ -ט -ו    ח- ד -ש -ו- ת    ב- ט- ל- ג-

semon zagori
semon zagori

נמר מנייר לא יעשה כלום וגם אם ינסה הוא יצא בבושת פנים כפולה

W j Energys
W j Energys

האריה של נייר ..... בורח מהמזרח התיכון נושאת המטוסים גארלד פורד מפליגה חזרה לארה"ב תבוסתנים !!!!!

2
Ofek Giladi
Ofek Giladi הגיב/ה תגובה אחת
שוקי לוי
שוקי לוי

רבותי כבר הרבה זמן שאנחנו מנקים את הגבולות ללא מפריע הכול טוב לחשוב חיובי

1
קקי ענק
קקי ענק

אולי הוא בכלל עושה חיקוי של פלייסטיישן 5 שכידוע,אין עליו משחקים

1
מיכל רועה
מיכל רועה

שקרן.פחדן.לא יעשה כלום.

W j Energys
W j Energys

אריה של נייר .. שחבריו עושים מיליארדים משמעות בבורסה .... עובדים על כל העולם .. משגעים את תושבי ישראל ואת מדינות המפרץ הפרסי

2
מרק מרקו הרצברג
מרק מרקו הרצברג

משחק משחק

בן ישראל
בן ישראל

סתם חרטה הסכם כניעה שלו ושל ביבי בדרך.. חבורת נחשים מלחמות אלעק עסוקים בטשטשת של החייזרים

1
מריו זלקינד
מריו זלקינד

רק ביבי ינצח את: הקפלניסטים הבזויים

4
Smack  -~
Smack -~

אתם משחקים בנו, האזרחים בישראל. מדינה שלמה חיה כבר תקופה ארוכה בתוך חוסר ודאות מתמשך, וזה מתחיל להיות פשוט קשה לעיכול. מרגיש כאילו אנחנו רק כלי בתוך משחק פוליטי ותקשורתי, בזמן שאנשים פה מנסים לחיות את החיים שלהם בלי לדעת לאן המדינה הולכת ומה מחכה מחר.

3
Smack  -~
Smack -~

לך תזדיי* אתה והחבר שלך נתניהו, אתם בזבזתם לנו 3 שנים במלחמה מייגעת. שום דבר לא זז. הכל תקוע וסטטי. ראש הממשלה כמעט שלא מדבר עם האזרחים, ואת המידע אנחנו מקבלים מארה״ב ומהמתווכים לפני שאנחנו שומעים משהו מהדרג שלנו.

3
הצג את כל 2 התגובות
Avi Abraham
Avi Abraham

אם נגמרו לטראמפ הכדורים הכחולים,שיקח את האדומים !

2