כמו שהסו קולד פריינדז שלנו ארה״ב עושים כסף, גם הצד השני וחבריו, תמיד תסתכלו על התמונה הגדולה.
Smack -~
עושים ביזנס כמו האמריקאים עם הנפט, מה אתם חושבים הממשל האמריקאי לא נהנה ממחיר נפט יקר?
תקף לשני הצדדים.
עד רגע זה הכל מספרים, כל המערכה הזו.
מוטי הוד
ואנחנו כנראה צרכים להעביר לאוקראינים הכתבמים האלה יגיעו אלינו והרוסים יודעים את זה ולא אכפת להם מאיתנו
פלמר ברטוס
אם שתי הליצנים ינהלו את המלחמה הזו עבור עם ישראל שמנגד קמים עלינו כל העולם ואישתו כמו פוטין רדוואן ג'ונג היל מדינות אירופה .אנחנו קרוב לוודאי נלך לאיבוד.במקום להסיר את הכפפות ולהשיב מלחמה מוחצת ומרסקת משחקים בהפסקות אש במשאות ומתנים וויתורים מרחיקי לכת
פלמר ברטוס
נו אתם מבינים את זה.ונתניהו מדבר עם פוטין על בסיס יומי אחלה חברים
מוטי הוד הגיב/ה תגובה אחת
אבינועם רמות
אם כך צריך לתקוף את נמלי הים השחור אחרת המצור לא קיים
אחת שיודעת
פוטין המחבל תומך בטרור והשמדתנו חובה לח....ל אותו
מריו זלקינד
מר טראמפ - כל המצור שלך לא פוגע באיראנים , לפי בדיקות שעשיתי הם משתמשים ליבוא ויצוא ברכבות לסין וחזרה , וגם באוניות לרוסיה דרך הים הכספי וגם חלק לים השחור , מר טראמפ תתעורר
AVI AVI
ממשלת הליכוד היא ממשלת
הדחלילים החלולים על מלא מלא
בה יבוא יום ופיטון יחוסל
כמו שהסו קולד פריינדז שלנו ארה״ב עושים כסף, גם הצד השני וחבריו, תמיד תסתכלו על התמונה הגדולה.
עושים ביזנס כמו האמריקאים עם הנפט, מה אתם חושבים הממשל האמריקאי לא נהנה ממחיר נפט יקר? תקף לשני הצדדים. עד רגע זה הכל מספרים, כל המערכה הזו.
ואנחנו כנראה צרכים להעביר לאוקראינים הכתבמים האלה יגיעו אלינו והרוסים יודעים את זה ולא אכפת להם מאיתנו
אם שתי הליצנים ינהלו את המלחמה הזו עבור עם ישראל שמנגד קמים עלינו כל העולם ואישתו כמו פוטין רדוואן ג'ונג היל מדינות אירופה .אנחנו קרוב לוודאי נלך לאיבוד.במקום להסיר את הכפפות ולהשיב מלחמה מוחצת ומרסקת משחקים בהפסקות אש במשאות ומתנים וויתורים מרחיקי לכת
נו אתם מבינים את זה.ונתניהו מדבר עם פוטין על בסיס יומי אחלה חברים
אם כך צריך לתקוף את נמלי הים השחור אחרת המצור לא קיים
פוטין המחבל תומך בטרור והשמדתנו חובה לח....ל אותו
מר טראמפ - כל המצור שלך לא פוגע באיראנים , לפי בדיקות שעשיתי הם משתמשים ליבוא ויצוא ברכבות לסין וחזרה , וגם באוניות לרוסיה דרך הים הכספי וגם חלק לים השחור , מר טראמפ תתעורר
ממשלת הליכוד היא ממשלת הדחלילים החלולים על מלא מלא
הרוסים האלה פוטין את אמא שלו ימכור
רק דונלד דאק לא ידע...