למה לתת להם להפגין נותנים לתושבי ישראל למחות הם לא תושבים של הארץ הזו מי שלא נושא בנטל לא נחשב אזרח במדינה הזו אלא אם כן הסיבה לאי הגיוס היא בריאותית ואצלם זה לא המצב וחוץ מזה יש כאלו שיש להם מגבלה ומתעקשים להתגייס אז מהם תלמדו לא מהמשתמטים
Avi Abraham
לגייס בכח כמו באוקראינה !
כרמי חלבי
לשבור לחרדים את היידים ואת הרגליים ככה ילכו יותר מהר לצבא
מרדכי אליאני
מחבלים ערבים מנסים לפגוע בחיילי צהל
רונן אליה
8הופה הופה פה.זה לא ארפה כאן זה יזראל
יעקב יעקב
צה״ל מתי תחליטו שאתם שומרים על האנשים שלכם ???
שוקי לוי
הגיע הזמן לפוצץ את החרדים האלה לישלול זכויות ולהעיף מהמדיה זה גייס 5 מי בכלל רוצא אותם בצבא זה אסון צריך פתרון אחר
יוסף מרקוביץ
אייזנפלןץ אתה גיבור בבירבורים .ממש כמו בני הזוג שלך הנפתול .הנוכל הבנלאומי והלפלוף הלפידי .
H Ha
למה בכלל מקבלים קיצבאות . שיתנו לכל העם , הם לא שונים , לא צדיקים ולא נעליים .
צדיק/ה אין היום באמת כאלה זה נדיר ., גם הרבנים חולי נפש .
H Ha
להפגין על מה? אין בעיה לא תתגייסו לא תעבדו , תשלחו אזרחות במידי
דנה וקנין
אולי תגרשו אותם מישראל כבר הם לא עושים פה חובות ועוד מפגינים שילכו מפה
יעקב פרידלר
הכל בתמיכת כהנה חי שימחקו מהמערכת בושה וחרפה לא תומך בצבא ונתמך בחרדים שונאי ישראל שלא רוצים להתגייס
יוסי גל
כמה חוצפה יש לאנשים האלה ! החרדים מחזקים את ביבי במקום הרגיש !ככה נפל בית המקדש אל מלחמת יהודים אנחנו בכוון וזה מה שהאויב רוצה !
אלעד אמזלג
הם לא קיצונים הם נורמלים
מרדכי אליאני
שוב כת השטן בפעולה לצייד את השוטרים שמפנחם את הערבים האלה באלות לתת להם לטעןם את האלות
כל מי שכותב נגד החרדים שתדעו שהם המגן האמיתי של עם ישראל! ולא צה''ל שקם רק לפני כמה עשרות שנים.. עד קום המדינה איך עם ישראל שרד? רק בזכות התורה!!
קפלניסטים תסתמו תג'ורע שלכם אתם בעצמכם משתמתים מהצבא
כדורי גומי לפיקה בברך ולא יחזרו יותר
למה לתת להם להפגין נותנים לתושבי ישראל למחות הם לא תושבים של הארץ הזו מי שלא נושא בנטל לא נחשב אזרח במדינה הזו אלא אם כן הסיבה לאי הגיוס היא בריאותית ואצלם זה לא המצב וחוץ מזה יש כאלו שיש להם מגבלה ומתעקשים להתגייס אז מהם תלמדו לא מהמשתמטים
לגייס בכח כמו באוקראינה !
לשבור לחרדים את היידים ואת הרגליים ככה ילכו יותר מהר לצבא
מחבלים ערבים מנסים לפגוע בחיילי צהל
8הופה הופה פה.זה לא ארפה כאן זה יזראל
צה״ל מתי תחליטו שאתם שומרים על האנשים שלכם ???
הגיע הזמן לפוצץ את החרדים האלה לישלול זכויות ולהעיף מהמדיה זה גייס 5 מי בכלל רוצא אותם בצבא זה אסון צריך פתרון אחר
אייזנפלןץ אתה גיבור בבירבורים .ממש כמו בני הזוג שלך הנפתול .הנוכל הבנלאומי והלפלוף הלפידי .
למה בכלל מקבלים קיצבאות . שיתנו לכל העם , הם לא שונים , לא צדיקים ולא נעליים . צדיק/ה אין היום באמת כאלה זה נדיר ., גם הרבנים חולי נפש .
להפגין על מה? אין בעיה לא תתגייסו לא תעבדו , תשלחו אזרחות במידי
אולי תגרשו אותם מישראל כבר הם לא עושים פה חובות ועוד מפגינים שילכו מפה
הכל בתמיכת כהנה חי שימחקו מהמערכת בושה וחרפה לא תומך בצבא ונתמך בחרדים שונאי ישראל שלא רוצים להתגייס
כמה חוצפה יש לאנשים האלה ! החרדים מחזקים את ביבי במקום הרגיש !ככה נפל בית המקדש אל מלחמת יהודים אנחנו בכוון וזה מה שהאויב רוצה !
הם לא קיצונים הם נורמלים
שוב כת השטן בפעולה לצייד את השוטרים שמפנחם את הערבים האלה באלות לתת להם לטעןם את האלות