שר החוץ האמריקני: חלה התקדמות "קלה" בשיחות עם איראן
17 תגובות
××× ××××××
מה שאירן דרשה היא קבלה בושה לאמריקה ולטראמפ
××× ××××××
ישראל תהיה במצב גרוע מאד, אם יהיה הסכם עם אירן עד כדי איום קיומי, לא רחוק היום שנתניהו וטראמפ יהיו בעימות פומבי, רואים על טראמפ שהוא חסר אונים מול אירן
מיכל רועה
אידיוט.נאיבי.האירנים לא יוציאו את האורניום.די כבר.תתקפו.הפכו אותכם לקרקס.סמרטוטים.הם מושכים זמן ואותכם באף.אידיוטים.
גימי ימני ציוני
ככה זה נוכרים וגויים הם תמימים
ח ל
מצפצפים עליכם. אמריקאי תמים
איריס דרור
נו תיטקוף כבר את איראן אנחנו מחקים לך אתה בינתים רק מקשקש ומברבר שקרים נו בו ניראה אותך האורניום נישאר באיראן מה תעשה מה נו
טראמפ הלוזר!!!! ויתר על הגרעין וויתר על שמו למען העולם הערבי שצוחק עליו
יוסי חביב
זהוא עוד שבוע הפסקת אש ואחריי שבוע עו יומיים וכך כל הזמן
דנית צצ
חחח נשמע אתם רוצים מלחמה
מארק שניידר
חלה התקדמות בנט מקבל ב ת ח ת מעבאס ו מ ו צ ץ לטיבי
איריס דרור
אדון טראמפ הקוקו אתה לא שפוי בראש האיראנים לא עוטרו על האורניום הם הודיעו לך כברt. אתמול האורניום ישאר בידם אצלם נו בו ניראה אותך מה תעשה עכשו מה מי אתה ביכלל יעכבר. ימאוס יעכברמיסכן שרקבבורח. ממקום למקום
Carmit asraf הגיב/ה תגובה אחת
לי ברגמן
חחחח התקדמות? לא אתם חבורת מפגרים עם תואר קנוי ..איזו התקדמות שלא מוכנים לוותר על הגרעין לא הבמתי!!!
מה שאירן דרשה היא קבלה בושה לאמריקה ולטראמפ
ישראל תהיה במצב גרוע מאד, אם יהיה הסכם עם אירן עד כדי איום קיומי, לא רחוק היום שנתניהו וטראמפ יהיו בעימות פומבי, רואים על טראמפ שהוא חסר אונים מול אירן
אידיוט.נאיבי.האירנים לא יוציאו את האורניום.די כבר.תתקפו.הפכו אותכם לקרקס.סמרטוטים.הם מושכים זמן ואותכם באף.אידיוטים.
ככה זה נוכרים וגויים הם תמימים
מצפצפים עליכם. אמריקאי תמים
נו תיטקוף כבר את איראן אנחנו מחקים לך אתה בינתים רק מקשקש ומברבר שקרים נו בו ניראה אותך האורניום נישאר באיראן מה תעשה מה נו
טראמפ השכל שלך ברך מהראש שלך למעלה. השכל ברח למתההמבין יבין להיכן
חלה התקדמות מתפרק וראש הליכוד נכנס לכלא
חולה נפש טראמפ הגזים
טראמפ הלוזר!!!! ויתר על הגרעין וויתר על שמו למען העולם הערבי שצוחק עליו
זהוא עוד שבוע הפסקת אש ואחריי שבוע עו יומיים וכך כל הזמן
חחח נשמע אתם רוצים מלחמה
חלה התקדמות בנט מקבל ב ת ח ת מעבאס ו מ ו צ ץ לטיבי
אדון טראמפ הקוקו אתה לא שפוי בראש האיראנים לא עוטרו על האורניום הם הודיעו לך כברt. אתמול האורניום ישאר בידם אצלם נו בו ניראה אותך מה תעשה עכשו מה מי אתה ביכלל יעכבר. ימאוס יעכברמיסכן שרקבבורח. ממקום למקום
חחחח התקדמות? לא אתם חבורת מפגרים עם תואר קנוי ..איזו התקדמות שלא מוכנים לוותר על הגרעין לא הבמתי!!!