הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים די להכפשות תנו לבורא עולם לנהל את העולם לא בני אדם כל אדם באמונתו יחיה הצגות והפגנות מותר והילולות שמחות אסור די להכפשות ממש לא נעים.
יוסף מרקוביץ
סבתא מטורללת . מתאימה להיות שופטת בעליון .יחד עם סולברג .מיארה ועמית . ככה ניראה "העליון".גם כבוב ניראה ככה .
רק ביבי לכלא jo
היה צריך להשאיר אותם שם מי שלא שומע לפיקוד העורף שלא יתלונן
Amos Borochov
היה צריך להשאיר אותם למות.
הלכה לנו המדינה
קדימה סבתאל'ה להכין חבילה עבור עלויות חילוץ ולהעמיד לדין על סיכון ילדים. אגב, את חגיגות הרשב"י חגגנו בבית קודם כי אנחנו מדינת חוק, דבר שני אמרו רבותינו, פיקוח נפש דוחה הכל!
יוסי גל
זה עובדה שהם יכולים להיות חיילים טובים
יעקב יעקב
להשאיר אותם למה לשלם חילוץ למי ששורף בובות של חיילים
אחת שיודעת
הפרו הנחיות. מקללים ומכים שוטרים וחיילים ובסוף מכספי משלם המיסים צאיך לעזור להם? בושה שהם חושבים רק על עצמם
מיקו 🦺
וגם אחת כעסנית כמה צריך להזהר לפני שלוקחים טמבלית ומסתכלים רק על האיפור של צבעי הטמבור ובסוף מתברר שלקחת זבל לחיות איתו 70 שנה אם כמובן תחזיק עם זבל כזאת חודש
מיקו 🦺
במקום להגיע לרבי שמעון שאמר יכול אני לפטור את כל עם ישראל מהדין ולתת לכל אחד את בקשותיו ביום הזה הולכים טמבלים לראות הופעה של איתי לוי והזנ זןנת עדן באשקלון בנים/בנות ביחד שישירו שירי דיכאונות כמו למה לא השארת לי מים במק לחת .אתה הגבר שעזבת אותי בחושך
מיקו 🦺
לבכות איזה מדינה זבל יש לנו אלפי אירועים בצפון מתנהלים רגיל רק במורשת היהודית הכותל רבי שמעון פתאום כואב להם וזה בממשלת ימין🏕✈️🚀רק לתאר מה יהיה בממשלת החלול הנוכל מה חמור מבין מה זה " מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה עד שתחפץ" אהבה של עם ישראל לרבי ש
טליה מזרחי
חילול ה ומכעיס ממש !!! . מצג אחד בורחים מהמשטרה ומפירים הוראות מצד שני קוראים לסיוע של גורמי הבטחון . סבתא ונכדיה ועוד רבים אחרים , אתם מטעמינו או נגדינו ??
אבל למה מתחכמים כל הזמן
חבל שלא השאירו אותם שם
הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים די להכפשות תנו לבורא עולם לנהל את העולם לא בני אדם כל אדם באמונתו יחיה הצגות והפגנות מותר והילולות שמחות אסור די להכפשות ממש לא נעים.
סבתא מטורללת . מתאימה להיות שופטת בעליון .יחד עם סולברג .מיארה ועמית . ככה ניראה "העליון".גם כבוב ניראה ככה .
היה צריך להשאיר אותם שם מי שלא שומע לפיקוד העורף שלא יתלונן
היה צריך להשאיר אותם למות.
קדימה סבתאל'ה להכין חבילה עבור עלויות חילוץ ולהעמיד לדין על סיכון ילדים. אגב, את חגיגות הרשב"י חגגנו בבית קודם כי אנחנו מדינת חוק, דבר שני אמרו רבותינו, פיקוח נפש דוחה הכל!
זה עובדה שהם יכולים להיות חיילים טובים
להשאיר אותם למה לשלם חילוץ למי ששורף בובות של חיילים
הפרו הנחיות. מקללים ומכים שוטרים וחיילים ובסוף מכספי משלם המיסים צאיך לעזור להם? בושה שהם חושבים רק על עצמם
וגם אחת כעסנית כמה צריך להזהר לפני שלוקחים טמבלית ומסתכלים רק על האיפור של צבעי הטמבור ובסוף מתברר שלקחת זבל לחיות איתו 70 שנה אם כמובן תחזיק עם זבל כזאת חודש
במקום להגיע לרבי שמעון שאמר יכול אני לפטור את כל עם ישראל מהדין ולתת לכל אחד את בקשותיו ביום הזה הולכים טמבלים לראות הופעה של איתי לוי והזנ זןנת עדן באשקלון בנים/בנות ביחד שישירו שירי דיכאונות כמו למה לא השארת לי מים במק לחת .אתה הגבר שעזבת אותי בחושך
לבכות איזה מדינה זבל יש לנו אלפי אירועים בצפון מתנהלים רגיל רק במורשת היהודית הכותל רבי שמעון פתאום כואב להם וזה בממשלת ימין🏕✈️🚀רק לתאר מה יהיה בממשלת החלול הנוכל מה חמור מבין מה זה " מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה עד שתחפץ" אהבה של עם ישראל לרבי ש
חילול ה ומכעיס ממש !!! . מצג אחד בורחים מהמשטרה ומפירים הוראות מצד שני קוראים לסיוע של גורמי הבטחון . סבתא ונכדיה ועוד רבים אחרים , אתם מטעמינו או נגדינו ??
איך אפשר לסכן את הנכדים כך?