מה הבעיה .לשלוח את המיארה ובן זוגה העמית. שישתלטו על הספינות .
Eli Ivazov
להטביע כל ספינה שתגיע🙏🏼🇮🇱💪
הלכה לנו המדינה
למקש את המים ולהודיע שיש מוקשים. מי שרוצה להפוך לאוכל לכרישים שייתקרב
הלכה לנו המדינה
ברוכים הבאים. אולי הזבלה האמריקאי יעשה להם הפתעה עם איזה נושאת מטוסים שתחכה להם...?
AVI AVI
ראינו איך הפח זבל שלכם מהליכוד ששילם לטורקים פיצויים על המרמרה וגם הפעם הוא עוד ישלם להם במזוודות הדולרים
יוסף מרקוביץ
שישלחו את שני הליצנים .מיארה ובן זוגה עמית, שישתלטו על המרמרה .שיצרפו אליהם את הזנב שלהם. ההוא עם הכיפה שקוראים לו המיתנחל סולברג .
א
⏬️⏬️הסלמה באיראן !! לכל הפרטים
⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️
ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
אחת שיודעת
לפגוע ע"מ לחסל!!! לא לתצ להם סיכוי לחיות
יוסף מרקוביץ
שיורידו אותם בכוח מהספינות . ימסרו אותם לנפתול הנוכל . הוא ישבץ אותם ברשימה שלו לכנסת אחרי טיבי ועבאס . לדבריו הוא אמור לקבל 9000.000.000.000.000. מנדטים .
AVI AVI הגיב/ה תגובה אחת
שוקי לוי
רק מלכודות לכלבים
מריו זלקינד
למה לסכן חיילים - מה יש להשתלט פשוט צריך לשים מוקשים ימיים מול רצועת עזה ולעדכן את כל מי שמנסה לפרוץ את הסגר שהוא מסכן את הספינות/ הסירות ואת היושבים בהם
יהודית אהרוני
לחסל אותם מרחוק
😎 חנינה ליגאל עמיר עכשיו 😎
חחחחחחחח
מיקו נווה
ארדוואן הזבל.
מעין רזין
להפסיק להשתלט להתחיל להטביע
גן עדן
שצה״ל ילמד לקחים מהפעם הקודמת. הכרתי מישהו שכמעט מת שם בעקבות השיט הזה. לא שווה את החיים של החיילים שלנו.
מה הבעיה .לשלוח את המיארה ובן זוגה העמית. שישתלטו על הספינות .
להטביע כל ספינה שתגיע🙏🏼🇮🇱💪
למקש את המים ולהודיע שיש מוקשים. מי שרוצה להפוך לאוכל לכרישים שייתקרב
ברוכים הבאים. אולי הזבלה האמריקאי יעשה להם הפתעה עם איזה נושאת מטוסים שתחכה להם...?
ראינו איך הפח זבל שלכם מהליכוד ששילם לטורקים פיצויים על המרמרה וגם הפעם הוא עוד ישלם להם במזוודות הדולרים
שישלחו את שני הליצנים .מיארה ובן זוגה עמית, שישתלטו על המרמרה .שיצרפו אליהם את הזנב שלהם. ההוא עם הכיפה שקוראים לו המיתנחל סולברג .
⏬️⏬️הסלמה באיראן !! לכל הפרטים ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
לפגוע ע"מ לחסל!!! לא לתצ להם סיכוי לחיות
שיורידו אותם בכוח מהספינות . ימסרו אותם לנפתול הנוכל . הוא ישבץ אותם ברשימה שלו לכנסת אחרי טיבי ועבאס . לדבריו הוא אמור לקבל 9000.000.000.000.000. מנדטים .
רק מלכודות לכלבים
למה לסכן חיילים - מה יש להשתלט פשוט צריך לשים מוקשים ימיים מול רצועת עזה ולעדכן את כל מי שמנסה לפרוץ את הסגר שהוא מסכן את הספינות/ הסירות ואת היושבים בהם
לחסל אותם מרחוק
חחחחחחחח
ארדוואן הזבל.
להפסיק להשתלט להתחיל להטביע
שצה״ל ילמד לקחים מהפעם הקודמת. הכרתי מישהו שכמעט מת שם בעקבות השיט הזה. לא שווה את החיים של החיילים שלנו.