רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

דובר צה"ל
דובר צה"ל

4 קני שיגור ומאות אמצעי לחימה: המנהרה שאותרה בדרום לבנון

icon-msg
8 תגובות
אסנת ברלב
אסנת ברלב

עבודה נפלאה. נטהר את לבנון ושלא יעשו שוב מנהרה . אין להם חיים חוץ מהמנהרות חבל.

אנונימיסט ששש 🤫
אנונימיסט ששש 🤫

וכשתושבים התלוננו על רעשי קידוחים ששמו מהכיורים שלהם, הפכתם אותם למטורללים. מדינת ישראל צריכה גבולות של מי ים בעומק של עשרות מטרים. ואז נראה אותם חופרים... אולי האמריקאי הבן zונה יממן את את זה במקום לממן טרו ריסטים

1
אבי אדרי
אבי אדרי

שוב עולה השאלה למה להיכנס ולסכן את החיילים הקדושים שלנו לתוך הבתים במקום להוריד אותם.

2
אברהם ברזיּלי
אברהם ברזיּלי

תייכף זיביּ יוֹפיע בּחדּשוֹת וֹיינופף ידּיים וראש הוא עשה אַת׳ הּעבודה

Amir Leshem
Amir Leshem

טירוף המנהרות של איראן פשט את הרגל. למה זה טוב כל ההשקעה הזו אם צהל יכול לבוא ולכבוש את זה תוך שבוע עבודה?

1
לימור בלום
לימור בלום

לכל התועמלנים הרלביסטים של ערוצי התעמולה המסחריים של הדיפסטייט שמסיתים לכניעה בכל מחיר מול "הבוץ הלבנוני" אתם מסיתים כנגד הקיום של הילדים שלכם, אם צה"ל לא נמצא ברצועת ביטחון עמוק בדרום לבנון, אז חיזבאללה נמצא עמוק בתוך יישובי הצפון

6
m msi
m msi

חיילינו הגיבורים והקדושים...נצדיע לכם כל החיים!!!

7
מאירה חביב
מאירה חביב

זוועה מה יהייה

5