רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ד"ר אמיר בוחבוט, פרשן צבאי
ד"ר אמיר בוחבוט, פרשן צבאי

3 לוחמים נפצעו מפגיעת רחפן באורח קל בדרום לבנון

icon-msg
9 תגובות
אלכסנדר כהן
אלכסנדר כהן

חייבים להודיע ולבצע השמדת בניין בדאחיה על כל רחפן שמשגרים אלינו.אם זה לא יעזור להרחיב את רצועת הביטחון לליטני ואפילו לזהרני.

1
Omer
Omer

רפואה שלמה🙏🙏

1
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים ובממשלה מסרבים לגייס חרדים ולכן כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי. וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע לכנסת ולראשות המקומית בלי טריקים ובלי שטיקים

ביבי משועבד לאומות
ביבי משועבד לאומות

פרופגנדיסט אנטישמי בשם Tyler Oliveira הגיע לישראל מי בא להרביץ לו?

1
יוסי גל
יוסי גל

זה הפסקת אש?

1
מיכל רועה
מיכל רועה

הדם של החיילים והפצועים בלבנון על הידיים של טראמפ וזיבי.ברווזים במטווח.עם ידיים קשורות.עד מתי.תנו כבר מכת מחץ ותגמרו עם זה.טראמפ מטורף פסיכופת.

2
מארק שניידר
מארק שניידר הגיב/ה תגובה אחת
הנוקם הנוקם
הנוקם הנוקם

לא לתת להם מנוחה שכל העולם ישמע את הבכי שלהם

2
הנוקם הנוקם
הנוקם הנוקם

עוד רחפן עוד עשר בניינים

2