אהוד ברק: "נתניהו יפתח במלחמה עם איראן כדי לשבש את הבחירות"
50 תגובות
צ ק
הבנאדם הכי הכי מסכן בארץ
גימי ימני ציוני
עוד סמרטוט ריצפה בקי עליך יפלולה לך כפרה על הביידה של ביבי
sigal m.sigal
האיש חולה במחלת ביבי🤮
יהודה גלולה
משוגע
מאיר אדרי
לא הצליח להביא גופות לירקון עכשיו הוא מחפש תעלול חדש אהוד ברק אתה מנסה להשכיח לנו את הסיפורים שלך עם הפדופיל כמו שאומרים תגיד לנו מי החברים שלך נגיד לך מי אתה
מאיר אדרי
השמאלנים יאשימו את נתניהו בזה שהם לא באמת יודעים מי האבא שלהם נתניהו אשם רק לא הם מחלה של נרקסיסטים שמאלנים עלובי נפש
יוסי חדד
איך אדם אפס כמוך עויכול לדבר אתה הרסת את המדינה ברחת כמו שפן מלבנון פתאום נהייתה פרשן לענייני ביבי יא מטומטם
יעל וואיה
כל מילה בסלע!!! כן הוא יעשה הכל לשבש את הבחירות הוא לא יהיה מוכן לוותר על כוחו הרם ןהבלתי מוגבל על מדינתנו וחיינו הוא מייצר מלחמות לשבש לנו את החיים והוא בשביל לשרוד בעז"ה .יהיה לומפולת לכל החיים לכל 120 עבריינים שלו ולמשפחתו המניאקים חלאות האדם
גימי ימני ציוני הגיב/ה תגובה אחת
רונן צור
אני מתנצל, ממש ממש לא מבין למה מראיינים אותו כל הזמן???? הוט לא בתפקיד כבר איזה 20 שנה למה זה טוב????
ציון יוסף
ברק אתה לא רלוונטי אז תסתום את הפה
אביב טדסה
זה בנאדם שפל כזה חולה נפש דחוף לבריאות הנפש
אילנה אזרזר
אהוד ברח...אין לו מודעות רק רוע,שנאה וקנאה.
רוני שומר חי
אהוד / ברח סתום את הפה
שלו מי בן סעדון
תילך לעזעזל אתה
אבי הצדיק
ברק לך תתחפש לאשה יותר טוב לך
Bbbgg
פדופיל מדבר זה דווקא יותרמבוגי יהלום זה צריך אשפוז פכפיה
Avi Turgeman
פשוט חולה נפש שהכדורים נגמרו לו
ציפי אלון
עדיף שתסתום את הפה המכוער שלך
Eithan J. WallterS
הלוואי וביבי יעשה את זה. קצת להטריל את ה0מאלנים הממורמרים לא יזיק לאף אחד חחחחח
ביביסט על מלא
הפדופיל המשוחרר מדבר . בושה וחרפה לכל מי שנותן לו במה
אסתר ממן
אין תרופה למחלה טרלוללללל
אוהד מילר
עד הנסיגה מלבנון זבוב לא יכל לעבור שם נסוגנו עשרות אלפי מחבלים וטילים מילאו את הרצועה מנהרות התקפיות הגנתיות עמדות תצפית כוח רדואן במרחק נגיעה מתושבנו כוחו של חיזבאללה התחזק בפרלמנט עקב "הבריחה" שלנו משם ראו את זה כנצחון ורק ביבי אשם כל הזמן
שרון צרפתי
כן למה המושחת הזה נותנים לו עוד במה אני מתכלת על העבר שלו וכולי מתמלאת חלחלה
משה זילברברג
אדיוט מצוי א.א אין אלוקים לאיש הזה
יהוקמץ בן פסיק
לא רק מול אירן. גם ישירות מול אלוהים להוכיח לו שהוא הוא האלוהים...
הבנאדם הכי הכי מסכן בארץ
עוד סמרטוט ריצפה בקי עליך יפלולה לך כפרה על הביידה של ביבי
האיש חולה במחלת ביבי🤮
משוגע
לא הצליח להביא גופות לירקון עכשיו הוא מחפש תעלול חדש אהוד ברק אתה מנסה להשכיח לנו את הסיפורים שלך עם הפדופיל כמו שאומרים תגיד לנו מי החברים שלך נגיד לך מי אתה
השמאלנים יאשימו את נתניהו בזה שהם לא באמת יודעים מי האבא שלהם נתניהו אשם רק לא הם מחלה של נרקסיסטים שמאלנים עלובי נפש
איך אדם אפס כמוך עויכול לדבר אתה הרסת את המדינה ברחת כמו שפן מלבנון פתאום נהייתה פרשן לענייני ביבי יא מטומטם
כל מילה בסלע!!! כן הוא יעשה הכל לשבש את הבחירות הוא לא יהיה מוכן לוותר על כוחו הרם ןהבלתי מוגבל על מדינתנו וחיינו הוא מייצר מלחמות לשבש לנו את החיים והוא בשביל לשרוד בעז"ה .יהיה לומפולת לכל החיים לכל 120 עבריינים שלו ולמשפחתו המניאקים חלאות האדם
אני מתנצל, ממש ממש לא מבין למה מראיינים אותו כל הזמן???? הוט לא בתפקיד כבר איזה 20 שנה למה זה טוב????
ברק אתה לא רלוונטי אז תסתום את הפה
זה בנאדם שפל כזה חולה נפש דחוף לבריאות הנפש
אהוד ברח...אין לו מודעות רק רוע,שנאה וקנאה.
אהוד / ברח סתום את הפה
תילך לעזעזל אתה
ברק לך תתחפש לאשה יותר טוב לך
פדופיל מדבר זה דווקא יותרמבוגי יהלום זה צריך אשפוז פכפיה
פשוט חולה נפש שהכדורים נגמרו לו
עדיף שתסתום את הפה המכוער שלך
הלוואי וביבי יעשה את זה. קצת להטריל את ה0מאלנים הממורמרים לא יזיק לאף אחד חחחחח
הפדופיל המשוחרר מדבר . בושה וחרפה לכל מי שנותן לו במה
אין תרופה למחלה טרלוללללל
עד הנסיגה מלבנון זבוב לא יכל לעבור שם נסוגנו עשרות אלפי מחבלים וטילים מילאו את הרצועה מנהרות התקפיות הגנתיות עמדות תצפית כוח רדואן במרחק נגיעה מתושבנו כוחו של חיזבאללה התחזק בפרלמנט עקב "הבריחה" שלנו משם ראו את זה כנצחון ורק ביבי אשם כל הזמן
כן למה המושחת הזה נותנים לו עוד במה אני מתכלת על העבר שלו וכולי מתמלאת חלחלה
אדיוט מצוי א.א אין אלוקים לאיש הזה
לא רק מול אירן. גם ישירות מול אלוהים להוכיח לו שהוא הוא האלוהים...