יוסי גללמה מחכים ? לעוד הרוגים ? יש לנו חיל אוויר מצוין קדימה בלי חשבון לאף אחד !נוראה דומה למה שהיה בעזה כול פעם כמה טילים עד למתקפה אל הדרום !?
רק ביבי לכלא joביבי00טים טיפשים ומהונדסים זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
גם מול האירנים הזבל הזה מכר אותנו.
טראמפ הפסיכופת הנבל אשם.דם ההרוגים והפצועים בלבנון על הידיים שלו ושל זיבי.
למה מחכים ? לעוד הרוגים ? יש לנו חיל אוויר מצוין קדימה בלי חשבון לאף אחד !נוראה דומה למה שהיה בעזה כול פעם כמה טילים עד למתקפה אל הדרום !?
ביבי00טים טיפשים ומהונדסים זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣