רק צה''ל צריך לפקח על מה שנעשה בלבנון.אסור לוותר על עקרון זה וגם אין נסיגה ללא פירוק חיזבאללה מנשקו.כל וויתור יהיה בכיה לדורות!!!
יוסי לוי
כמה רשעים אתם עושים עליינו מסחרה אה ימניייאק
אוריאל ניסן
מדברים על כלום טוחנים מים
סיני 💜💛❤️
וכמו הרשע טדי קולק ורון קובי מטבריה
לולי חן
כל הדיונים נעשים מעל הראש של ישראל על חשבונינו הפקרה
lilach . הגיב/ה תגובה אחת
סיני 💜💛❤️
מנצלים כמה מרוקקים טפשים שהולכים אחרי הנוכל הזה.שכחו מהר מה עשה להם עם 6 מנדטים אז שיתארו להם אם יהיה לו 10 מנדטים הוא עוד עשוי לנסות להתמודד לראשות הממשלה רק שהפעם זה לא יהיה רק קיבוצנקיות שישלמו את המחיר זה יכול להיות גם המרוקקיות שעושות דג חריף🌮🍟
לי ברגמן
העיקר לטחון מים
סיני 💜💛❤️
בנט שהיה מנכ"ל יש"ע אומר שניתן לפל0טינים אוטונומיה בשטחי A במילים אחרות הטבח הבא קרוב ואחר כך תגידו בואו ונעשה וועדת חקירה אבל ככה נוהגים השמאלנים לעשות קודם מביאים את הצרה ואחר כך מאשימים את הימין איפה הם אשמים עם שטיקים וטריקים ומנצלים אזרחים טמבלים
יש משפט אדם שעושה שוב ושוב את אולי הדבר ומגיע לאותם תוצאות - אי שפיות
אחרי. האסכם. עם. לבנון. צבא. לבנון. יפנה. עצמו. וחזבללה. יחזור. הנייר. שנחתם. האסקם. היה. טוב. לשרותים
רק צה''ל צריך לפקח על מה שנעשה בלבנון.אסור לוותר על עקרון זה וגם אין נסיגה ללא פירוק חיזבאללה מנשקו.כל וויתור יהיה בכיה לדורות!!!
כמה רשעים אתם עושים עליינו מסחרה אה ימניייאק
מדברים על כלום טוחנים מים
וכמו הרשע טדי קולק ורון קובי מטבריה
כל הדיונים נעשים מעל הראש של ישראל על חשבונינו הפקרה
מנצלים כמה מרוקקים טפשים שהולכים אחרי הנוכל הזה.שכחו מהר מה עשה להם עם 6 מנדטים אז שיתארו להם אם יהיה לו 10 מנדטים הוא עוד עשוי לנסות להתמודד לראשות הממשלה רק שהפעם זה לא יהיה רק קיבוצנקיות שישלמו את המחיר זה יכול להיות גם המרוקקיות שעושות דג חריף🌮🍟
העיקר לטחון מים
בנט שהיה מנכ"ל יש"ע אומר שניתן לפל0טינים אוטונומיה בשטחי A במילים אחרות הטבח הבא קרוב ואחר כך תגידו בואו ונעשה וועדת חקירה אבל ככה נוהגים השמאלנים לעשות קודם מביאים את הצרה ואחר כך מאשימים את הימין איפה הם אשמים עם שטיקים וטריקים ומנצלים אזרחים טמבלים