רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

עידן קוולר - כתב מדיני
עידן קוולר - כתב מדיני

אחרי 11 שעות דיונים: המו"מ עם לבנון הוארך ביום נוסף

icon-msg
11 תגובות
H Ha
H Ha

יש משפט אדם שעושה שוב ושוב את אולי הדבר ומגיע לאותם תוצאות - אי שפיות

שאול קשנטובסקי
שאול קשנטובסקי

אחרי. האסכם. עם. לבנון. צבא. לבנון. יפנה. עצמו. וחזבללה. יחזור. הנייר. שנחתם. האסקם. היה. טוב. לשרותים

1
פטריוט ישראלי
פטריוט ישראלי

רק צה''ל צריך לפקח על מה שנעשה בלבנון.אסור לוותר על עקרון זה וגם אין נסיגה ללא פירוק חיזבאללה מנשקו.כל וויתור יהיה בכיה לדורות!!!

1
יוסי לוי
יוסי לוי

כמה רשעים אתם עושים עליינו מסחרה אה ימניייאק

1
אוריאל ניסן
אוריאל ניסן

מדברים על כלום טוחנים מים

1
סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

וכמו הרשע טדי קולק ורון קובי מטבריה

1
לולי חן
לולי חן

כל הדיונים נעשים מעל הראש של ישראל על חשבונינו הפקרה

lilach .
lilach . הגיב/ה תגובה אחת
סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

מנצלים כמה מרוקקים טפשים שהולכים אחרי הנוכל הזה.שכחו מהר מה עשה להם עם 6 מנדטים אז שיתארו להם אם יהיה לו 10 מנדטים הוא עוד עשוי לנסות להתמודד לראשות הממשלה רק שהפעם זה לא יהיה רק קיבוצנקיות שישלמו את המחיר זה יכול להיות גם המרוקקיות שעושות דג חריף🌮🍟

1
לי ברגמן
לי ברגמן

העיקר לטחון מים

1
סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

בנט שהיה מנכ"ל יש"ע אומר שניתן לפל0טינים אוטונומיה בשטחי A במילים אחרות הטבח הבא קרוב ואחר כך תגידו בואו ונעשה וועדת חקירה אבל ככה נוהגים השמאלנים לעשות קודם מביאים את הצרה ואחר כך מאשימים את הימין איפה הם אשמים עם שטיקים וטריקים ומנצלים אזרחים טמבלים

1