אחרי ימים של מו"מ: ישראל ולבנון צפויות לחתום על הסכם מסגרת
19 תגובות
מוטי כהן
שגריר גאון יש לישראל בבית הלבן
אוהד איזנקוט אהרנוביץ
רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביבי
בני פורסעיד
גם פה ביבי התקפל
מוטי כהן הגיב/ה תגובה אחת
נחשון המנחש
ביבי צריך להיות בספר שיאים של גינס הראש ממשלה שעשה הכי הרבה הסכמי כניעה בעולם
Hunter
לא מבינים אבל שהבעיה היא לא לבנון אלא חיזבאללה, ואני לא בטוח שלצבא לבנון יש יכולות מול חיזבאללה כמו שלצה"ל יש.
אלייהו סייג
אני לא מאמין בהסכם הזה כי צבא לבנון לא יכול לעצור את חזב אללה
מאיר וקיל
בולשיט יש הרבה מחלוקות וישראל לא תוותר על ישיבה בלבנון ושמירת רצועת בטחון משמעותית עד פירוק חיזבאלה שרק ישראל מסוגלת לבצע ולא לבנון שקיבלה הזדמנות שכמעט הביאה למלחמת אחים ולא הצליחה ולכן רק ישראל תעשה את העבודה עם או בלי תמיכת לבנון
אלייהו סייג
צבה לבון לא יכול על חזב אללה נקודה
אילנה אזרזר
אוי ואבוי
נורית אלמלייח
חברים להירגע זה רק עוד מהלך ליפני מלחמה ביבי לא פרייר
yossi david
איזה היסטוריה מדינה של מוטמטמים חיזבללאה קיים מה יעזור לנו כישלון מוחלט😡
alexASDA vaginASDASDA
קודם משתים לנו באוזניים שישראל לא נלחמת בלבנון אבל את ההסכמים עושים את ממשלת לבנון או השמדה טוטלין של לבנון אם כל אוכלוסיה שאלה או לצאת מי שם גם שלנו של חיילים לא משחק פוליטי של ממשלת הפחדני של סמרטוט ביבי
אייל עמרני
הבעיה זה לא חבנון זה חיזבללה אולי כתם מפגרים כולם
אנונימיסט ששש 🤫
מי שחותם שישים הרבה הרבה הרבה גריז
דנית צצ
זה לא יעזור!!
Oo Oo
לצאת למלחמה!
נחשון המנחש
למה לבנון לא תופסים את חיזבאללה מהשערות יקחו אותם אליהם כמה כוח יש להם שם עדיין בדרום לבנון מי צריך צבא היום יותר רבאק הטרור מקבל מה הוא רוצה
שגריר גאון יש לישראל בבית הלבן
רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביבי
גם פה ביבי התקפל
ביבי צריך להיות בספר שיאים של גינס הראש ממשלה שעשה הכי הרבה הסכמי כניעה בעולם
לא מבינים אבל שהבעיה היא לא לבנון אלא חיזבאללה, ואני לא בטוח שלצבא לבנון יש יכולות מול חיזבאללה כמו שלצה"ל יש.
אני לא מאמין בהסכם הזה כי צבא לבנון לא יכול לעצור את חזב אללה
בולשיט יש הרבה מחלוקות וישראל לא תוותר על ישיבה בלבנון ושמירת רצועת בטחון משמעותית עד פירוק חיזבאלה שרק ישראל מסוגלת לבצע ולא לבנון שקיבלה הזדמנות שכמעט הביאה למלחמת אחים ולא הצליחה ולכן רק ישראל תעשה את העבודה עם או בלי תמיכת לבנון
צבה לבון לא יכול על חזב אללה נקודה
אוי ואבוי
חברים להירגע זה רק עוד מהלך ליפני מלחמה ביבי לא פרייר
איזה היסטוריה מדינה של מוטמטמים חיזבללאה קיים מה יעזור לנו כישלון מוחלט😡
קודם משתים לנו באוזניים שישראל לא נלחמת בלבנון אבל את ההסכמים עושים את ממשלת לבנון או השמדה טוטלין של לבנון אם כל אוכלוסיה שאלה או לצאת מי שם גם שלנו של חיילים לא משחק פוליטי של ממשלת הפחדני של סמרטוט ביבי
הבעיה זה לא חבנון זה חיזבללה אולי כתם מפגרים כולם
מי שחותם שישים הרבה הרבה הרבה גריז
זה לא יעזור!!
לצאת למלחמה!
למה לבנון לא תופסים את חיזבאללה מהשערות יקחו אותם אליהם כמה כוח יש להם שם עדיין בדרום לבנון מי צריך צבא היום יותר רבאק הטרור מקבל מה הוא רוצה
אין צורך לחתום עם ממשלת בובות.