רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

עידן קוולר - כתב מדיני
עידן קוולר - כתב מדיני

אחרי ימים של מו"מ: ישראל ולבנון צפויות לחתום על הסכם מסגרת

icon-msg
19 תגובות
מוטי כהן
מוטי כהן

שגריר גאון יש לישראל בבית הלבן

1
אוהד איזנקוט אהרנוביץ
אוהד איזנקוט אהרנוביץ

רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביבי

1
בני פורסעיד
בני פורסעיד

גם פה ביבי התקפל

1
מוטי כהן
מוטי כהן הגיב/ה תגובה אחת
נחשון המנחש
נחשון המנחש

ביבי צריך להיות בספר שיאים של גינס הראש ממשלה שעשה הכי הרבה הסכמי כניעה בעולם

2
Hunter
Hunter

לא מבינים אבל שהבעיה היא לא לבנון אלא חיזבאללה, ואני לא בטוח שלצבא לבנון יש יכולות מול חיזבאללה כמו שלצה"ל יש.

1
אלייהו סייג
אלייהו סייג

אני לא מאמין בהסכם הזה כי צבא לבנון לא יכול לעצור את חזב אללה

3
מאיר וקיל
מאיר וקיל

בולשיט יש הרבה מחלוקות וישראל לא תוותר על ישיבה בלבנון ושמירת רצועת בטחון משמעותית עד פירוק חיזבאלה שרק ישראל מסוגלת לבצע ולא לבנון שקיבלה הזדמנות שכמעט הביאה למלחמת אחים ולא הצליחה ולכן רק ישראל תעשה את העבודה עם או בלי תמיכת לבנון

1
אלייהו סייג
אלייהו סייג

צבה לבון לא יכול על חזב אללה נקודה

1
אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

אוי ואבוי

2
נורית אלמלייח
נורית אלמלייח

חברים להירגע זה רק עוד מהלך ליפני מלחמה ביבי לא פרייר

1
yossi david
yossi david

איזה היסטוריה מדינה של מוטמטמים חיזבללאה קיים מה יעזור לנו כישלון מוחלט😡

1
alexASDA vaginASDASDA
alexASDA vaginASDASDA

קודם משתים לנו באוזניים שישראל לא נלחמת בלבנון אבל את ההסכמים עושים את ממשלת לבנון או השמדה טוטלין של לבנון אם כל אוכלוסיה שאלה או לצאת מי שם גם שלנו של חיילים לא משחק פוליטי של ממשלת הפחדני של סמרטוט ביבי

אייל עמרני
אייל עמרני

הבעיה זה לא חבנון זה חיזבללה אולי כתם מפגרים כולם

3
אנונימיסט ששש 🤫
אנונימיסט ששש 🤫

מי שחותם שישים הרבה הרבה הרבה גריז

דנית צצ
דנית צצ

זה לא יעזור!!

1
Oo Oo
Oo Oo

לצאת למלחמה!

1
נחשון המנחש
נחשון המנחש

למה לבנון לא תופסים את חיזבאללה מהשערות יקחו אותם אליהם כמה כוח יש להם שם עדיין בדרום לבנון מי צריך צבא היום יותר רבאק הטרור מקבל מה הוא רוצה

1
Khk
Khk

אין צורך לחתום עם ממשלת בובות.

3