בחמאס רוצים את עזה על שולחן המו"מ בין ארה"ב לאיראן
17 תגובות
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם???
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
יעקב לוי הגיב/ה תגובה אחת
חליבה החולב המודאג
תתנייקו
אבי הצדיק
בחמאס גם רוצים את לפיד בנט גולן אלה שפתחו מעברים לנוקבות והכניסו עובדים לעוטף וכים לבנקים מך שמם
דורית אוחיון
חיים בסרט חושבים שיש להם איזה סיי לגבי משהו
אתי לוי
יאללה לטרנספר אותם מפה מייד, אחרי מה שעשו לא מגיע להם כלום, להרוס את עזה לגמרי.
שלו מי בן סעדון
צריך להגיד לא טראמפ חושב בגלל כסף הוא ישחק לנו בביטחון ובחיילים שלנו צריך פשוט לא לעשות לא חשבון שישחק בחיילים שלא לא שלנו
טדי טד
הגיע הזמן להגיד לא לטראמפ נחנו לא מדינת חסות שלו
נחשון המנחש
ביבי מקפץ מחזית לחזית עושה בכולם הפסקת אש מפר אותה מפחד לחזור ללחימה בוכה לטראמפ REPEAT
נחשון המנחש
עוד מעט גם ביהודה ושומרון יהיה כזה הסכם אוסלו כזה מי יהיה מופתע רק ביביסטים
טייס קרב
כולכם לגרדום אין בושה אפסים
מיקו נווה
תפסו תחת. הטראמפ. המחורבן הזה
לי ברגמן
חחח קחבלו תיאבון...אל דאגה האפס יתן לכם הכל
אברהם ברזיּלי
תיראה זיבי איזה אסוֹןּ הבאתה עלהמדיּנה לך כבר לכל הרוחות ושחרר אותנו
טייס קרב הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם???
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
תתנייקו
בחמאס גם רוצים את לפיד בנט גולן אלה שפתחו מעברים לנוקבות והכניסו עובדים לעוטף וכים לבנקים מך שמם
חיים בסרט חושבים שיש להם איזה סיי לגבי משהו
יאללה לטרנספר אותם מפה מייד, אחרי מה שעשו לא מגיע להם כלום, להרוס את עזה לגמרי.
צריך להגיד לא טראמפ חושב בגלל כסף הוא ישחק לנו בביטחון ובחיילים שלנו צריך פשוט לא לעשות לא חשבון שישחק בחיילים שלא לא שלנו
הגיע הזמן להגיד לא לטראמפ נחנו לא מדינת חסות שלו
ביבי מקפץ מחזית לחזית עושה בכולם הפסקת אש מפר אותה מפחד לחזור ללחימה בוכה לטראמפ REPEAT
עוד מעט גם ביהודה ושומרון יהיה כזה הסכם אוסלו כזה מי יהיה מופתע רק ביביסטים
כולכם לגרדום אין בושה אפסים
תפסו תחת. הטראמפ. המחורבן הזה
חחח קחבלו תיאבון...אל דאגה האפס יתן לכם הכל
תיראה זיבי איזה אסוֹןּ הבאתה עלהמדיּנה לך כבר לכל הרוחות ושחרר אותנו
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול