רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי
ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי

בחמאס רוצים את עזה על שולחן המו"מ בין ארה"ב לאיראן

icon-msg
17 תגובות
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול

יעקב לוי
יעקב לוי הגיב/ה תגובה אחת
חליבה החולב המודאג
חליבה החולב המודאג

תתנייקו

1
אבי  הצדיק
אבי הצדיק

בחמאס גם רוצים את לפיד בנט גולן אלה שפתחו מעברים לנוקבות והכניסו עובדים לעוטף וכים לבנקים מך שמם

1
דורית אוחיון
דורית אוחיון

חיים בסרט חושבים שיש להם איזה סיי לגבי משהו

1
אתי לוי
אתי לוי

יאללה לטרנספר אותם מפה מייד, אחרי מה שעשו לא מגיע להם כלום, להרוס את עזה לגמרי.

3
שלו מי בן סעדון
שלו מי בן סעדון

צריך להגיד לא טראמפ חושב בגלל כסף הוא ישחק לנו בביטחון ובחיילים שלנו צריך פשוט לא לעשות לא חשבון שישחק בחיילים שלא לא שלנו

3
טדי  טד
טדי טד

הגיע הזמן להגיד לא לטראמפ נחנו לא מדינת חסות שלו

3
נחשון המנחש
נחשון המנחש

ביבי מקפץ מחזית לחזית עושה בכולם הפסקת אש מפר אותה מפחד לחזור ללחימה בוכה לטראמפ REPEAT

1
נחשון המנחש
נחשון המנחש

עוד מעט גם ביהודה ושומרון יהיה כזה הסכם אוסלו כזה מי יהיה מופתע רק ביביסטים

1
טייס  קרב
טייס קרב

כולכם לגרדום אין בושה אפסים

2
מיקו נווה
מיקו נווה

תפסו תחת. הטראמפ. המחורבן הזה

4
לי ברגמן
לי ברגמן

חחח קחבלו תיאבון...אל דאגה האפס יתן לכם הכל

2
אברהם ברזיּלי
אברהם ברזיּלי

תיראה זיבי איזה אסוֹןּ הבאתה עלהמדיּנה לך כבר לכל הרוחות ושחרר אותנו

1
טייס  קרב
טייס קרב הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול

טייס  קרב
טייס קרב הגיב/ה תגובה אחת