איראן מאשימה: אלו המדינות האירופיות שסייעו לישראל במלחמה
14 תגובות
israel mahavashof
עוד ליצן איראני מתוסכל .איראנים ,תכניסו לכם לראש : אתם לא ערבים .חיזרו לזאראתוסתרא,יהיה לכם יותר מעניין בחייםן .
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם???
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
חיים הראל
מוסלמיפ שיעים מחבלונים בקרוב תושמדו בלי אבו עלי
316 616
5/7
Smack -~ הגיב/ה תגובה אחת
מקס סבג
אם האוכל בא התאבון לאחר הניצחון המוחלט של אירן על טראפ...עכשיו גם יתנו בראש למי שבא להם ככה זה כשמדינת טרור מנצחת את המערב...
ח ל
פעם הבאה לשלוח טילים לאירופה ואז אולי יבינו אותנו ונרטה איך יגיבו , כניראה בהבנה ולא ליתקו כפי שהעבירו לנו מוסר
dalia saado
איך הגענו למצב שמדינת טרור שמנוהלת על ידי טרוריסטים שיש עליהם סנקציות מרימות ראש ומאיימות אל שאר המדינות בעולם אולי אפשר להגיד שכל זה תודות לטרמפ שחיזק וממשיך לחזק אותם ואת שאר הטרוריסטים בעולם
אבי הצדיק
אירנים הרעלתם את המזרח התיכון בחימוש בשנאה בהשמדה ואתם מדברים שהאל יתן לכם מכה סופית אמן סלע
שמחה שלו
מדויק הרוצח ילדים נשים גברים הופך קורן ממש כך שהעולם התעורר למה לא ניתן לשלוח
רחל ארליך
מדינת טרור שטבחה בעם האיראני ורצחה 40 אלף מאזרחיה מנסה להפוך לקורבן.."גמל לא רואה את הדבשת שלו"
yigal cohen
הרוצח הופך להיות קורבן,אין גבול לסילוף האמת והצדק של האיראנים
שמעון בליטי
תפשו תחת.האריקאים נותנים להם גב ועושים שרירים
ab sc
בתור מדינת טרור שבאופן קבוע תוקפת את שכנותיה ואף מרחיקה עד מדינות אמריקה , מוטב היה אילו בלעו את לשונם...
עוד ליצן איראני מתוסכל .איראנים ,תכניסו לכם לראש : אתם לא ערבים .חיזרו לזאראתוסתרא,יהיה לכם יותר מעניין בחייםן .
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
מוסלמיפ שיעים מחבלונים בקרוב תושמדו בלי אבו עלי
5/7
אם האוכל בא התאבון לאחר הניצחון המוחלט של אירן על טראפ...עכשיו גם יתנו בראש למי שבא להם ככה זה כשמדינת טרור מנצחת את המערב...
פעם הבאה לשלוח טילים לאירופה ואז אולי יבינו אותנו ונרטה איך יגיבו , כניראה בהבנה ולא ליתקו כפי שהעבירו לנו מוסר
איך הגענו למצב שמדינת טרור שמנוהלת על ידי טרוריסטים שיש עליהם סנקציות מרימות ראש ומאיימות אל שאר המדינות בעולם אולי אפשר להגיד שכל זה תודות לטרמפ שחיזק וממשיך לחזק אותם ואת שאר הטרוריסטים בעולם
אירנים הרעלתם את המזרח התיכון בחימוש בשנאה בהשמדה ואתם מדברים שהאל יתן לכם מכה סופית אמן סלע
מדויק הרוצח ילדים נשים גברים הופך קורן ממש כך שהעולם התעורר למה לא ניתן לשלוח
מדינת טרור שטבחה בעם האיראני ורצחה 40 אלף מאזרחיה מנסה להפוך לקורבן.."גמל לא רואה את הדבשת שלו"
הרוצח הופך להיות קורבן,אין גבול לסילוף האמת והצדק של האיראנים
תפשו תחת.האריקאים נותנים להם גב ועושים שרירים
בתור מדינת טרור שבאופן קבוע תוקפת את שכנותיה ואף מרחיקה עד מדינות אמריקה , מוטב היה אילו בלעו את לשונם...