התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
מקווה שתגיעו ל50 מעלות ...
יישתבח שמך לעד. תרים להם עוד קצת, קר להם. "השם יילחם לכם ואתם תחרישון"
שיתבשלו במיץ שלהם.
מקווה שתגיעו ל50 מעלות ...
יישתבח שמך לעד. תרים להם עוד קצת, קר להם. "השם יילחם לכם ואתם תחרישון"
שיתבשלו במיץ שלהם.