רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

רדיו 103fm
רדיו 103fm

אם ששתי בנותיה אושפזו מהרעלת המחיות: "צרכו 3 כפיות והתמוטטו״

icon-msg
5 תגובות
דורי דורי
דורי דורי

הילדה בת ה11 בטח לא אשמה , גם האמא לא - אבל לא הבנתי למה נותנים את הזבל הזה לילדים - יש היום בלנדר בכל בית , אני עשיתי להם בזמנו בפומפיה והיה להם טעים ...וגם לי

1
H Ha
H Ha

הסיפור לא מתחבר למה היא היחידה שזה קרה לה ? לבדוק מעבר …

1
ימני, מפילים את ממשלת הדמים עכשיו
ימני, מפילים את ממשלת הדמים עכשיו

מי קונה בחנויות המשונות. האלה...מחפשים את הזול

1
ערן שרעבי
ערן שרעבי

בתור אחד שעבד בזול ובגשול אני יכול להעיד שהאחזון סחורה שלהם על הפנים ולא בטמפרטורת חדר

2
שימי המלך
שימי המלך הגיב/ה תגובה אחת