רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

אלי אשכנזי, כתב צפון
אלי אשכנזי, כתב צפון

"אנחנו יושבים ומחכים, למה? לאזעקות": זעקת תושבי הגליל

icon-msg
15 תגובות
ויצמן סבטן
ויצמן סבטן

ןצריך לירות לעבר הרכפנים ברובה צייד יש לו כדורי דומדום שמיטפרזים לופוגיעים בופאן איפשר בטיל לאו עם אותו עיקרון שיהיה לו כדורים מיטפרזים השמדה סופית שלהרכפאן

1
דור גבע
דור גבע

יאללה מספיק לבכות על מה אתה מדבר איזה הפסקת אש מתנהלת שם לחימה יום יומית למה מה אתה חושב שעם יתקפו על בסיס יומי את ביירות אז הם לא יגיבו תפסיקו להסית את התושבים בזמן שהחיילים שלנו שם אתם מורידים להם את החשק שם תנו להם להילחם בשקט

1
אא אא
אא אא

מה יעשו הצבא הם נלחמים ונלחמים🤷‍♀️🤷‍♀️

1
לימור סופר
לימור סופר

אנחנו בצפון סובלים כל החיים

1
Elina Mann
Elina Mann

לבדוק תוצרת קרית שמונה ,איזה מפעלים עדיין מייצרים .לתמוך כספי עסקים. איך עוד ניתן לתמוך באנשים תלויים בהחלטות בטחוניות עם מצב כל כך לא נעים ומסוכן כדי להתגורר באזור.

1
אמירה מור
אמירה מור

ממש מפקירים אותם זה כל כך עצוב , חיילים נפצעים על בסיס יום יומי , הפסקת אש הזוייה.

1
מאירה חביב
מאירה חביב

צודק בהחלט נצוב כל המצב בזה

1
א
א

⏬️⏬️הסלמה באיראן !! לכל הפרטים ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק     נ -ט -ו    ח- ד -ש -ו- ת    ב- ט- ל- ג-

ציונה קרשניקר
ציונה קרשניקר

רק לעברנים לאצביע השנאה והקנאה הורסת אותכהים לא יעזור

1
או או
או או

צודק מאוד עצוב

4
י הגלילי
י הגלילי

רק על תשכח להצביע לעבריינים שוב .

1
נויה זנתי
נויה זנתי

עצוב

4
מאירה חביב
מאירה חביב

צודק עצוב שזה המצב בצפון עד מתי

4
פוואר ריינג'ס
פוואר ריינג'ס

צודק במיליון אחוז

5
אילנית חמו
אילנית חמו

עצוב מאוד אתה צודק מאה אחוז

4