אסי עזר נגד ראש השב"כ: "עד כדי כך אנחנו מפחידים אותך?״
36 תגובות
אא אא
איכסס
גדי שלסקי
שידחוף גזר וישתוק
ביחד ננצח
כל עוד אין תקציב לסטרייטים למה לגאים כן מגיע, אם שויון אז שויון בהכל, תקציב הביטחון נועד לביטחון ולא לפעילויות תרבות של מגזר כזה או אחר
דניאל בליניקוב
עוד מומחוי לניגוב עמוק עם נייר טואלט
דניאל בליניקוב
שיקנה מלפפון גדול וייהנה
מיקי מדמון
אסי החמוד וכל הקהילה אתם חייבים להתאשפז. אתם ממש מכנים שאתם יוצאי דופן
יוסף מרקוביץ
אסי עזר . אם לך יש את הסטיה הזאת למה לעודד את אנשי השב" כ לעשות זאת . המזל שאתה לא עושה זאת עם חתולים וכלבים . או עם גו' קים ועכבישים .
ריקי סיטון
את מי הוא מעניין אדון עזר
משה מכבי
אסי עזר בוא ותיקח את החמור של למצעד הוא רוצה להיות שם
אריה חנימוב
זה עצוב רק לך
איציק בנאי
לך לאלף עזאזל סמרטוט ריצפה עוד חולה שזקוק לטיפול
אמנון ארד
של נעליך מעל רגליך אדון אסי מי אבל מי אתה שתטיף לראש השב"כ ראש הארגון החשאי של ישראל לך לבועה שלך ותקיא שם ותתנצל לראש השבכ
אבי הצדיק
מספיק פעם בשנה רואים את כול הגוע ל צץ לו מהבתים הסוטים החולים בראש הרסו את המדינה השמוליים האלה ורק בוכים איכסססססססס
גל בר
הערה ממש מיותרת אסי, הקהילה נמצאת בכל מקום ומקבלת כבוד בדיוק כמו כולם. אתם לא צריכים הרצאה ושי קטן מארגון שכל עיסוקו חייב להתמקד בבטחון העם והמדינה(אחרי כשלון קולוסלי מזעזע) , כדי להיות חלק חשוב ובלתי נפרד מהמרקם האנושי.
מארק שניידר
השבכ צריך להתעסק בבטחון המדינה ולא בטרלול של הקהילה הל הט בי. מספיק שהטרלול שלכם נפרש לחודש ימים בכל הערים והמועצות.לא הספיק לכם המצעד התל אביב. ראינו למה הוביל הטרלול הלה טבי הרס את הצבא
אילנה אזרזר
תגידו,יש יום הגברחם? יום הנשים? יום הרווקים? יום הנשואים? יום הסבים? מה הבבל"ט הזה? במה הם מיוחגים? הם ככל האנשים ודי! ומי זה בכלל עזר? מה עשה שמקנה לו זכות להתלונן על ראש השב"כ? נמאס מכל אלה שמכתירים עצמם .
Rina Goldesmit הגיב/ה תגובה אחת
אבינועם רמות
קודם כל זיני צודק הוא מנהל הארגון והוא קובע איך הוא יתנהל. אני חושב שהגייז עם כל הכבוד ויש כבוד יורים לעצמם ברגל. הם חושבים שאם הם יכפו אירועים כאלה הם יתקבלו על ידי הציבור לדעתי הם רק משניאים את עצמם יותר ממה ששונאים אותם
דבורה אברמוביץ
כל הכבוד לאסי עזר!!!!!
חמוס רחמים
תלך ללטף תתחת
תמיר ימין על מלא
כן אתם מפחידים אותנו פגעתם במדינה הרסתם אתם השמאל והתקשורת
Shiran Levy
למה אתה חי בסרט שאתם מפחידים אותו? להיפך הוא לא מפחד ע"י ביטול תקציב שבכ למשהו שטותי ומיותר והקצאת התקציב לביטחון המדינה בדיוק על מה שהארגון הזה עוסק בו .. אל תתבלבל... אף אחד לא מחפד ממכם נגעלים ממכם זה הרגש המדויק..
איציק פרידמן
לא הבנתי איך שדר רדוד מביע דעתו על ראש שבכ קצת מגוחך. ובכלל צריך גם תקציב לאירועי תרבות לעובדי שבכ עם פטריות בציפורניים
Naftali טייבי
אסי .אתה חלאת אדם חוליי. אתה יכול ללכת עים החברים שלך מדן עד אילת ...
ימין בנדה
עזר אף אחד לא מפחד מיכם אבל מי שרוצה לחגוג שיחגוג לא על חשבון השב"כ יש הרבה ישבנים בקהילה שלכם שאתם יכולים חחגוג עליהם
sonda radio
איזה זכויות יש למגיש טלוויזיה עלוב . לבקר איש שכול חייב עסק בביטחון מדינת ישראל .
איכסס
שידחוף גזר וישתוק
כל עוד אין תקציב לסטרייטים למה לגאים כן מגיע, אם שויון אז שויון בהכל, תקציב הביטחון נועד לביטחון ולא לפעילויות תרבות של מגזר כזה או אחר
עוד מומחוי לניגוב עמוק עם נייר טואלט
שיקנה מלפפון גדול וייהנה
אסי החמוד וכל הקהילה אתם חייבים להתאשפז. אתם ממש מכנים שאתם יוצאי דופן
אסי עזר . אם לך יש את הסטיה הזאת למה לעודד את אנשי השב" כ לעשות זאת . המזל שאתה לא עושה זאת עם חתולים וכלבים . או עם גו' קים ועכבישים .
את מי הוא מעניין אדון עזר
אסי עזר בוא ותיקח את החמור של למצעד הוא רוצה להיות שם
זה עצוב רק לך
לך לאלף עזאזל סמרטוט ריצפה עוד חולה שזקוק לטיפול
של נעליך מעל רגליך אדון אסי מי אבל מי אתה שתטיף לראש השב"כ ראש הארגון החשאי של ישראל לך לבועה שלך ותקיא שם ותתנצל לראש השבכ
מספיק פעם בשנה רואים את כול הגוע ל צץ לו מהבתים הסוטים החולים בראש הרסו את המדינה השמוליים האלה ורק בוכים איכסססססססס
הערה ממש מיותרת אסי, הקהילה נמצאת בכל מקום ומקבלת כבוד בדיוק כמו כולם. אתם לא צריכים הרצאה ושי קטן מארגון שכל עיסוקו חייב להתמקד בבטחון העם והמדינה(אחרי כשלון קולוסלי מזעזע) , כדי להיות חלק חשוב ובלתי נפרד מהמרקם האנושי.
השבכ צריך להתעסק בבטחון המדינה ולא בטרלול של הקהילה הל הט בי. מספיק שהטרלול שלכם נפרש לחודש ימים בכל הערים והמועצות.לא הספיק לכם המצעד התל אביב. ראינו למה הוביל הטרלול הלה טבי הרס את הצבא
תגידו,יש יום הגברחם? יום הנשים? יום הרווקים? יום הנשואים? יום הסבים? מה הבבל"ט הזה? במה הם מיוחגים? הם ככל האנשים ודי! ומי זה בכלל עזר? מה עשה שמקנה לו זכות להתלונן על ראש השב"כ? נמאס מכל אלה שמכתירים עצמם .
קודם כל זיני צודק הוא מנהל הארגון והוא קובע איך הוא יתנהל. אני חושב שהגייז עם כל הכבוד ויש כבוד יורים לעצמם ברגל. הם חושבים שאם הם יכפו אירועים כאלה הם יתקבלו על ידי הציבור לדעתי הם רק משניאים את עצמם יותר ממה ששונאים אותם
כל הכבוד לאסי עזר!!!!!
תלך ללטף תתחת
כן אתם מפחידים אותנו פגעתם במדינה הרסתם אתם השמאל והתקשורת
למה אתה חי בסרט שאתם מפחידים אותו? להיפך הוא לא מפחד ע"י ביטול תקציב שבכ למשהו שטותי ומיותר והקצאת התקציב לביטחון המדינה בדיוק על מה שהארגון הזה עוסק בו .. אל תתבלבל... אף אחד לא מחפד ממכם נגעלים ממכם זה הרגש המדויק..
לא הבנתי איך שדר רדוד מביע דעתו על ראש שבכ קצת מגוחך. ובכלל צריך גם תקציב לאירועי תרבות לעובדי שבכ עם פטריות בציפורניים
אסי .אתה חלאת אדם חוליי. אתה יכול ללכת עים החברים שלך מדן עד אילת ...
עזר אף אחד לא מפחד מיכם אבל מי שרוצה לחגוג שיחגוג לא על חשבון השב"כ יש הרבה ישבנים בקהילה שלכם שאתם יכולים חחגוג עליהם
איזה זכויות יש למגיש טלוויזיה עלוב . לבקר איש שכול חייב עסק בביטחון מדינת ישראל .