רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

יואב איתיאל
יואב איתיאל

באו"ם קוראים לישראל: "לשחרר באופן מיידי את פעילי המשט"

icon-msg
18 תגובות
עם הנצח  🇸🇨🇺🇲🇮🇱✡️✡️✡️✡️ אין עוד מלבדו 👑 חרבות ברזל ⚔️ 🔟.7️⃣
עם הנצח 🇸🇨🇺🇲🇮🇱✡️✡️✡️✡️ אין עוד מלבדו 👑 חרבות ברזל ⚔️ 🔟.7️⃣

לא לשחרר אחרת הם יעשו פ י ג ו ע .

מוטי  הוד
מוטי הוד

או״ם מי אלה לא מכיר !

1
האחת והיחידה
האחת והיחידה

שיסגרו אותם עם הנוחבות לתקופה ואז יחשבו אם לשחרר אותם לכרישים.

1
שלומי איפרגן
שלומי איפרגן

לשחרר? הייתי דוחף להם משהו מאחור ומשחרר ניצרה.

1
אחת שיודעת
אחת שיודעת

וואלק... לא שואלים את האום!!!

1
טלי שיפמן
טלי שיפמן

קודם כל שהאום יגנה את התקיפות של איראן

1
אבי  הצדיק
אבי הצדיק

האום לא לא קראתם לאירן לשחרר אצלהם גועל נפש

1
أدم الحكيم
أدم الحكيم

ישראל קוראת לאו"ם ללכת קיבנימט

2
הלכה לנו המדינה
הלכה לנו המדינה

שמים עליכם 🖕אתם שם באום

3
מאיר ש.
מאיר ש.

חמל שמאלנים ,, תרשמו מחבלי המשט

1
סיגלית לוי
סיגלית לוי

מדינה אחרת היתה אורגת אותו אצלנו הם אוכלים ושותים החטופים שלנו פיתה ביום וענו אותם שבו בשקט

1
חליבה החולב המודאג
חליבה החולב המודאג

תתנייקו

1
אתי לוי
אתי לוי

שהאום" יבקשו מהערבים לא להגיע לפה ולא לעשות מ

2
גימי ימני ציוני
גימי ימני ציוני

למה לשחרר מחבלים ואם כן לעזה שם יקבלו סיוע במקום שהם יביאו

1
גימי ימני ציוני
גימי ימני ציוני

עוד מחבל חפש מי ינענע אותך

1
GENERAL דובוב
GENERAL דובוב

זה העולם שלכם? תגידו לעולם הזה לנשק עולם שלנו התחחח׳חת.

1
דוד ציבולסק
דוד ציבולסק

צריך לירות בכל הספינות.

4
א א
א א

עזה היא המקום היחיד בעולם בו רק הטיסה הלוך על חשבונך. די משתלם להיות "מחבל שלום". התנהלות רופסת שכזו היא שהביאה את 7 באוקטובר.

4