לא להאמין שהוא היה אחתי בגן בפ"ת והיום הוא מפקד כח קודס. המוסד עשה עבודה טובה שגייס אותו ככה.
316 616
5/7
אסי פנחס הגיב/ה תגובה אחת
Smack -~
בתור אזרח של מדינת ישראל אני עצבני על נתניהו וכץ, ההבנה כי הם הביאו את ישראל למצב הזה היא לא תקינה בעליל, אין הרתעה כלל וכלל.
Smack -~
תתקפו אותנו, מה אתה מדבר באוויר?
סיני 💜💛❤️
אבל מגיע להם הפעם שפעם אחת לא הספיקה להם ואז גם תגלו שהם יתנו לחרדים כל מה שיבקשו בשביל שיצטרפו אם חשבתם שבאמת מעניין אותם הגיוס אבל הם קנו אתכם הטמבלים שאותם מעניין רק לא ביבי רק שס💛🧡💞
סיני 💜💛❤️
רק תהרסו את המדינה עם הנוכל והחלול והאייזפלוץ וכל אלה שיקבלו סרטן איתך ביחד עם העבס שאתם עומדים להצטרף איליו ולתת לו עוד 54 מיליארד ואחרי זה להגיד שביבי נתן לחמס מזוודות ובנט הנוכל יבנה עוד דירה ואז כל אלה שבחרו בו ישים עליהם ז יותר גדול מהראשון אבל מגיע ל
לי ברגמן
אטום אחד ונסיים אתכם חלאות
סיני 💜💛❤️
רק ביבי חבל שאת אוהבת רק ערבים שיתקעו אותך עמוק זה לא יעזור לך כלום אלה שאת קוראת להם כבשים אולי הם לא חכמים שחושבים שהליכוד מורכב מאנשים שכולם טובים אבל המנהיג שלהם ביבי מוצלח שאין לכם בשמאל אף אחד כזה.את יודעת טוב מאוד שאתם בשמאל ימח ש'מכם רק תהרסו
רק ביבי לכלא jo
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ????
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם???
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
אבי הצדיק
זה תגיד לממשלת לפיד בנט גולן הם אפילו לא היו חושבים להכנס ללבנון שלא נדבר על נסראה סנוואר חחחחחח אם היה לכם קצת שכל ההיתם תוקפים בממשלת לפיד המדינה היתה שלכם מזל מזל מזל שאתם דפו קים כמו השמאל כאן
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
avis aaaaa
רוצה מכות..בא
אבג אבג
קאקאנו לך תעשה קקה
אבג אבג
קאקאני הוא שלנו מושתל באיראן
gil Gil
קקה עליכם מחכים לטעות שלכם
יוסף יוספי
קנאה ושליטה ומגר ולרדוף את כל שורשי הנצים וזרע המן ומלחמה בע תקים שו עים ורןאים ולא מב עיל
גן עדן
דיר בלאק ישראת תסוג. לא יקרה ואם יקרה אתם נותנים אור ירוק להאיראנים להבין שהם מעליכם. אפילו לא ארה״ב מנהלת אותכם אלא איראן.. לאיראן יש כוח על ישראל?!? זה אמיתי ? מי שואל אותם
W j Energys
חה חה חה חה נו נראה אותכם ישראל לא טראמפ ישראל לא אריה של נייר !! צה"ל יכול למחוק אותכם מעל פני האדמה
Tom Brown
כנראה שצריך לעשות עוד סיבוב על אירן, ארה״ב מובסת ומושפלת, אנחנו לאאאאא!
אילנה אזרזר
חלאות
טוב שכך א
אולי היגיע הזמן שגם ישראל תשים להם תנאים, למשל אם לא תרגיעו את את הפרןקסי שלכם, אנחנו נפוצץ את אירן כי אולי יש לנו צוללוצ שנוסעות נשק גרעיני.
שי וייס
וואו איזה מפחיד אתה מדגדג לנו את האקוז
תומך ביבי תומך ביבי
כל עוד יש לנו במדינה שמאלנים ששונאים את המדינה הם ימשיכו לאיים צריך קודם לטפל בזבל שיש לנו במדינה ואחר כך נטפל בפסולות מחוץ למדינה ולכם פרסים מטומטמים אתם יכולים לאיים על אמריקה לא עלינו חבורת אפסים
🤣🤣🤣🤣🤣 איזה חוסר מודעות עצמית יש לפרסי הזה
מתחילים להרים ראש הזבל עופות
לא להאמין שהוא היה אחתי בגן בפ"ת והיום הוא מפקד כח קודס. המוסד עשה עבודה טובה שגייס אותו ככה.
5/7
בתור אזרח של מדינת ישראל אני עצבני על נתניהו וכץ, ההבנה כי הם הביאו את ישראל למצב הזה היא לא תקינה בעליל, אין הרתעה כלל וכלל.
תתקפו אותנו, מה אתה מדבר באוויר?
אבל מגיע להם הפעם שפעם אחת לא הספיקה להם ואז גם תגלו שהם יתנו לחרדים כל מה שיבקשו בשביל שיצטרפו אם חשבתם שבאמת מעניין אותם הגיוס אבל הם קנו אתכם הטמבלים שאותם מעניין רק לא ביבי רק שס💛🧡💞
רק תהרסו את המדינה עם הנוכל והחלול והאייזפלוץ וכל אלה שיקבלו סרטן איתך ביחד עם העבס שאתם עומדים להצטרף איליו ולתת לו עוד 54 מיליארד ואחרי זה להגיד שביבי נתן לחמס מזוודות ובנט הנוכל יבנה עוד דירה ואז כל אלה שבחרו בו ישים עליהם ז יותר גדול מהראשון אבל מגיע ל
אטום אחד ונסיים אתכם חלאות
רק ביבי חבל שאת אוהבת רק ערבים שיתקעו אותך עמוק זה לא יעזור לך כלום אלה שאת קוראת להם כבשים אולי הם לא חכמים שחושבים שהליכוד מורכב מאנשים שכולם טובים אבל המנהיג שלהם ביבי מוצלח שאין לכם בשמאל אף אחד כזה.את יודעת טוב מאוד שאתם בשמאל ימח ש'מכם רק תהרסו
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ????
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
זה תגיד לממשלת לפיד בנט גולן הם אפילו לא היו חושבים להכנס ללבנון שלא נדבר על נסראה סנוואר חחחחחח אם היה לכם קצת שכל ההיתם תוקפים בממשלת לפיד המדינה היתה שלכם מזל מזל מזל שאתם דפו קים כמו השמאל כאן
רוצה מכות..בא
קאקאנו לך תעשה קקה
קאקאני הוא שלנו מושתל באיראן
קקה עליכם מחכים לטעות שלכם
קנאה ושליטה ומגר ולרדוף את כל שורשי הנצים וזרע המן ומלחמה בע תקים שו עים ורןאים ולא מב עיל
דיר בלאק ישראת תסוג. לא יקרה ואם יקרה אתם נותנים אור ירוק להאיראנים להבין שהם מעליכם. אפילו לא ארה״ב מנהלת אותכם אלא איראן.. לאיראן יש כוח על ישראל?!? זה אמיתי ? מי שואל אותם
חה חה חה חה נו נראה אותכם ישראל לא טראמפ ישראל לא אריה של נייר !! צה"ל יכול למחוק אותכם מעל פני האדמה
כנראה שצריך לעשות עוד סיבוב על אירן, ארה״ב מובסת ומושפלת, אנחנו לאאאאא!
חלאות
אולי היגיע הזמן שגם ישראל תשים להם תנאים, למשל אם לא תרגיעו את את הפרןקסי שלכם, אנחנו נפוצץ את אירן כי אולי יש לנו צוללוצ שנוסעות נשק גרעיני.
וואו איזה מפחיד אתה מדגדג לנו את האקוז
כל עוד יש לנו במדינה שמאלנים ששונאים את המדינה הם ימשיכו לאיים צריך קודם לטפל בזבל שיש לנו במדינה ואחר כך נטפל בפסולות מחוץ למדינה ולכם פרסים מטומטמים אתם יכולים לאיים על אמריקה לא עלינו חבורת אפסים