רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

באיראן מאיימים על ישראל: "תיסוג עוד היום מלבנון"

icon-msg
60 תגובות
Scarface .
Scarface .

🤣🤣🤣🤣🤣 איזה חוסר מודעות עצמית יש לפרסי הזה

אש בדרום אש
אש בדרום אש

מתחילים להרים ראש הזבל עופות

1
יאיר מ
יאיר מ

לא להאמין שהוא היה אחתי בגן בפ"ת והיום הוא מפקד כח קודס. המוסד עשה עבודה טובה שגייס אותו ככה.

316 616
316 616

5/7

אסי פנחס
אסי פנחס הגיב/ה תגובה אחת
Smack  -~
Smack -~

בתור אזרח של מדינת ישראל אני עצבני על נתניהו וכץ, ההבנה כי הם הביאו את ישראל למצב הזה היא לא תקינה בעליל, אין הרתעה כלל וכלל.

Smack  -~
Smack -~

תתקפו אותנו, מה אתה מדבר באוויר?

סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

אבל מגיע להם הפעם שפעם אחת לא הספיקה להם ואז גם תגלו שהם יתנו לחרדים כל מה שיבקשו בשביל שיצטרפו אם חשבתם שבאמת מעניין אותם הגיוס אבל הם קנו אתכם הטמבלים שאותם מעניין רק לא ביבי רק שס💛🧡💞

סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

רק תהרסו את המדינה עם הנוכל והחלול והאייזפלוץ וכל אלה שיקבלו סרטן איתך ביחד עם העבס שאתם עומדים להצטרף איליו ולתת לו עוד 54 מיליארד ואחרי זה להגיד שביבי נתן לחמס מזוודות ובנט הנוכל יבנה עוד דירה ואז כל אלה שבחרו בו ישים עליהם ז יותר גדול מהראשון אבל מגיע ל

1
לי ברגמן
לי ברגמן

אטום אחד ונסיים אתכם חלאות

3
סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

רק ביבי חבל שאת אוהבת רק ערבים שיתקעו אותך עמוק זה לא יעזור לך כלום אלה שאת קוראת להם כבשים אולי הם לא חכמים שחושבים שהליכוד מורכב מאנשים שכולם טובים אבל המנהיג שלהם ביבי מוצלח שאין לכם בשמאל אף אחד כזה.את יודעת טוב מאוד שאתם בשמאל ימח ש'מכם רק תהרסו

2
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ????

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול

אבי  הצדיק
אבי הצדיק

זה תגיד לממשלת לפיד בנט גולן הם אפילו לא היו חושבים להכנס ללבנון שלא נדבר על נסראה סנוואר חחחחחח אם היה לכם קצת שכל ההיתם תוקפים בממשלת לפיד המדינה היתה שלכם מזל מזל מזל שאתם דפו קים כמו השמאל כאן

1
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
avis aaaaa
avis aaaaa

רוצה מכות..בא

1
אבג אבג
אבג אבג

קאקאנו לך תעשה קקה

1
אבג אבג
אבג אבג

קאקאני הוא שלנו מושתל באיראן

1
gil Gil
gil Gil

קקה עליכם מחכים לטעות שלכם

1
יוסף יוספי
יוסף יוספי

קנאה ושליטה ומגר ולרדוף את כל שורשי הנצים וזרע המן ומלחמה בע תקים שו עים ורןאים ולא מב עיל

1
גן עדן
גן עדן

דיר בלאק ישראת תסוג. לא יקרה ואם יקרה אתם נותנים אור ירוק להאיראנים להבין שהם מעליכם. אפילו לא ארה״ב מנהלת אותכם אלא איראן.. לאיראן יש כוח על ישראל?!? זה אמיתי ? מי שואל אותם

2
W j Energys
W j Energys

חה חה חה חה נו נראה אותכם ישראל לא טראמפ ישראל לא אריה של נייר !! צה"ל יכול למחוק אותכם מעל פני האדמה

3
Tom Brown
Tom Brown

כנראה שצריך לעשות עוד סיבוב על אירן, ארה״ב מובסת ומושפלת, אנחנו לאאאאא!

4
אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

חלאות

3
טוב שכך א
טוב שכך א

אולי היגיע הזמן שגם ישראל תשים להם תנאים, למשל אם לא תרגיעו את את הפרןקסי שלכם, אנחנו נפוצץ את אירן כי אולי יש לנו צוללוצ שנוסעות נשק גרעיני.

4
שי וייס
שי וייס

וואו איזה מפחיד אתה מדגדג לנו את האקוז

3
תומך ביבי תומך ביבי
תומך ביבי תומך ביבי

כל עוד יש לנו במדינה שמאלנים ששונאים את המדינה הם ימשיכו לאיים צריך קודם לטפל בזבל שיש לנו במדינה ואחר כך נטפל בפסולות מחוץ למדינה ולכם פרסים מטומטמים אתם יכולים לאיים על אמריקה לא עלינו חבורת אפסים

2