באיראן מדווחים: המו"מ עם ארה"ב הושעה - בעקבות התקיפות בלבנון
35 תגובות
טדי טד
יופי שילכו קיבינימט האירנים השקרנים הללן
מוש תור
טוב מאד אנחנו מברכים על כך תמשיכו לעשות כמה שיותר בעיות לטראמפ
ליאה רזניק
מה עושים עכשיו ?
שמאלן לשעבר
מעולה יאללה לפתוח עליהם את שערי הגיהנום
יפה צוברי
טראמפ התחרפן פתאום מדבר לא יפה לביבי .כי הוא הולך להיפגש עם חמינאי ..מה קרה טראמפ מספיק השתלטת על ישראל עכשו אתה מפנה עורף
יעקב שמרלינג
טראמפ אומר שהשיחות נמשכות!!!!!!!! טראמפ, אתה ממש דפוקבראש.אתה כנראה לא מבין שהאירנים עושים ממך צחוק!!!!!!!
אילנה אזרזר
האיראנים עושים צחוק מהאמריקאים ובמיוחד מטראמפ.
ח ל
צגיק אירני מגן על צדיק לבנוני שלא עשה כלום.
אוריאל ניסן
לנמוד זקופים מול האמרקאים לבנון גדולה יש עבודה
לי ברגמן
חחחח תיכף סופר נני טראמפ שאגה לביבי המסרטוט
××× ××××××
אני בטוח שיהיה עימות עם טראמפ, הוא לא יכול לעצור אותנו יותר בלבנון האירנים סוחטים אותו וראש הממשלה יציב לו קו אדום
××× ××××××
טראמפ פאקינג תתעורר
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם???
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
רוני ישראל
לא יאומן איך האירנים מטרללים את העולם . טראמפ הפך לבובת סמרטוטים וביבי מכר את נשמתו לבובת הסמרטוטים . בקיצור המצב קשה .
Naftali טייבי
טראמפ .אתה משוגע חולה נ...חמנאי עובד עליך מכרתה את ישראל עבור חופן דולרים..אתה כמו זיקית שמחליפה צבעים...
Mazal Gabay
תכף טראמפ מבקש לפנות את כל החיילים רק שיהיה הסכם
מיכל רועה
טראמפ שקרן נבל.תאמינו רק לאיראנים.
חזום חזום
מה תבקשו תקבלו..צריך להודות, רק בן דוד יעשה סדר🙏🏻
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים. מעניין למה אתם פוחדים ולא תוקפים את ראש הממשלה שוויתר על הנצחון המוחלט ???
אליהו אביטן הגיב/ה תגובה אחת
איריס דרור
על דעגה על תגיעו לדיון איראן כי במילה איראן תחוסל ואתה אדון טראמפ אתה לא ועד הבית שלנו ולא בעל הבית שלנו ישראל ולא אבא שלנו ומעכשו אנחנו ניפעל לטובת מדינותינו שלנו לא ניתן ללבנון חיזבאללה ליפגוע בנו לך תיזדין טראמפ
אסי פנחס
לכל המלעיזים, נגד ביבי או טראמפ או כל אחד אחר. בחלומות הכי טובים לא חלמנו שאיראן תהפוך לסמרטוט רצפה. והיא שם. עוד מעט גם לא תהיה לה רצפה. אתם דכאוניים באישיות ורפי שכל ולא מכירים ערבים מקרוב ולכן אתם לא מבינים ומגיבים כמו אפסים. אבל אתם המיעוט.
פלג לוי
טיל אטום אחד וזה בעיקרון גומר את הסיפור
אשר בוזגלו
הם רק רוצים לסכסך בין ארצות הברית לישראל,לבנון תוקפת אז תוקפים בחזרה מי שגר בצפון מבין את זה לא מי שמדבר מקפלן או מחול
חיים הראל
עם בכיין משתינים עלכם עד חיסול השיעים מעל העולם תבכו לאמריקאי מוגי לב בכינים
אסי פנחס
לא נורא, תשהו אותו עד שנסיים עם לבנון. בינתיים תתייבשו. ואם תתקפו נשרוף לכם את הנפט. תתפוצצו ערבים מניאק
יופי שילכו קיבינימט האירנים השקרנים הללן
טוב מאד אנחנו מברכים על כך תמשיכו לעשות כמה שיותר בעיות לטראמפ
מה עושים עכשיו ?
מעולה יאללה לפתוח עליהם את שערי הגיהנום
טראמפ התחרפן פתאום מדבר לא יפה לביבי .כי הוא הולך להיפגש עם חמינאי ..מה קרה טראמפ מספיק השתלטת על ישראל עכשו אתה מפנה עורף
טראמפ אומר שהשיחות נמשכות!!!!!!!! טראמפ, אתה ממש דפוקבראש.אתה כנראה לא מבין שהאירנים עושים ממך צחוק!!!!!!!
האיראנים עושים צחוק מהאמריקאים ובמיוחד מטראמפ.
צגיק אירני מגן על צדיק לבנוני שלא עשה כלום.
לנמוד זקופים מול האמרקאים לבנון גדולה יש עבודה
חחחח תיכף סופר נני טראמפ שאגה לביבי המסרטוט
אני בטוח שיהיה עימות עם טראמפ, הוא לא יכול לעצור אותנו יותר בלבנון האירנים סוחטים אותו וראש הממשלה יציב לו קו אדום
טראמפ פאקינג תתעורר
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
לא יאומן איך האירנים מטרללים את העולם . טראמפ הפך לבובת סמרטוטים וביבי מכר את נשמתו לבובת הסמרטוטים . בקיצור המצב קשה .
טראמפ .אתה משוגע חולה נ...חמנאי עובד עליך מכרתה את ישראל עבור חופן דולרים..אתה כמו זיקית שמחליפה צבעים...
תכף טראמפ מבקש לפנות את כל החיילים רק שיהיה הסכם
טראמפ שקרן נבל.תאמינו רק לאיראנים.
מה תבקשו תקבלו..צריך להודות, רק בן דוד יעשה סדר🙏🏻
ביבי00טים כבשים. מעניין למה אתם פוחדים ולא תוקפים את ראש הממשלה שוויתר על הנצחון המוחלט ???
על דעגה על תגיעו לדיון איראן כי במילה איראן תחוסל ואתה אדון טראמפ אתה לא ועד הבית שלנו ולא בעל הבית שלנו ישראל ולא אבא שלנו ומעכשו אנחנו ניפעל לטובת מדינותינו שלנו לא ניתן ללבנון חיזבאללה ליפגוע בנו לך תיזדין טראמפ
לכל המלעיזים, נגד ביבי או טראמפ או כל אחד אחר. בחלומות הכי טובים לא חלמנו שאיראן תהפוך לסמרטוט רצפה. והיא שם. עוד מעט גם לא תהיה לה רצפה. אתם דכאוניים באישיות ורפי שכל ולא מכירים ערבים מקרוב ולכן אתם לא מבינים ומגיבים כמו אפסים. אבל אתם המיעוט.
טיל אטום אחד וזה בעיקרון גומר את הסיפור
הם רק רוצים לסכסך בין ארצות הברית לישראל,לבנון תוקפת אז תוקפים בחזרה מי שגר בצפון מבין את זה לא מי שמדבר מקפלן או מחול
עם בכיין משתינים עלכם עד חיסול השיעים מעל העולם תבכו לאמריקאי מוגי לב בכינים
לא נורא, תשהו אותו עד שנסיים עם לבנון. בינתיים תתייבשו. ואם תתקפו נשרוף לכם את הנפט. תתפוצצו ערבים מניאק