רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

אודי עציון, עורך ערוץ הרכב
אודי עציון, עורך ערוץ הרכב

בגלל הסינים וטראמפ: פולקסווגן שוקלת לפטר 100 אלף עובדים

icon-msg
5 תגובות
אחים לחשק
אחים לחשק

שיגמרו הסינים את הגרמנים היקרים

Judah 10
Judah 10

‏הסינים כובשים את העולם ואת תעשיית הרכב. האמריקאים גמרו את התעשייה ועכשיו אירופה כן טרמפ תן להם נפט בזול מאירן ותן להם לכבוש את הכלכלה כי אתה חכם מאוד

1
\|/ -~_~- <#>
\|/ -~_~- <#>

לאט, עד שנת 2030 אנחנו נראה שינוי.

2
\|/ -~_~- <#>
\|/ -~_~- <#>

הכל הופך רובוטי לכן לא צריך אותם. חוזרים לעידן מכני לצד הטמנה של בינה מלאכותית.

2
סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

לגרמנים מגיע גם חיסול כידוע אבל לסינים מגיע גם בעיטות לפנים יש שם מסעדה שכתוב שלט הכניסה לכלבים וישראלים אסורה

1