Judah 10הסינים כובשים את העולם ואת תעשיית הרכב. האמריקאים גמרו את התעשייה ועכשיו אירופה כן טרמפ תן להם נפט בזול מאירן ותן להם לכבוש את הכלכלה כי אתה חכם מאוד
סיני 💜💛❤️לגרמנים מגיע גם חיסול כידוע אבל לסינים מגיע גם בעיטות לפנים יש שם מסעדה שכתוב שלט הכניסה לכלבים וישראלים אסורה
שיגמרו הסינים את הגרמנים היקרים
הסינים כובשים את העולם ואת תעשיית הרכב. האמריקאים גמרו את התעשייה ועכשיו אירופה כן טרמפ תן להם נפט בזול מאירן ותן להם לכבוש את הכלכלה כי אתה חכם מאוד
לאט, עד שנת 2030 אנחנו נראה שינוי.
הכל הופך רובוטי לכן לא צריך אותם. חוזרים לעידן מכני לצד הטמנה של בינה מלאכותית.
לגרמנים מגיע גם חיסול כידוע אבל לסינים מגיע גם בעיטות לפנים יש שם מסעדה שכתוב שלט הכניסה לכלבים וישראלים אסורה